AndroidHealthClinic

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben een lopende vuilnis bak kerel, alles gaat er in, wordt gemalen en uitgescheten hehe.
heb dagen, zoals de afgelopen 5 dagen dat ik het niet weg krijg, voelde me niet echt jofel.
maar normaal gaat dit er goed in, verwissel vaak de rijst voor pasta, gaat er wat beter in:)

Dan word tijd voor vitamine B12 injecties

Hey Sis, een jaar terug leek je wel weggelopen uit een concentratiekamp, beter met de massa die je nu hebt man !

K*tweekend ???

• Topic Starter Topic Starter
Hey Sis, een jaar terug leek je wel weggelopen uit een concentratiekamp, beter met de massa die je nu hebt man !

K*tweekend ???

ja heel erg k*t weekend, maar maakt niet uit, is niet geschikt voor me log :)

ja jaartje terug was het heel erg, zei toch, kom van 83 kg;) was daar alweer iets beter opweg...

daarom iedereen loopt wel te janken over doseringen dit en dat enz, maar zie het resultaat wat er is gebeurt. ik zie het er aan af hoor de vooruitgang;)

SIS..

Wat ik me afvraag.. En dit geld niet alleen voor jou. Maar hou jij je in het weekend strak aan je schema of pak je ook af en toe een lekekre pizza??

Ik hou me in het weekend redelijk strak aan mijn schema. Alleen zitten er een aantal "cheat meals" tussen. Dit hou ik zo vol zolang ik in de bulk zit.

SIS..

Wat ik me afvraag.. En dit geld niet alleen voor jou. Maar hou jij je in het weekend strak aan je schema of pak je ook af en toe een lekekre pizza??

Ik hou me in het weekend redelijk strak aan mijn schema. Alleen zitten er een aantal "cheat meals" tussen. Dit hou ik zo vol zolang ik in de bulk zit.

ik cheat elke dag, mijn metabolisme staat op turbo, mn hele leven al, maakt niet uit wat ik eet, wordt er niet vetter van.
oftewel, ik eet bijna iedere dag een broodje doner, of mac, zak snoep blablabla ga zo maar door..
maar zorg ervoor, dat mn schema zoals een pagina terug wel goed wordt aangehouden, soms in wat mindere mate, maar zorg ervoor dat ik zeker genoeg eiwitten en kcal binnen krijg.

ik vind je eetschema erg onrealistisch om in praktijk toe te passen, jij kookt alles in de ochtend?

ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dit telkens op je bordje weet te toveren..

Heren,

kom een keer een dagje mee eten en mee trainen ;)

Heren,

kom een keer een dagje mee eten en mee trainen ;)

schiet toch s niet telkens zo in de verdediging en ga s op de gestelde vragen in. Dat mensen gezonde twijfel hebben bij wat je hier neerpent heb je zelf een beetje gecreeerd, dus op zn minst zou je kunnen vertellen hoe je dit beestachtige dieet van je dagelijks realiseert. Ik ben al stervensdruk met de helft klaar te maken namelijk, dus missch heb je tips waardoor ik sneller kan zijn in de keuken.

schiet toch s niet telkens zo in de verdediging en ga s op de gestelde vragen in. Dat mensen gezonde twijfel hebben bij wat je hier neerpent heb je zelf een beetje gecreeerd, dus op zn minst zou je kunnen vertellen hoe je dit beestachtige dieet van je dagelijks realiseert. Ik ben al stervensdruk met de helft klaar te maken namelijk, dus missch heb je tips waardoor ik sneller kan zijn in de keuken.

hahaha, ik ben in een gekke bui man.

