AndroidHealthClinic

Korte film over een introverte bodybuilder.

Sorry Mister Social :rolleyes:

Ik "enjoy life" gewoon een pak meer als ik doe wat ik graag doe.

Zo ga ik op een vrijdagavond het liefst lekker trainen, daarna een goede douche nemen. En eet ik op rustig mijn kip en rijst op voor een goeie film of serie ofzo.

Ik begrijp dat jij liever gaat jumpen tussen de breezersletjes, ieder zijn ding toch.

Je hebt trouwens toch helemaal geen echte wereld of sociale contacten nodig als je DBB hebt ???
vind ik ook het fijnste.:D

wat is het nut van deze film ik snap het niet helemaal

Inderdaag wat is hier het practisch nut van?

Voel me toch beter als ik lekker een p*ssy gelicked heb en lekker gedoet heb...

Achja ieder zijn ding.

http://www.youtube.com/watch?v=iMjG2s6UOaw

Neuken is prima te combineren met bb. Heel iets anders dan je altijd de t*ring in zuipen.

Wtf @ sociaal geïsoleerden hier op DBB :roflol:

Vraag me af wanneer jullie bubble gaat openspatten en je beseft dat je in de echte wereld terecht bent gekomen, en je moet stoppen met leven alsof je Mr. O wil worden -> it ain't gonna happen, lighten up and enjoy life ;)

Leven alsof je Mr. O wilt worden? Wat is dat voor bullshit man. Er leven genoeg mensen om op semi-topsport niveau mee te draaien. Of dat nou met voetbal, hockey, tennis of korfbal is. Genoeg mensen die niet uit gaan omdat ze wedstrijden hebben en noem maar op. Ik denk dat niemand hier elke dag thuis zit, kga zoiezo 1x per week wel ergens chillen. Ik drink alleen niets.

All I'm saying is: ik kan mij echt geen leven voorstellen zoals sommigen hier hebben. Met dat BB gedoe gaat 99% van dit forum niets bereiken. Sorry maar dan heb ik liever veel mensen in mijn leven, goede contacten op school en later op het werk.

Moet je voor de grap is bij jezelf nagaan hoeveel mensen at the end of the day achter je staan. Wie als het er echt op aankomt naast je staat. Dan kom je er snel achter dat die grote sociale kring een veel grotere bubbel is dan onze bodybuilding ambities.

All I'm saying is: ik kan mij echt geen leven voorstellen zoals sommigen hier hebben. Met dat BB gedoe gaat 99% van dit forum niets bereiken. Sorry maar dan heb ik liever veel mensen in mijn leven, goede contacten op school en later op het werk.

mijn sociaal leven is dbb, is veel leuker dan "echte" sociale contacten, hier spreekt iedereen tenminste de waarheid en bouwen ze niet allemaal muren om zichzelf heen als een soort sociale verdediging:)

http://www.youtube.com/watch?v=iMjG2s6UOaw

Neuken is prima te combineren met bb. Heel iets anders dan je altijd de t*ring in zuipen.

Leven alsof je Mr. O wilt worden? Wat is dat voor bullshit man. Er leven genoeg mensen om op semi-topsport niveau mee te draaien. Of dat nou met voetbal, hockey, tennis of korfbal is. Genoeg mensen die niet uit gaan omdat ze wedstrijden hebben en noem maar op. Ik denk dat niemand hier elke dag thuis zit, kga zoiezo 1x per week wel ergens chillen. Ik drink alleen niets.

Moet je voor de grap is bij jezelf nagaan hoeveel mensen at the end of the day achter je staan. Wie als het er echt op aankomt naast je staat. Dan kom je er snel achter dat die grote sociale kring een veel grotere bubbel is dan onze bodybuilding ambities.
Iedereen die wedstrijden doet of dat ooit van plan is, daar heb ik respect voor dat ze er veel dingen voor doen en nog meer voor laten. De rest, meh, ik blijf het belachelijk vinden.

Heb al genoeg situaties meegemaakt waar het er echt op aankwam, ik weet wie mijn echte vrienden zijn, en niet de 700 ofzo facebookkennissen. Geloof mij, ik leef niet in een zeepbel :D

For the record: heb afgelopen weekend 20km van Brussel gelopen op ongeveer 1u45 minuten (niet zo slecht toch voor iemand die zich altijd 'de t*ring inzuipt' ?). Ook waren er 6 vrienden die mij stonden op te wachten aan de aankomst ;)

Dus at the end of the day, life's working out for me :cool:

Wtf @ sociaal geïsoleerden hier op DBB :roflol:

Vraag me af wanneer jullie bubble gaat openspatten en je beseft dat je in de echte wereld terecht bent gekomen, en je moet stoppen met leven alsof je Mr. O wil worden -> it ain't gonna happen, lighten up and enjoy life ;)
Heb je er misschien bij stil gestaan dat sommigen het gewoon fijn vinden om zo geïsoleerd te leven? Of koste dit teveel denkkracht?

