AndroidHealthClinic

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik bedoel het absoluut niet lullig hoor (dat weet je ook wel)
het is niet zo dat ik je een paar weken moet geven, geef jezelf s wat rust...zet winst van een kuur eerst ff natural vast en ga daarna er weer in...

wat was r met je training dan..?

ik kan geen regelmaat vinden met trainen, wsl door de ADHD, ik loop van hot naar her, pak alles door elkaar, moet ik ff veranderen, schema aan gaan houden. maar moet gewoon een train maatje hebben, waarmee ik gewoon altijd train, heb ik meer regelmaat + je kan elkaar lekker opfokken dan. heb ik gister al gemerkt dat het dan gewoon beter gaat.

Ik vind daarentegen dat je vooral op foto 2 toch wel duidelijk het verschil tussen een natural en een juice-fysiek !
Lijken echt massieve, droge armen man, voorarmen incluis !!!

Het verschil lijkt mss niet zo groot, maar als je op details begint te letten, is er toch wel een wereld van verschil hoor !

Ik vind daarentegen dat je vooral op foto 2 toch wel duidelijk het verschil tussen een natural en een juice-fysiek !
Lijken echt massieve, droge armen man, voorarmen incluis !!!

Het verschil lijkt mss niet zo groot, maar als je op details begint te letten, is er toch wel een wereld van verschil hoor !

onder/boven-armen/schouders/nek/borst zijn volledig massief en kurk droog :)
slaat er als het ware een spijker op krom!
zie me eens real life, dan weet je waar je over praat.

ga vanavond weer langs me begeleider, ff weer BF meting enz, wordt nu wekelijks gedaan en daarop wordt geanticipeerd qua voeding enz.
alsmede haal ik wat nieuwe GH vanavond, ga van de Jin af en probeer de Hygetr. nu eens, is nog net ff beter heb ik vernomen. ga miss ook naar de 7-8 iu. 5/7

ik kan geen regelmaat vinden met trainen, wsl door de ADHD, ik loop van hot naar her, pak alles door elkaar, moet ik ff veranderen, schema aan gaan houden. maar moet gewoon een train maatje hebben, waarmee ik gewoon altijd train, heb ik meer regelmaat + je kan elkaar lekker opfokken dan. heb ik gister al gemerkt dat het dan gewoon beter gaat.

leg ns uit, doe je dan bijvoorbeeld 4 spiergroepen op een dag ?

onder/boven-armen/schouders/nek/borst zijn volledig massief en kurk droog :)
slaat er als het ware een spijker op krom!
zie me eens real life, dan weet je waar je over praat.

Dat laatste zal in de nabije toekomst wel eens gebeuren, zoals we hebben afgesproken ! Ben benieuwd om je irl te ontmoeten man, kunnen we gelijk een stevig feestje bouwen ook... ;-)))

Nee, ik vind dat je op je recente foto's pas goed tot je recht komt, omdat er iemand van dezelfde grootte en toch 108kg zwaar, naast je staat, zodat het makkelijker is een beeld te vormen over je fysiek !!!

leg ns uit, doe je dan bijvoorbeeld 4 spiergroepen op een dag ?

pak waar ik zin in heb.
oftewel kan zijn dat ik borst, triceps, biceps, benen, lats op 1 dag train.
dom dus...
ik vind die schema's altijd k*t om aan te houden, ik haat regelmaat haha.

Dat laatste zal in de nabije toekomst wel eens gebeuren, zoals we hebben afgesproken ! Ben benieuwd om je irl te ontmoeten man, kunnen we gelijk een stevig feestje bouwen ook... ;-)))

Nee, ik vind dat je op je recente foto's pas goed tot je recht komt, omdat er iemand van dezelfde grootte en toch 108kg zwaar, naast je staat, zodat het makkelijker is een beeld te vormen over je fysiek !!!

haha ja komt goed pik, feessie bouwen komt ook wel goed 't dak gaat er af :D
irl zullen de meeste zeggen van ja, netjes denk ik zo, hoor het vaker dat mensen zich op de foto's verkijken. maar dat zullen we dan zien he!

