MuscleMeat

korter leven door aas

Zal voor iedereen anders zijn, de 1 krijgt snel last een ander 0,0.... Langer leven zal je er iig niet van..

AAS worden vaak gebruikt om mensen die nog kort te leven hebben door spierziektes etc. meer tijd te geven. Is dus niet helemaal waar :cool:
Maargoed dat is appels met peren vergelijken want wij gebruiken het voor andere doeleinden.

AAS worden vaak gebruikt om mensen die nog kort te leven hebben door spierziektes etc. meer tijd te geven. Is dus niet helemaal waar :cool:
Maargoed dat is appels met peren vergelijken want wij gebruiken het voor andere doeleinden.

er is inderdaad zoiets als medische dosering en overdoseren voor cosmetische doeleinden. ;)

• Topic Starter Topic Starter
spuiten en groot worden is lekker maar als je uitslag of iets aan je hart hebt en je derde beentje doet raar en je duizelig wordt,loopt iedereen anders te piepen ,en vragen ze het alemaal op het forum wat het kan zijn,dus gezondheid is dus wel degelijk ****ing belanrijk!dus moraal van deze shit is:spuiten doe je voor je zelf,denk dus ****ing goed na voor je het doet ;)

Heb jij last van die dingen , want die dingen zijn bullshit krijg je alleen bij overdosis ik heb wel puistjes op me rug verder ja me erectie minder hard, maar is me eigen schuld want ik liet na kuur zitten omdat ik heel sterk voelde en dacht fak it is goed zo.Die effecten waar jij het over hebt hoef jeje pas zorgen om te maken als je al heel veel kuurtjes hebt gehad

Je zal iig niet ouder worden door aas.. noem maar is 1 reden dat aas goed voor je zal zijn.

Overdaad schaad. En onverantwoord gebruik kan ernstige gevolgen hebben.

Conclusie door aas loop je een zeer groot risico minder oud te worden.

Ben benieuwd of je dat ook nog zegt als je 49 bent bobby..:)

Terug
Naar boven