- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol wtf dit topick is erg.
dudes. Ik train , heb een sociaal leven , ga elke week op café en regelmatig uit. En mijn fysiek is nogaltijd toppie.

Klopt. Als je je niet te pletter zuipt, ben je een nerd zonder leven!
notsureifserious

Maar de keren dat ik op een jaar helemaal bezopen ben, kan je op 1 hand tellen, en ik heb niets te klagen over mijn sociale leven.lol wtf dit topick is erg.
veeldudes. Ik train , heb een sociaal leven , ga elke week op café en regelmatig uit. En mijn fysiek is nogaltijd toppie.
Wat een bullshit 8 maanden niet zuipen. ik zuip nu een maand niet en ik ben 3kg afgevallen met extra veel cardio(3x jogge per week). Nu trainen tot ik die abs weer heb , en dan op vakantie mij weer t*ring zat zuipen. Daar draait het toch allemaal om ? om zat met je gespierde tepels vol cremefresh door een aziatische h**ren bar te lopen ?
En ik heb hier 3 jaar terug eens gevraagt of wiet je spieren beschadigd en iedereen vertelde me dat ik van die zooi af moest blijven of dat ik anders niet groeide
Get a life! echt funny die leeftijdsgenoten van me die stiekem nerdjes zijn en fitnessen gebruiken als excuus voor tog cool te zijn.Maar eigelijk zijn ze vanbinnen erg bang en kunnen ze geen sociale contacten leggen.
![]()
dont bully me ! I have friends on dutchbodybuildingforum.nl (met me 3 plakjes overrated kalkoen fillet smorgens)
Vandaar hebben ze geen benen , ze zitten alleen maar op hun stoeltje achter hun pctje te rukken en te dbben
Jullie verzieken jullie jeugd. Je moet je nu te pletter zuipen en feesten zodat je op je 30ste met je chick op een vrijdag avond lekker knus een serie kunt kijken na je squad training en vervolgens spetterende achterwaarse coïtus hebben met in gedachte de gezellige zonnige bbq van morgen in het verschiet.
http://www.youtube.com/watch?v=Kh2FRFhS7QY&feature=fvwrel
Ik heb het meer voor whiskyMaar de keren dat ik op een jaar helemaal bezopen ben, kan je op 1 hand tellen, en ik heb niets te klagen over mijn sociale leven.
Ik kan dan ook moeilijk begrijpen waarom sommigen het als noodzakelijk zien om elk weekend compleet bezopen ergens een feestje te gaan vieren.
veeldudes. Ik train , heb een sociaal leven , ga elke week op café en regelmatig uit. En mijn fysiek is nogaltijd toppie.
Wat een bullshit 8 maanden niet zuipen. ik zuip nu een maand niet en ik ben 3kg afgevallen met extra veel cardio(3x jogge per week). Nu trainen tot ik die abs weer heb , en dan op vakantie mij weer t*ring zat zuipen. Daar draait het toch allemaal om ? om zat met je gespierde tepels vol cremefresh door een aziatische h**ren bar te lopen ?
En ik heb hier 3 jaar terug eens gevraagt of wiet je spieren beschadigd en iedereen vertelde me dat ik van die zooi af moest blijven of dat ik anders niet groeide
Get a life! echt funny die leeftijdsgenoten van me die stiekem nerdjes zijn en fitnessen gebruiken als excuus voor tog cool te zijn.Maar eigelijk zijn ze vanbinnen erg bang en kunnen ze geen sociale contacten leggen.
![]()
dont bully me ! I have friends on dutchbodybuildingforum.nl (met me 3 plakjes overrated kalkoen fillet smorgens)
Vandaar hebben ze geen benen , ze zitten alleen maar op hun stoeltje achter hun pctje te rukken en te dbben
Jullie verzieken jullie jeugd. Je moet je nu te pletter zuipen en feesten zodat je op je 30ste met je chick op een vrijdag avond lekker knus een serie kunt kijken na je squad training en vervolgens spetterende achterwaarse coïtus hebben met in gedachte de gezellige zonnige bbq van morgen in het verschiet.
http://www.youtube.com/watch?v=Kh2FRFhS7QY&feature=fvwrel
njah dit ligt evenredig met je testosteron gehalte..
njah dit ligt evenredig met je testosteron gehalte..

Je kan ook hard feesten zonder jezelf ladderzat te zuipen.
Fijn, ik weet zelfs niet eens wat het is, ma soit. Als je denkt dat je jezelf strontzat moet zuipen totdat je flauwvalt en geen herinneringen meer hebt om je een avondje goed te amuseren is er imo iets goeds mis in je hoofd.
Jullie verzieken jullie jeugd. Je moet je nu te pletter zuipen en feesten zodat je op je 30ste met je chick op een vrijdag avond lekker knus een serie kunt kijken na je squad training en vervolgens spetterende achterwaarse coïtus hebben met in gedachte de gezellige zonnige bbq van morgen in het verschiet.![]()

. Dat je door wiet roken niet zou groeien wordt nergens beweerd, veel beesten hier zeggen juist dat ze regelmatig een jointje opsteken.