- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
update jongen je logje zal zo al kort genoeg zijn![]()
hoop dat je het kunt afmaken want de laatste 2 waren er mee gekapt
ga je de dosis uppen of gelijk houden
Gisterenavond uit eten geweest, een paar glazen cognac, zout vlees, rijst. Dus was verwacht, maar blijft niet leuk. Compenseer ik vandaag wel weer, hoop ik.spijtig je voeding zou je tijdens die 14 dagen wel op orde moeten houdenanders kun je niet echt weten wat het werklijk voor je kan betekenen hoeveelste dag is dit nu dat je bezig bent
Ik heb geen verstand van dit goedje, maar deze resultaten kun je bijna ook zonder behalen..
Wat ik wil zeggen: Uppen die handel! (tenzij je jezelf er niet lekker bij voelt, natuurlijk)
Of wat cardio erbij doen..
Ik heb geen verstand van dit goedje, maar deze resultaten kun je bijna ook zonder behalen..
Wat ik wil zeggen: Uppen die handel! (tenzij je jezelf er niet lekker bij voelt, natuurlijk)
Of wat cardio erbij doen..

Ik ben beetje dezelfde mening toegedaan ik weet wel dat je doelstelling alleen kracht is maar t'is maar 14 dagen ik zou cardio zeker naar een uur brengen indien dit mogelijk is en de dosis uppen naar 400 let wel ik heb het zelf ook nog nooit gedaan maar met alles wat ik er over gelezen heb lijkt dat nog geen zeer zware dosering maar dat voel jij wel zelf beter natuurlijk![]()
Hoe ziet jou voedingsschema der een beetje uit op dnp
bedoel gewoon de verhouding E/K/V (geen junkdag natuurlijk)

Dat is dus 2,1 kg afgevallen in 10 dagen, en dat terwijl er twee grote cheats bij zaten. Plus ik ben maar marginaal zwakker. Natuurlijk moet ik geen lange series proberen (doe ik toch al nooit
) maar mn piekvermogen is nog redelijk. Vorige week vr/za/zo alle drie de dagen opgewerkt naar 1x150 met pauze, en dat ging vrij makkelijk.Ik moet zeggen dat ik der niet zo veel goed in zag maar moet mijn mening toch eens herbekijken ik denk dat ik der wel voor gewonnen ben misschien licht dat ook wel een beetje aan de dosis die jij pakte tegenover in die andere logjes en daardoor iets bescheidener nevenwerking goed logje kerel![]()