Fitness Seller

Kortere cycles

Anoniem_1989_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik ben totaal onervaren in het gebruik van AAS. Heb hier een tijdje zitten rondzoeken en er blijft me deze vraag over: Waarom gebruiken de meeste zo lange kuren? Op KULeuven is er een cursus die speciaal handelt over het gebruik van AAS en dergelijke. Daar vertelt de prof dat wanneer testosteron gebruikt wordt met cycles van 3 weken (on en off) de neveneffecten absoluut nihil zijn.
ook in de topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/korte-kuren-theorie-l-rea-67482/ worden voordelen aangehaald van kortere kuren.
Misschien is het omdat die andere middelen betere resultaten geven bij langere cycles?

Probeer me niet af te schieten, ik ben onervaren en gewoon nieuwsgierig :).

Heeft te maken met de esters die eraan hangen.

De nevenwerking kan wel nihil zijn maar de resultaten zullen ook niet denderend zijn op korte termijn.

Als je 3 weken gebruikt ligt je eigen productie plat dus waarom dan toch niet doordoen?

• Topic Starter Topic Starter
Heeft te maken met de esters die eraan hangen.
Daarom dacht ik aan testosteron suspensie. (Dagelijks injecteren lijkt me wel een b*ch.)

Als je 3 weken gebruikt ligt je eigen productie plat dus waarom dan toch niet doordoen?
Volgens de Korte kuren theorie om de aanmaak van cortisol tegen te gaan. Maar ook gewoon om wat ik reeds eerder zei (of liever de prof): geen neveneffecten. Vind ik zelf wel belangrijk argument.

gaat dan vooral om de slechte cholesterol waarden die in het bloed nog niet alarmerend stijgen na 3 weken denk ik

Bij welk vak was dat?

hmm ken de naam niet precies, een vriendin en een kameraad van mij volgden het afgelopen jaar. Een keuzevak van Geneeskunde 3de jaar, ga het komend jaar zelf volgen uit interesse ;).
Zal nog eens achter de naam vragen, dan zet ik het hier.

Laatst bewerkt:
Zeker doen! Daar wil ik ook graag naartoe gaan. Dan zit ik eens wat meer in de les. :p

Weet niet echt wat je daar nu mee wil zeggen. Het ging in de les over geen neveneffecten.

Hij bedoelt dus dat wanneer je 3 weken on bent, daarna off, en dan terug 3 weken on bent je tijdens deze 3 weken dezelfde neveneffecten zult ondervinden als wanneer je gewoon on blijft.

Hij bedoelt dus dat wanneer je 3 weken on bent, daarna off, en dan terug 3 weken on bent je tijdens deze 3 weken dezelfde neveneffecten zult ondervinden als wanneer je gewoon on blijft.

dat is pure speculatie versus uitkomsten van een onderzoek.
ik waardeer die onderzoeken wat hoger dan de mening/verwachting van een gemiddelde DBBer

Overigens echt super interessant die link over die korte kuren. Binnenkort eens uitproberen:P

Als je het met dht middelen doet zal het misschien lukken maar met dboll moet je alweer nakuren...

Vanaf volgende week zit in terug in Leuven en dan ga ik het nog eens grondig navragen.
Was fijn geweest moest er iemand zijn die het wetenschappelijk kon onderbouwen / weerleggen. Zal dus nog even op mijn antwoord moeten wachten :).

Terug
Naar boven