Fitness Seller

Wat is beter: Korte Kuur of Lange Kuur?

Peiling Peiling Kort of Lang?

• Kort

Stemmen: 15 39,5%
  • Lang

Stemmen: 23 60,5%

• Totaal stemmers
    38
  • Topic Starter Topic Starter
Ben nu bezig met een kuur van 15 weken, maar ben haast blij als het afgelopen is (Vocht/bloat). Ga in het vervolg alleen nog maar kort en krachtig kuren denk ik met korte esters.

De meningen blijven verdeeld.
Blijkbaar verschilt het toch heel erg van persoon tot persoon. Sommigen vinden het jammer dat het op zijn einde loopt na 15 weken, en willen doorgaan omdat alles zo goed gaat. Anderen vinden dan weer dat het te lang is en houden het liever kort maar krachtig.
Nice.
Had gedacht dat er toch een eindoordeel zou komen, maar blijkbaar is niet iedereen het eens.

Gaat gelijk op nu, 9 tegen 10.

zowiso zijn korte kuren beter om sneller in te kicken als je met korte esthers werkt, alsook voor je herstel na de kuur omdat je minder lang moet kuren. Na 2 weken werkt prop al, tegenover enanthaat gemiddeld gezien na3 a 4 weken dus leg je met enanthaten in het begin langer nutteloos je noten stil...:p
Maar ofdat je de massa behoudt dat je opbouwt op 4a 6 weken, dat is een andere vraag, ik denk persoonlijk voor kwaliteitsgains te houden dat je beter voor een langer kuurtje gaat.Ben nu bezig met test prop kort kuurtje voor ongeveer 5a 6 weken, zal je na de kuur wel laten weten wat ik er van opgebouwd en overgehouden heb...

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

wat mij het beste lijkt is lang kuren met korte esthers...:p

zowiso zijn korte kuren beter om sneller in te kicken als je met korte esthers werkt, alsook voor je herstel na de kuur omdat je minder lang moet kuren. Na 2 weken werkt prop al, tegenover enanthaat gemiddeld gezien na3 a 4 weken dus leg je met enanthaten in het begin langer nutteloos je noten stil...:p
Maar ofdat je de massa behoudt dat je opbouwt op 4a 6 weken, dat is een andere vraag, ik denk persoonlijk voor kwaliteitsgains te houden dat je beter voor een langer kuurtje gaat.Ben nu bezig met test prop kort kuurtje voor ongeveer 5a 6 weken, zal je na de kuur wel laten weten wat ik er van opgebouwd en overgehouden heb...

niet mee eens, ik had bij korte kuren een ****ing lang herstel, en enanthate kickt bij mij al na een goede week in en propionate na enkele dagen

serieus? dan kicked alles wel snel in bij jou...
Nja dat zijn tochwel gemiddelde waarden die gaan over wanneer de spieropbouw begint...
tis ni omdajet voelt, dat de spieropbouw al bezig is hé... Of heb jij van prop na enkele dagen spieropbouw? lijkt me vrij onwaarschijnlijk

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

en van welke kuren behield jij dan het meeste massa achteraf gwillie?
Grtz

alles alles..we hebben het hier over test, inkicken is bij mij niet spieropbouw maar wel wanneer iets inslaat/begint te werken
over massa behoud, is test mijn favoriete middel, bij deca krijg ik een enorme klap na men kuur(gebruik ik ook nooit meer)

Laatst bewerkt:
alles alles..we hebben het hier over test, inkicken is bij mij niet spieropbouw maar wel wanneer iets inslaat/begint te werken
over massa behoud, is test mijn favoriete middel, bij deca krijg ik een enorme klap na men kuur(gebruik ik ook nooit meer)

ahzo, en gaat je voorkeur bij test naar lang of kortwerkende?

hangt er vanaf, bij test only kies ik liever prop, heb er al eens in men hoofd gezeten om year on 6on/6off,.. test prop 150-200mg ed

Wat zit je nou te bazelen met je 2 weken inkicken voor prop en 3-4 weken voor enanthaat? Weet jij überhaupt wel hoe anabole processen in elkaar steken? 3-4 weken? Ging jij niet nooit meer reageren en je enorm inlezen in dit onderwerp? Pff dus lange kuren, gezonder en meer netto gains.

Korte kuren, pff jaja mooi excuus om 30 weken per jaar on te zijn en te zeggen; nee maar ik pak alleen hele korte kuurtjes. Nonsense, je hypofyse en testes vinden het echt niet prettig om constant off en on te gaan. En op jaarbasis ga je uiteindelijk echt niet minder weken "on" zijn dus voor minder atrofie in de eerder genoemde onderdelen van je hormonale stelsel hoef je het ook niet te doen. Daarnaast zullen je gains echt vies tegenvallen, zeker op de lange termijn. Weefselopbouw heeft tijd nodig, langere periodes in een anabole toestand verkeren heeft dan ook de voorkeur. Vraag anders aan BigMaus naar zijn ervaring met korte kuurtjes op monsterhoge doseringen en wat voor een cycles hij tegenwoordig draait.

ook als je kiest voor lange tijd on te gaan, en je hebt het gevoel dat je niet zo goed meer vooruit ga kan je altij een bridge inlassen, heeft voor mij wel gewerkt, ook voel ik me nu een pak gezonder

@lichtgeprikkeldeLean
Ik ging dus in dat topic niet meer reageren omdat ik antwoord al had en veel gezeik te horen kreeg. Ik zie niet in waarom ik niet meer op dit forum zou zitten daarom.
Nuja, mijn ervaring is toch dat prop na 2 weken goed begint te werken en een langwerkende esther pas goed werkt na 3 tot 4 weken.
Jij mag dat bazelpraat noemen, het is mijn ervaring tochwel...

Prop voel ik al na 1-2 dagen. Als jij het pas na 2 weken merkt heb je zeker geen Prop.

Prop voel ik al na 1-2 dagen. Als jij het pas na 2 weken merkt heb je zeker geen Prop.

Jaja maar ik voelde het ook na enkele dagen werken hoor ivm doorbloeding en dergelijke en wat geiler staan. Maar eer ik er dus van bijkwam in gewicht en omtrek, was het toch was na de eerste 2 weken gedaan waren.
Grtz

Terug
Naar boven