Heb je er misschien bij stil gestaan dat sommigen het gewoon fijn vinden om zo geïsoleerd te leven? Of koste dit teveel denkkracht?

Hij is een West-Vlaming. ;)

In Nederland kan je dit ongeveer vergelijken met Maaskantje, maar dan zo'n 100 jaar terug in de tijd.

Kostte*
Hij is een West-Vlaming. ;)

In Nederland kan je dit ongeveer vergelijken met Maaskantje, maar dan zo'n 100 jaar terug in de tijd.

Beetje opletten met wie je West-Vlaming noemt eh vriend ;)
Last time I checked, lag Gent in O-Vl.
Je kan die trouwens best vergelijken met Friesland.

dat is t wss niet, hij wil gewoon iedereen overtuigen dat hij een enorm sociaal leven heeft en moet dus 1000 voorbeelden hiervan aanhalen.

meestal is in dit soort gevallen t tegendeel waar:(

Misschien moet je het eens proberen te bekijken, anders dan je eigen bekrompen eenzijdig perspectief.

Ten 1ste heb jij duidelijk helemaal geen ambities in BB, noch om enig deftige fysiek te verkrijgen.

Ten 2de zijn hier veel mensen die niet omwille van BB sociaal geisoleerd zijn, maar van zichzelf al minder sociaal zijn en bodybuilding past hier mooi in omdat hier niet noodzakelijk sociaal contact voor nodig is en men alles zelf kan verwezenlijken. Je moet daarom geen wedstrijdambitie hebben om strikt te leven.

Ten 3de zag ik je enkele dagen terug iest posten dat je vanaf 35 HGH gaat gebruiken en vanaf 45 jaar testosteron bij. Hieruit kan men direct afleiden dat jij een dromer type bent. Vanalles zeggen, maar weinig doen.

Wanneer ik die gegevens over jou dan combineer met je manier van uitdrukken, kan ik bijna met zekerheid zeggen dat wat je hier zegt, niet bepaald strookt met de realiteit. Het feit dat je op een forum de 'coole gast' probeert uit te hangen, kan er misschien wel eens op wijzen dat je zelf niet al te populair/sociaal bent in real life.

Misschien moet je het eens proberen te bekijken, anders dan je eigen bekrompen eenzijdig perspectief.

Ten 1ste heb jij duidelijk helemaal geen ambities in BB, noch om enig deftige fysiek te verkrijgen.

Ten 2de zijn hier veel mensen die niet omwille van BB sociaal geisoleerd zijn, maar van zichzelf al minder sociaal zijn en bodybuilding past hier mooi in omdat hier niet noodzakelijk sociaal contact voor nodig is en men alles zelf kan verwezenlijken. Je moet daarom geen wedstrijdambitie hebben om strikt te leven.

Ten 3de zag ik je enkele dagen terug iest posten dat je vanaf 35 HGH gaat gebruiken en vanaf 45 jaar testosteron bij. Hieruit kan men direct afleiden dat jij een dromer type bent. Vanalles zeggen, maar weinig doen.

Wanneer ik die gegevens over jou dan combineer met je manier van uitdrukken, kan ik bijna met zekerheid zeggen dat wat je hier zegt, niet bepaald strookt met de realiteit. Het feit dat je op een forum de 'coole gast' probeert uit te hangen, kan er misschien wel eens op wijzen dat je zelf niet al te populair/sociaal bent in real life.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zijn mensen op het forum die weten wie ik ben, die hoef ik niet te overtuigen.
De rest ken ik niet, wil ik ook niet kennen dus ook geen behoefte hen te overtuigen.

Ik heb inderdaad heel wat andere prioriteiten in het leven, ik zie alleen niet in wat je met dat geïsoleerde BB gedrag kan bereiken. Maar goed, iedereen doet en denkt maar wat hij zelf wil, als iedereen maar gelukkig is met zijn levensstijl, en dat ben ik zeker ;)

Hoe is punt 1 een slecht iets?

Je ziet het veel te zwart wit. Er is geen reden om het niet beiden te hebben. Van BB kan je zelfs socialer worden. Je kan 's avonds in je zetel naar tv kijken, of je kan naar een gym gaan waar honderden mensen trainen en ontmoeten. Gewoon omdat er asociale gevallen zijn (die heb je overal) wil het nog niet zeggen dat het een asociale levensstijl/sport is. Het is wat je er zelf van maakt.

