Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist de Trenbolone weer gezet.... het irriteerd weer als een gek, dat wordt het weekend weer niet kunnen lopen![]()

hoe blijf je het toch volhouden sis, anabolenjunkie die je bent!![]()

: "hij is te heavy"
Ik heb heerlijk kunnen eten kerel, ging in alsof ik weken niet gegeten had
@ Spieregem,
kan niet lopen vandaag, ik stap van deze ace af, dat dit uit mijn mond moet komen...: "hij is te heavy"
ik vraag me af of ik de enige ben?
als ik nu in me quad knijp, springen de tranen in me ogen en gil ik het uit, en ik ben toch echt niet kleinzerig..

Volgens mij is die gewoon 'overprikt'
Kan toch niet blijven goedgaan als je steeds maar op dezelfde plek/spier injecteerd heel het
jaar door ...

Volgens mij is die gewoon 'overprikt'
Kan toch niet blijven goedgaan als je steeds maar op dezelfde plek/spier injecteerd heel het
jaar door ...
Als ik alleen prop prik, heb ik geen last
het is echt de ace die me irriteerd kerel..
maar hij is waarsch. gedoseerd op 125mg he.. oftewel een echt hoge concentratie Trenbolone per ml.
wat mij ook opvalt;
heb een dagje overgeslagen met prikken, omdat me quad gewoon nog niet hersteld was na 4 dagen.. zelfs na 5 dagen nog niet!!
maar gister gigantische honger, gister avond geprikt.. vandaag eetlust weer compleet weg...
heel vaag... ik laat hem echt staan nu de ace, hoe jammer ik het ook vind..
Volgens mij moet er iets zijn misgelopen in het productieproces, dit is toch niet echt normaal te noemen maat !
4-5 dagen last van een prik, komaan...
en de honger weg...
Nee man, gooi die shizzle maar weg (richting België ? ) ...
21 en zo'n kuur, succes!
misschien eens in je schouder proberen te injecteren? ipv quad?
verder geen idee van
nee geintje hoor..
zou ik kunnen doen, maar heb liever pijn in mn quad dan in me schouder kerel.
kan nu me meissie nog wel plezieren... als me schouder zo brak is... hmmmnee geintje hoor..
armen gebruik ik dagelijks, benen niet![]()