Fitness Seller

Korte film over een introverte bodybuilder.

Precies hetzelfde hier bro.. Sociale kring bestaat uit 6 mensen, 1x gedronken in de afgelopen 8 maanden (NYE) en 3x uit geweest. Laatst weer een keer uitgegaan omdat ik het te extreem vond worden, dacht ik na afloop: is dit het nou? Ik was met een beter gevoel naar bed gegaan als ik mn maaltijden gegeten had. Gains zorgen voor meer euforie dan al dat andere bij elkaar.

+1

Laatste keer dat ik uit was, was met Oud & nieuw. En dan drink ik ook niks.. ja wel water natuurlijk.

Vind dat uitgaan ook niks, voel me zelf ongelofelijk katabool(wat natuurlijk niet zo zal zijn) en de volgende dag een goede training neerzetten kun je wel vergeten.

• Like
Waarderingen: Roth
Maar er is toch een verschil tussen een bb-er die bij z'n moeder in bed kruipt (zie filmpje) en iemand die gewoon dedicated traint maar wel redelijk sociaal en aardig is.

Met toegewijd trainen en slechte dingen laten staan, niet uitgaan enzo is niets mis hoor.

Precies hetzelfde hier bro.. Sociale kring bestaat uit 6 mensen, 1x gedronken in de afgelopen 8 maanden (NYE) en 3x uit geweest. Laatst weer een keer uitgegaan omdat ik het te extreem vond worden, dacht ik na afloop: is dit het nou? Ik was met een beter gevoel naar bed gegaan als ik mn maaltijden gegeten had. Gains zorgen voor meer euforie dan al dat andere bij elkaar.

precies hetzelfde hier bro, alleen is die 6 een 0, die 1 een 100+, die 3 ook een 0, en ik train niet

:fa:

• Like
Waarderingen: Roth
Best geil ding, die chick.. die gast heeft wel steek los zitten :( Maar goed hij is door z'n moeder zo gemaakt, wat een eng wijf...

Wtf @ sociaal geïsoleerden hier op DBB :roflol:

Vraag me af wanneer jullie bubble gaat openspatten en je beseft dat je in de echte wereld terecht bent gekomen, en je moet stoppen met leven alsof je Mr. O wil worden -> it ain't gonna happen, lighten up and enjoy life ;)

Vraag me af wanneer jullie bubble gaat openspatten en je beseft dat je in de echte wereld terecht bent gekomen, en je moet stoppen met leven alsof je Mr. O wil worden -> it ain't gonna happen, lighten up and enjoy life ;)

+1
op oud/nieuw niks drinken? komop mag toch wel? af en toe gewoon
ik doe zelf denk ik eens in de 1/2 maanden gaat goed :)
niet elke week 20 bier naarbinnen ofcourse maar mr. O lifestyle is ook beetje overdreven :W

Naam van deze man iemand?

Dus als zei dat leuk vinden?

Hoe kan jij bepalen wat hun leuk vinden?

+1
op oud/nieuw niks drinken? komop mag toch wel? af en toe gewoon
ik doe zelf denk ik eens in de 1/2 maanden gaat goed :)
niet elke week 20 bier naarbinnen ofcourse maar mr. O lifestyle is ook beetje overdreven :W
Staat toch duidelijk dat mensen uitgaan niet leuk vinden.
ga lekker 3x100 squatten en 1x135 deadliften :roflol:

Sorry Mister Social :rolleyes:

Ik "enjoy life" gewoon een pak meer als ik doe wat ik graag doe.

Zo ga ik op een vrijdagavond het liefst lekker trainen, daarna een goede douche nemen. En eet ik op rustig mijn kip en rijst op voor een goeie film of serie ofzo.

Ik begrijp dat jij liever gaat jumpen tussen de breezersletjes, ieder zijn ding toch.

Je hebt trouwens toch helemaal geen echte wereld of sociale contacten nodig als je DBB hebt ???

@ Ketchup: Haha je moet als dat harde werken toch wel kunnen showen aan de "breezersletjes" ? :D

Dus als zij dat leuk vinden?

Hoe kan jij bepalen wat zij leuk vinden?
Zo, even gecorrigeerd. Wel nog flink opletten op school he, met je drukke BB-lifestyle!

Staat toch duidelijk dat mensen uitgaan niet leuk vinden.
ga lekker 3x100 squatten en 1x135 deadliften :roflol:
Uitgaan niet leuk vinden... Heel vreemd maar goed, tot daar aan toe. Je kan toch gewoon een sociaal leven hebben? Met vrienden iets gaan drinken, homeparty, ...

Het zijn vast dat soor type's die je op een receptie met hun flesje water ziet staan.
Sorry Mister Social :rolleyes:

Ik "enjoy life" gewoon een pak meer als ik doe wat ik graag doe.

Zo ga ik op een vrijdagavond het liefst lekker trainen, daarna een goede douche nemen. En eet ik op rustig mijn kip en rijst op voor een goeie film of serie ofzo.

Ik begrijp dat jij liever gaat jumpen tussen de breezersletjes, ieder zijn ding toch.

Je hebt trouwens toch helemaal geen echte wereld of sociale contacten nodig als je DBB hebt ???
Fijn, ik train ook graag en doe naast BB nog aan andere sporten ook.
Maar ik ga ook wekelijks 5 dagen uit. Druk leven? Misschien wel, maar het valt te combineren en I like it.

Jumpen en breezersletjes :roflol: sure.
Meer in de zin van: mij amuseren en toch wekelijks wijven nken met mijn verre van perfect fysiek :cool:

En euh...DBB is de echte wereld toch???

All I'm saying is: ik kan mij echt geen leven voorstellen zoals sommigen hier hebben. Met dat BB gedoe gaat 99% van dit forum niets bereiken. Sorry maar dan heb ik liever veel mensen in mijn leven, goede contacten op school en later op het werk.

Terug
Naar boven