Fitness Seller

korter leven door aas

Achillis786

Cool Novice
Waardering
0
Is het een feit dat elk persoon die gebruikt eerder dood gaat door aas?
Als een persoon niet langer dan 6 weken gebruikt en netjes na kuurt kan et dan nog slecht gezondheid opleveren?

zodra de prik ook maar een beetje pijn doet is het foute soep.

zolang je niks van de prik voelt kan je je helemaal plat spuiten

ik hoop van wel :)

:jk: mrj, dbc, testo, hardgainers, ... :janken:

Als een persoon niet langer dan 6 weken gebruikt en netjes na kuurt kan et dan nog slecht gezondheid opleveren?

Dit is iets wat niemand je met zekerheid kan vertellen, of AAS je leven inkorten. Ik denk als je voorbestemd bent om hart- en vaatziekten te hebben het het proces zeker en vast zal versnellen. Idem, iemand met een zwakke lever of wat dan ook van kwaal zal door AAS versneld worden. Gezond is het zeker niet maar voor een paar lichte kuurtjes moet je je geen zorgen maken

Ga je van drinken/roken/drugs eerder dood???? Dat kun je dus nooit van tevoren vast stellen. We weten allemaal dat het niet gezond voor je is maar ja...

als je maar groot bent:D

Iets wat mij ook altijd weer laat twijfelen.
Maar ik wil gewoon weten hoe het is als ik on gear ben.

Drank doe ik. Rook nooit, blow nooit, snuif en slik niks. Drinken word steeds minder, dus nu vind ik dat ik dit als versnapering mag hebben:)

Hangt af van de doseringen lijkt me. Daarnaast kan je ook zelf in de gaten houden hoe je ervoor staat door jezelf regelmatig te testen.

Mensen die twee pakjes sigaretten per dag roken, zich elk weekend "platzuipen" en aspirines als snoep eten zullen korter leven dan menig gebruiker denkik. Vergeet ook niet dat veek bodybuilders gewoon goed eten en al hun vitamines binnenkrijgen, iets dat ontbreekt bij de "normale" persoon. Daarnaast trainen ze veel in de vorm van cardio en krachtoefeningen. Mensen die me beschuldigen van AAS gebruik (heb nog niks gebruikt, maar heb wel plannen) vraag ik altijd naar hun medicijn en alcohol gebruik, zodat ik ze plat kan lullen.

Als je bovenstaande dingen naast AAS doet ben je wel heel erg fout bezig. Uiteindelijk moet je maar zo denken: Liever een reusachtig mooi en groot lichaam en vijf jaar korter leven, dan 5 jaar extra in je rolstoel in een verzorgingstehuis op een zuster geilen die toch niks met je wil doen.

Laatst bewerkt:

Als je hier bevestiging zoekt voor je gedachte om jouw eventueele AS gebruik goed te praten, dan zul je het van mij niet krijgen iig.

AS-gebruik is nooit zonder risico's. Zeker op de lange termijn kunnen er klachten ontstaan. Ook op kort termijn (zeker bij onjuist gebruik zijn er risico's).
Je zult voor je zelf de afweging moeten maken of je wilt gebruiken of niet. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt.
Als je het besluit te doen, zorg dan iig dat je op de hoogte bent van eventuele risico's, de middelen, de werking, enz. En probeer het zo gezond mogelijk te doen.
Je kan op dit board genoeg info vinden om een goede keuze voor jezelf te maken.

spuiten en groot worden is lekker maar als je uitslag of iets aan je hart hebt en je derde beentje doet raar en je duizelig wordt,loopt iedereen anders te piepen ,en vragen ze het alemaal op het forum wat het kan zijn,dus gezondheid is dus wel degelijk ****ing belanrijk!dus moraal van deze shit is:spuiten doe je voor je zelf,denk dus ****ing goed na voor je het doet ;)

Doe alles met mate, en hou vooral je gezonde verstand erbij.
Iedereen, ook al is hij gezond kan wat krijgen, maar je weet donders goed als je rookt drinkt of aan de aas gaat dat dat niet gezond is.
Maar goed dat wil nog niet zeggen dat je er korter door leeft, maar een ding is zeker, langer leef je er niet door.
Dus wees de wijste en hou altijd je koppie erbij!:thumbup:

alles is gevaarlijk in de handen van onbekwame idioten...

een risico loop je altijd en je moet dus je lichaam goed in de gaten houden als je aan het sap zit of hebt gezeten.

ik ga nooit dood

Zal voor iedereen anders zijn, de 1 krijgt snel last een ander 0,0.... Langer leven zal je er iig niet van..

Terug
Naar boven