Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
omdat ik het idee heb dat ie die niet heeft en maar wat aankakt
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat ik het idee heb dat ie die niet heeft en maar wat aankakt

heel veel suc6 met de kuur!
jouw dealer zal wel blij met je zijn...
wanneer ga je het podium op? Ik wil met 5% van jouw middelen graag naast je staan

krijg nog wisselgeld van je moeder, ze had niet terug van een euro...
Ben je ook nou zo`n beest als zou moeten met deze kuur?
Foto misschien na de kuur?

Heeuy sisevano.. Je geeft aan dat dit je 1ste kuur is maar uitgesplitst in 3kuurtjes alsware.. Althans dat maak ik eruit op.. Hoeveel was je gewicht voordat jij helemaal begon eigenlijk?
Vriend van mij kuurt en blowt drinkt en af en toe hard drugs erbij.. Die gast gaint flink dus denk dat het wel los zal lopen hoe erg je minder kan gainen.. Miss dat je minder zwaar kan trainen omdat die thc nog zolang in je bloed blijft zitten..

niet over moeders. dat is kinderachtig . scheld dan over zen kapsel ofzo. haha.
od ga samen t podium op en vexht t daar uit![]()

voor ik begon was ik vel overbeen.
82-85 kilo ongeveer.
dus redelijk gegaind.
ik gebruik nu geen drugs of wat dan ook. ik doe een jointje voor het slapen gaan.
zwaar trainen lukt wel, thc of niet
klopt dit is nogsteeds de eerste kuur eigenlijk ja.
of 3 kuren.. net hoe je het ziet.
82 a 85 is wel prima ja!.. Maaruh je weegt nu dus 113 kiklo op mijn rekenmachine is dat zon 28 kilo winst haha.. Maar daar uit volgt WTF hoe reacheerd je omgeving er wel niet op? Vanuitgaande dat je tegenover niet BB (familie, kennissen, en overige leken) ontkent dat je gebruikt, althans ik zou het commentaar niet trekken.. Heb je onderhand niet een nieuwe garderobe moeten uitzoeken hahaha..?
Ojah drink je wel in het weekend of dat ook niet??
82 a 85 is wel prima ja!.. Maaruh je weegt nu dus 113 kiklo op mijn rekenmachine is dat zon 28 kilo winst haha.. Maar daar uit volgt WTF hoe reacheerd je omgeving er wel niet op? Vanuitgaande dat je tegenover niet BB (familie, kennissen, en overige leken) ontkent dat je gebruikt, althans ik zou het commentaar niet trekken.. Heb je onderhand niet een nieuwe garderobe moeten uitzoeken hahaha..?
Ojah drink je wel in het weekend of dat ook niet??
Ik denk dat er wel meerdere zijn.. die met die garderobe problemen zitten hoor haha.

Top! Thnx!
knie heb ik eigenlijk geen last van.. dus komt mooi uit
vandaag Rug Biceps trainen.
heb nu 3 weken vakantie.
zet mn wekken iedere dag om 7 uur,
wissel het steeds af, mn streven is :
7 uur opstaan, eten, ff bijkomen. inject zetten HGH/AAS. shakes nemen.
1.5 uur fietsen/zwemmen/hardlopen 1 van de 3.
dan thuis lekker eten enz weer, ff rusten uur of 2, dan te trainen, 1 uur 1.5 uur.
eenmaal thuisgekomen zet ik 10 iu SLIN PWO en 50mcg IGF neem ik me shakes enz weer.
half uur wachten en ik eet weer, vet vrij danwel.
nu ga ik lekker me ding doen en goed blijven eten. inmiddels is het nu een uur of 12.
streven is om een uur of 4 weer te gaan trainen, dan zet ik 10iu Pre en 15 iu PWO en 50mcg IGF pak met deze training weer dezelfde spiergroep als smorgens, om hem extra te prikkelen.
de rest van de shakes enz, een half uur later weer eten enz.
ga zo maar door..
vind men er van?