hey sis k*t van je lat die er niet uit komen .er zijn twee dingen die groot zijn bij jou dat zijn je guns en je kop hahahah .komt wel weer goed ja .train gewoon alles een keer in de 5 dagen en train max moet jij eens kijken wat er geburt .gr

hey sis k*t van je lat die er niet uit komen .er zijn twee dingen die groot zijn bij jou dat zijn je guns en je kop hahahah .komt wel weer goed ja .train gewoon alles een keer in de 5 dagen en train max moet jij eens kijken wat er geburt .gr

haha ga ik doen, en bedankt he van me kop hahaha!!

Reclame spotje is uitgesteld, verplaatst naar vrijdag 25 april.

Noeste gebruiker maar geen schema......

Apart:)

flink kuurtje :)

succes iig :thumb:

je zou volg keer eens wat foto's moeten nemen naast je van iemand van 1m80 ofzo met redelijk normale proporties want vind de stats die je hebt hier niet goed uitkomen, maar dat zal wel aan de foto liggen en omdat jullie beiden zo groot zijn

met al de juice die jij al in je reet hebt geramd, had ik een monster verwacht:p

maar keep it up en misschien kan je begeleider je wat meer tips geven ivm poseren

je hebt ADHD? is wat te merken aan je zeer snel wisselen van gear en kuurplannen steeds. Als je je log een paar dagen niet leest, heb je alweer vanalles geswitcht of heb je alweer nieuwe plannen. ;)
De meesten veranderen vaak bij het plannen van hun kuur van gedachte, maar eens je kuur begonnen is zou je je eraan moeten kn houden (buiten onvoorziene omstandigheden gerekend natuurlijk).

ga je die hele periode off zoals gepland echt kn volmaken?

je zou volg keer eens wat foto's moeten nemen naast je van iemand van 1m80 ofzo met redelijk normale proporties want vind de stats die je hebt hier niet goed uitkomen, maar dat zal wel aan de foto liggen en omdat jullie beiden zo groot zijn

met al de juice die jij al in je reet hebt geramd, had ik een monster verwacht:p

maar keep it up en misschien kan je begeleider je wat meer tips geven ivm poseren

je hebt ADHD? is wat te merken aan je zeer snel wisselen van gear en kuurplannen steeds. Als je je log een paar dagen niet leest, heb je alweer vanalles geswitcht of heb je alweer nieuwe plannen. ;)
De meesten veranderen vaak bij het plannen van hun kuur van gedachte, maar eens je kuur begonnen is zou je je eraan moeten kn houden (buiten onvoorziene omstandigheden gerekend natuurlijk).

ga je die hele periode off zoals gepland echt kn volmaken?

is wel de bedoeling dat ik die periode off blijf ja.. zal wel moeten nu wil ik mn eigen test nog op gang kunnen krijgen..

deze jongen die naast me stond is ook een flinke beul. ik ben alleen een stuk massiever. ik zal eens een foto maken naast een ander maatje van me, als ik daar naast sta zie je meteen wat voor kaliber ik ben.

Tsja ik hoor steeds van alles over kuurtjes enz. en dan denk ik van hey, dat wil ik ook hehe, dus ja dan plan ik het er bij.. niet zo slim, (soms dan) maar houdt me lekker bezig zo :D

zoveel juice heb ik niet in me reet geramd hoor trouwens, denk een 10 gram test en een 5 gram primo..:P
de quads zijn alleen wel redelijk geperforeerd :roflol:

ga vanavond weer langs me begeleider, ff weer BF meting enz, wordt nu wekelijks gedaan en daarop wordt geanticipeerd qua voeding enz.
alsmede haal ik wat nieuwe GH vanavond, ga van de Jin af en probeer de Hygetr. nu eens, is nog net ff beter heb ik vernomen. ga miss ook naar de 7-8 iu. 5/7

maar die begeleider van je he, zegt die niks over je training enzo? begeleid hij je met AS of ook met voeding en training ?

trouwens wanneer komen je benen ns een keer op de foto :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven