XXL Nutrition

kort DNP logje

• Topic Starter Topic Starter
k*tdag gehad op het werk gisteren, en helemaal kapot gegaan. Maar: 125,8 vanochtend, dus dat zie ik graag. Nu maar hopen dat het niet alleen vocht is. Ik voel me namelijk iets minder bloated.

update jongen je logje zal zo al kort genoeg zijn :D
hoop dat je het kunt afmaken want de laatste 2 waren er mee gekapt
ga je de dosis uppen of gelijk houden

update jongen je logje zal zo al kort genoeg zijn :D
hoop dat je het kunt afmaken want de laatste 2 waren er mee gekapt
ga je de dosis uppen of gelijk houden

Mijn dosis hou ik in ieder geval tot aan vrijdag gelijk. Afhankelijk van hoe het dan staat met mn gewicht beslis ik over een eventueel verhogen van de dosis.

Vanochtend: 126,7. :( Gisterenavond uit eten geweest, een paar glazen cognac, zout vlees, rijst. Dus was verwacht, maar blijft niet leuk. Compenseer ik vandaag wel weer, hoop ik.

spijtig je voeding zou je tijdens die 14 dagen wel op orde moeten houden :( anders kun je niet echt weten wat het werklijk voor je kan betekenen hoeveelste dag is dit nu dat je bezig bent

spijtig je voeding zou je tijdens die 14 dagen wel op orde moeten houden :( anders kun je niet echt weten wat het werklijk voor je kan betekenen hoeveelste dag is dit nu dat je bezig bent

tja, soms heb je van die dingen die je moeilijk kunt inplannen. Zakendiners zijn van die dingen.

Dit is trouwens dag 6. Moet dus nog een week, of korter als ik de dosis omhoog breng.

De schade van het etentje is weer gecompenseerd: vandaag 125,6.

Gisteren was trouwens dag 5, vandaag is dag 6. Absoluut gewicht verloren in 6 dagen: 1,1 kg.

Ik heb geen verstand van dit goedje, maar deze resultaten kun je bijna ook zonder behalen..
Wat ik wil zeggen: Uppen die handel! (tenzij je jezelf er niet lekker bij voelt, natuurlijk)
Of wat cardio erbij doen..

Ik heb geen verstand van dit goedje, maar deze resultaten kun je bijna ook zonder behalen..
Wat ik wil zeggen: Uppen die handel! (tenzij je jezelf er niet lekker bij voelt, natuurlijk)

Tja, ik heb geen extreme haast, dus waarom zou ik de dosis verhogen als dit al werkt? Zoals in mijn openingspost ook staat: ik verlies al maandenlang netjes regelmatig gewicht. Alleen leek het me interessant om eens te kijken wat voor meerwaarde DNP heeft. Als de verhalen kloppen hou je er ook nog eens vocht van vast. Zoja, dan ben ik dus eigenlijk al een stuk meer dan 1,1 kg in 6 dagen kwijt. En dat haal je normaliter niet naturel in 6 dagen. Althans: ik niet, tenzij ik ook heel veel vvm zou mogen verliezen.

En cardio doe ik al wel. Het kan alleen helaas nog niet echt high-impact zijn. Dat is 1 van de redenen dat ik aan het afvallen ben.

Ik ben beetje dezelfde mening toegedaan ik weet wel dat je doelstelling alleen kracht is maar t'is maar 14 dagen ik zou cardio zeker naar een uur brengen indien dit mogelijk is en de dosis uppen naar 400 let wel ik heb het zelf ook nog nooit gedaan maar met alles wat ik er over gelezen heb lijkt dat nog geen zeer zware dosering maar dat voel jij wel zelf beter natuurlijk;)

Sorry had je laatste post nog niet gezien

Ik ben beetje dezelfde mening toegedaan ik weet wel dat je doelstelling alleen kracht is maar t'is maar 14 dagen ik zou cardio zeker naar een uur brengen indien dit mogelijk is en de dosis uppen naar 400 let wel ik heb het zelf ook nog nooit gedaan maar met alles wat ik er over gelezen heb lijkt dat nog geen zeer zware dosering maar dat voel jij wel zelf beter natuurlijk;)

Cardio doe ik niet echt gestructureerd, maar wel voldoende. Net terug van 2 uur wandelen in de bossen. En de dosis omhoog is een reaktie die ik hier (en overal anders) erg vaak voorb ij zie komen. Ik zie het zo: waarom zou ik? Om een kilo extra af te vallen, maar me ook constant de klere te zweten, zorgen te moeten maken over mijn vocht- en electrolyteninname, niet kunnen slapen, etc.? Lijkt me redelijkerwijs geen goede ruil.

