Tcastle
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
De posters die hier het heftigst op reageren, zijn volgens mij juist de nerds. En proberen nu krampachtig het goed te praten, met tal van voorbeelden dat zij wel een leven hebben. Wat voor een oppervlakkig leven dat ook mag zijn. Prachtig dit.
PS: Het filmpje is fake, uit betrouwbare bronnen. Maar ga vooral door.![]()
idd, degene die hier extreem sociaal willen profileren hebben duidelijk iets te verbergen.achter het niet drinken en/of het niet-uitgaan zit vaak wel een achterliggende redenen, dewelke niet enkel vanuit het bodybuilding komt.
Ikzelf bvb drink niet meer en ga ook niet meer uit. Ik doe dit omdat ik me voorhoud dat het gains in de weg staat en dat mn structuur in de war geraakt omdat ik de dag erna dan ook neit goed eet; En wat als het die dag juist trainingsdag is; zonder goede voeding ga ik niet deftig kunnen trainen ...
Ik gebruik bodybuilding eerder als motivatie om op het 'goede pad' te blijven en om mijn leven vlot te laten verlopen. Ik heb zelf ADHD en was vroeger een verslaafde en bodybuilder helpt hier perfect om alles in de goede baantjes te leiden.
Ik ben er zeker van dat dit bij vele mensen nog zo is, maar ipv adhd/verslaafde zullen ze hun eigenen redenen wel hebben.