- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo deze eikel heef gister zn auto in de prak gereden, eigen schuld ook nog eens.
geen gewonden gelukkig.
Vanmorgen benen getraind,
toch maar eigenwijs, wezen squatten.
setjes gedaan met 180 kilo
100x 15
140x 8
160x 8
180x 6
200x 3
Leg extensions
100x 20
135x 10
145x 10
150x 10
andere naam weet ik zo niet, je duwd het gewicht weg met je benen
20x 200
15x 250
10x 300
10x 350
6x 400
6x 400
daarbij lichte fullbody, alleen ff wezen pompen, ff goed strak staan vanavond![]()
Hee Sisevano.. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel kuurtjes jij hebt gedaan tot nu toe? Heb me niet zo heel erg in jou verdiept (gelukkig maar), maar heb het idee gekregen dat je aardig snel achter elkaar wat kuurtjes hebt gezet.. Ik had begrepen als je dan stopt met kuren (wel nakuur etc), dat je dan veel sneller en meer kilo's kwijt gaat raken.. Ben je daar niet bang voor of is dit een fabeltje? Groeten en succes met je kuur..

Yo Sis, geniet van je vakantie vanaf morgen en gebruik de vele vrije tijd om extra zwaar en veel te trainen !!!
Knal ze !!!
Over welke troep heb je het voor vetverbranding ?

Wat denk je nu zelf?
Het gaat je gains niet ten goede komen + meer kans op gyno, van die erectieproblemen weet ik niet, maar als je je pik met jouw kuurtjes altijd rechtkrijgt zal hij daar ook wel tegenkunnen.