Gisteren weer niet netjes kunnen eten ivm bezoek aan schoonmoeder, en dus veel carbs in de vorm van (nogal zoute) aardappel-wedges gegeten. Verwachtte aardig te zijn bijgekomen, maar slechts 1 ons meer dan gisteren. Morgen verwacht ik dus weer een aanzienlijke daling.

Hoe ziet jou voedingsschema der een beetje uit op dnp
bedoel gewoon de verhouding E/K/V (geen junkdag natuurlijk:D )

Hoe ziet jou voedingsschema der een beetje uit op dnp
bedoel gewoon de verhouding E/K/V (geen junkdag natuurlijk:D )

geen flauw idee, eerlijk gezegd. Ik weet door ervaring (en 1,5 jaar lang elke dag wegen) ongeveer wat ik mag eten om af te vallen, maar ik zou er geen cijfers aan kunnen hangen. Zal het eens gaan bekijken voor gisteren.

He kerel kleine update je 14 dagen zijn bijna om;)

He kerel kleine update je 14 dagen zijn bijna om;)

Helaas wel, zou ik bijna zeggen. :)

Gewicht vanochtend: 124,6 :D Dat is dus 2,1 kg afgevallen in 10 dagen, en dat terwijl er twee grote cheats bij zaten. Plus ik ben maar marginaal zwakker. Natuurlijk moet ik geen lange series proberen (doe ik toch al nooit ;) ) maar mn piekvermogen is nog redelijk. Vorige week vr/za/zo alle drie de dagen opgewerkt naar 1x150 met pauze, en dat ging vrij makkelijk.

Wat me wel opvalt: de effecten zijn heftiger als ik mn DNP inneem tegelijk met 2 caps ZMA, 2 caps taurine en 25 mg T3. De DNP apart innemen, dan merk ik bijna niets. Eergisteren had ik haast en nam het alle vier tegelijk in, en ik heb de hele dag gezweten als een otter. Gisteren idem dito, en vandaag dus ook weer gedaan. Ook lijkt het effect veel minder snel af te nemen dan. Dus niet 2 uurtjes zweten en daarna weer normaal. Nu blijf ik 24 uur doorgaan met zeiknat zijn, en heb ik gisterenavond echt een ventilator moeten halen -- iets wat vorige week absoluut niet nodig was.

[edit]
supplementen zijn van Olimp.

Ik moet zeggen dat ik der niet zo veel goed in zag maar moet mijn mening toch eens herbekijken ik denk dat ik der wel voor gewonnen ben misschien licht dat ook wel een beetje aan de dosis die jij pakte tegenover in die andere logjes en daardoor iets bescheidener nevenwerking goed logje kerel:thumbs:

vandaag weer lichter: 124,1. Het gaat me nu eigenlijk te hard, dus vandaag ga ik wat extra eten.

(10:52 en ik heb 4 ruimbelegde tortilla's en een bak eiwit+melk+cruesli op. Yay DNP! :D)

De ventilator staat wel alweer aan; zweet me echt de klere.

Ik moet zeggen dat ik der niet zo veel goed in zag maar moet mijn mening toch eens herbekijken ik denk dat ik der wel voor gewonnen ben misschien licht dat ook wel een beetje aan de dosis die jij pakte tegenover in die andere logjes en daardoor iets bescheidener nevenwerking goed logje kerel:thumbs:

Maar: wacht wel even op de resultaten over een weekje of zo. Misschien krijg ik onverwacht toch een terugval, o.i.d. Volgens de ervaringen is dat niet zo, maar volgens dezelfde ervaringen werkt 200 mg/d ook amper.

Mijn dosis is ongeveer 1,6 mg/kg, wat dus onder de LOAEL blijft. Zie: 2,4-Dinitrophenol | Technology Transfer Network Air Toxics Web site | US EPA

Ok hou ons op de hoogte heb me der al serieus in verdiept en veel ingelezen laatste tijd meer en meer zie ik toch dat met bescheiden gebruik de resultaten beter zijn dan met clen en t3 en de sides toch draaglijk zijn maar dat het wel beetje vingerdik kijken is hoe je der op reageert
Ik ga het zelf ook uitproberen en eens zien wat het geeft:D

Zo kerel geef nog eens een update:D

Terug
Naar boven