ik ben altijd zo klaar met voorbereiden, ik pak een kilo pasta, of een kilo rijst, dit kook ik en stop ik in bakjes,
pasta saus haal ik bij de Deen supermarkt, van bertolli, kan ik 2 porties mee eten, moeders maakt me brood klaar.. brinta is zo gemaakt in de magnetron, het meeste tijd gaat zitten in het vlees en de groente.. ik besteed per dag ongeveer een uurtje-1.5 uur in de keuken, half uur voor me werk, en een uur na me werk.. maak meestal voor een 2-3 dagen dus ene dag wat langer dan de andere dag.
snap dat ik het zelf gecreeerd heb hoor, maar maakt mij niet uit, ik post wat ik eet, of jullie het geloven is niet mijn probleem;)

het zou dan iig makkelijker zijn je te geloven wanneer je niet raadselachtig over dingen gaat doen ;)

het zou dan iig makkelijker zijn je te geloven wanneer je niet raadselachtig over dingen gaat doen ;)

haha nee snap ik, maar vind het allemaal van die domme antwoorden van sommige gasten, waaronder dat Nosso figuur.
en raak alweer beetje geirriteerd van de foto reacties dus he, sorry maatjes :D

Heren, vraagje

ik moet vanmiddag weer zetten, eigenlijk gister, maar mn quads waren nog niet hersteld dus heb nog niet gezet,
maar ik zie er tegenop, en waarom..
heb dus de ace van een UG die op 100mg/ml doseerd, nu heb ik vernomen, dat dit ook nog wel eens 125mg/ml kan zijn, dit vernomen van een betrouwbare bron van DBB.
waarom ik er tegenop zie:
de inject opzich gaat goed, alleen een paar uur later begint me been stijf te worden, de dag erna, kan ik niet eens lopen, de dag daarna, durf ik me quad niet eens aan te raken zo hard/stijf en pijnlijk dat hij is, heb geprobeerd om erna te trainen, dat gaat perfect, dag er op, drama!! heb getracht niks te doen met me been.. gaat ook goed, dag erop, drama!! hard in masseren, geprobeerd.. drama!! wie heeft er een oplossing,
ik ben geen zeur over pijntjes.. maar dit is echt EXTREEM.
ik zet dit op geen andere plek dan in me quads... wat is hier aan te doen, ik mix het al met prop.. zet 2ml ace en 3ml prop..

ik vind je eetschema erg onrealistisch om in praktijk toe te passen, jij kookt alles in de ochtend?

Haha. Jij bent grappig.

Een beetje bodybuilder gaat al naar zijn werk met een tas vol schaften wat hij de avond ervoor heeft gekookt.

Sisevano zei:
ik cheat elke dag, mijn metabolisme staat op turbo, mn hele leven al, maakt niet uit wat ik eet, wordt er niet vetter van.
oftewel, ik eet bijna iedere dag een broodje doner, of mac, zak snoep blablabla ga zo maar door..

Maakt ook niet veel uit, maar een mozzerella pizza van Dr. Oetker, friet uit de oven vind ik nog altijd heel wat anders dan pure glucose wegwerken of een Big Mac. Dat zou ik toch echt geheel weglaten. Voeg echt niets toe.

Sommige pizza is gewoon zeer rijk aan macronutrieten met slechts wat verzadigd vet. Rest is veel vitamine B, ijzer, vezels, carbs e.d.

Broodje doner zou ik met kalfsvlees nemen.

Haha. Jij bent grappig.

Een beetje bodybuilder gaat al naar zijn werk met een tas vol schaften wat hij de avond ervoor heeft gekookt.

Maakt ook niet veel uit, maar een mozzerella pizza van Dr. Oetker, friet uit de oven vind ik nog altijd heel wat anders dan pure glucose wegwerken of een Big Mac. Dat zou ik toch echt geheel weglaten. Voeg echt niets toe.

Sommige pizza is gewoon zeer rijk aan macronutrieten met slechts wat verzadigd vet. Rest is veel vitamine B, ijzer, vezels, carbs e.d.

Broodje doner zou ik met kalfsvlees nemen.

^^ ten alle tijden! heerlijk!

ja zak snoep... soms ff lekker... kan er niks aan doen ben een zoetekauw:P
ff maccen, is ook gewoon lekker... moet toch wel eens kunnen he!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven