- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Beetje laat...

Er was wel een beetje sprake van een terugval. Tijdens het gebruik had ik geen last van vocht vasthouden, maar zodra ik stopte kwam er nogal wat vocht (ongeveer 1 kg) terug en bleef zitten. Blijkbaar had ik, door het vele water drinken, mezelf ook een beetje uitgedroogd.
Maar goed; in totaal met een lage dosering en ietsje onder onderhoud eten toch bijna 2,5 kg blijvend afgevallen. Ik was tevreden, vooral ook omdat de sides erg makkelijk te verdragen zijn bij 200 mg/d.
Sinds 2 weken ben ik bezig met een langere kuur DNP: 50 dagen. Zoveel zitten er in een zakje, namelijk.
Vanochtend 121,7 kg, dus gaat mooi op schema. In de eerste 10 dagen schommelde mn gewicht nogal, omdat ik de ene dag uitgedroogd was en de volgende weer veel vocht vasthield, maar dat is nu de laatste 5-6 dagen mooi stabiel.Gemiddeld val ik bijna 2 ons per dag af (1,2-1,3 kg/wk), en voorzover ik het kan bepalen voornamelijk vet nu. Kracht is wel iets minder, maar dan hebben we het over 5-7% max. Dat is nog wel te overzien. Wordt de laatste week ook niet minder meer.
Toch eens zien of ik een fatsoenlijk gewicht kan halen met dit spul. En natuurlijk een fatsoenlijk voedingsschema. Ik eet overdag (tot 17:00) bijna uitsluitend carbs en vet. Carbs om te zorgen dat de DNP beter werkt, vet om te zorgen dat de hot flashes me wat gespreider en mellower overvallen.
Avondeten en late snacks zijn grotendeels eiwit.