En dat 99% niets bereikt, wat is dat voor onzin man. Je krijgt toch een beter gevormd en in de meeste gevallen een gezonder lichaam, je hebt een doel in je leven en je bouwt als je de moeite doet een vriendenkring op. Velen vinden de training zelf en wat erbij komt kijken ook gewoon een leuke bezigheid. Wedstrijden zijn een bonus maar voor de meeste amateurs geen drijfveer.

Je argument is blijkbaar gebouwd rond het feit dat jij je niet kan voorstellen hoe anderen iets graag kunnen doen. Dat is gewoon close-minded denken. Ik hoop iig dat ik je wat gegeven heb om over na te denken.

Je ziet het veel te zwart wit. Er is geen reden om het niet beiden te hebben. Van BB kan je zelfs socialer worden. Je kan 's avonds in je zetel naar tv kijken, of je kan naar een gym gaan waar honderden mensen trainen en ontmoeten. Gewoon omdat er asociale gevallen zijn (die heb je overal) wil het nog niet zeggen dat het een asociale levensstijl/sport is. Het is wat je er zelf van maakt.

En dat 99% niets bereikt, wat is dat voor onzin man. Je krijgt toch een beter gevormd en in de meeste gevallen een gezonder lichaam, je hebt een doel in je leven en je bouwt als je de moeite doet een vriendenkring op. Velen vinden de training zelf en wat erbij komt kijken ook gewoon een leuke bezigheid. Wedstrijden zijn een bonus maar voor de meeste amateurs geen drijfveer.

Je argument is blijkbaar gebouwd rond het feit dat jij je niet kan voorstellen hoe anderen iets graag kunnen doen. Dat is gewoon close-minded denken. Ik hoop iig dat ik je wat gegeven heb om over na te denken.
Heb misschien inderdaad wat te zwart-wit gereageerd, maar je moet iets doen om een discussie op gang te krijgen ;) Het is tenslotte een forum...

Ik vind (persoonlijke mening dus) het gewoon vrij belachelijk dat er werkelijk mensen zijn die niet weggaan met vrienden, nooit iets drinken en liever thuis zitten. Zoals ik reeds zei, dan zie ik voor mij van die types die op een receptie met een flesje water lopen en snel even in de wc een shake gaan drinken.

De trainingen zelf geniet ik ook van (niet alleen BB-trainingen), en ik ben met tijden serieus met BB bezig (qua voeding en rust). Maar ik ga er geen avondje stappen voor laten staan, wat mij inderdaad belet om de ideale fysiek te behalen :)

Mijn reactie was vooral naar mensen toe gericht die werkelijk geen leven hebben naast BB en hun pc. Ik kan mij inderdaad niet inleven in hun situatie, wat er in die mensen omgaat.
Denken ze werkelijk aan wedstrijden of beseffen ze dat dit altijd dromen zal blijven? Denken ze niet soms "tiens, had ik maar een socialer leven" en dit alles in ruil voor een iets minder goed fysiek.
Andere prioriteiten in het leven ok... Maar ik maak mij soms zorgen in die mensen hun plaats :p

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Wat doet dit trouwens ter zake? Met je 20 posts...
Moest je hier al wat langer zitten, en wat meer research gedaan hebben, zou je weten dat je mij zeker niet kan pakken op mijn kennis over AAS en consorten ;)

Ik zeg veel, ik plan ook veel, en uiteindelijk doe ik ook veel makker. Alles op zijn tijd, mijn BB tijd komt nog. En al komt het er niet van, geen nood want dat betekent dan dat er steeds andere dingen op nummer 1 kwamen, die meer dan de moeite waard zijn.

Ik zeg ook helemaal niet dat je van BB je prioriteit moet maken. Iedereen heeft andere doelstellingen in zijn leven.

Sommige mensen verkiezen gewoon om niet al te veel vrienden te hebben of ermee om te gaan. Dat is een levensstijl, al dan niet een keuze. Het betekent niet omdat iemand niet sociaal is, dat zijn leven van mindere kwaliteit is. Toch niet als hij er bewust voor kiest en hier ook voldoende voldoening uithaalt.

het postaantal is trouwens geen indicatie van de tijd die ik al op het forum heb vertoefd hoor ;)
Ik wil je ook niet aanvallen hoor. Mn post was nogal tren-gedreven en dan floep ik er wat meer uit. :)

Terug
Naar boven