MuscleMeat

Korte film over een introverte bodybuilder.

:fa:

Deze heb ik nog nooit gezien, thanks!

Die moeder is dus niet helemaal goed, soort relatie met haar zoon die ze niet meer kan loslaten als ik het goed begrijp?

Hij doet me aan mezelf denken :fa:

het woord begint met re en eindigt op post.

Hij doet me aan mezelf denken :fa:
+1.
Zo extreem is het nog niet bij mij, maar zoals ik er zo voor sta ga ik wel naar dat punt toe. Heb bijna geen sociale contacten meer, ga niet uit, drink niet en rook niet.. Het is echt alleen nog maar slapen, eten en trainen. Gek genoeg vind ik dit ook totaal niet erg en heb ik het gevoel niet dat ik iets mis.

Laatst bewerkt:
Marty??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel gaaf gedaan in die kleine 20 minuten!

al zeker 5x gepost

Leuk filmpje though :)

Wel extreem tho.

Leuk filmpje, ik hoop dat hier geen kern van waarheid inzit. Een beer van een vent die met z'n moeder slaapt LOL. Maar toch, ik ben toch een beetje jaloers alleen hij heeft 0 emotie.

Komt idd over als een heel norse man

is dit een waar gebeurd verhaal dan???

indd een repost maar het blijft een geweldig filmpje!!:D

Lijkt me op het eerste gezicht iemand uit het autistisch spectrum. Wel sneu om te zien, maar waarschijnlijk goed geacteerd :D

Laatst bewerkt:
+1.
Zo extreem is het nog niet bij mij, maar zoals ik er zo voor sta ga ik wel naar dat punt toe. Heb bijna geen sociale contacten meer, ga niet uit, drink niet en rook niet.. Het is echt alleen nog maar slapen, eten en trainen. Gek genoeg vind ik dit ook totaal niet erg en heb ik het gevoel niet dat ik iets mis.

Precies hetzelfde hier bro.. Sociale kring bestaat uit 6 mensen, 1x gedronken in de afgelopen 8 maanden (NYE) en 3x uit geweest. Laatst weer een keer uitgegaan omdat ik het te extreem vond worden, dacht ik na afloop: is dit het nou? Ik was met een beter gevoel naar bed gegaan als ik mn maaltijden gegeten had. Gains zorgen voor meer euforie dan al dat andere bij elkaar.

Precies hetzelfde hier bro.. Sociale kring bestaat uit 6 mensen, 1x gedronken in de afgelopen 8 maanden (NYE) en 3x uit geweest. Laatst weer een keer uitgegaan omdat ik het te extreem vond worden, dacht ik na afloop: is dit het nou? Ik was met een beter gevoel naar bed gegaan als ik mn maaltijden gegeten had. Gains zorgen voor meer euforie dan al dat andere bij elkaar.

100...x dit

Voel me toch beter als ik lekker een p*ssy gelicked heb en lekker gedoet heb...

Achja ieder zijn ding.

Terug
Naar boven