AndroidHealthClinic

Krachtverlies tijdens cut

Je kan je beter op het anorexia forum aanmelden, lijkt me onmogelijk dat je niet afvalt met dit voedingsschema. Vertel eens wat je voor dit schema naar binnen werkte op een dag?

En dit is wederom precies waarom ik net uitleg dat het zinloos is om naieve mensen te overtuigen. Je gelooft wat je zelf wilt geloven.

Je kunt niet maanden research samenvatten in een paar woorden en een websitetje.

Jij gelooft in je mainstream wetenschappelijke bron, prima. Jouw keuze. Het heeft dan ook geen nut om andere bronnen te laten zien, omdat je mainsteam wetenschappelijke bron dit toch ontkracht. Daarin zit ook de kracht van het omkopen of misleiden van deze artikelen. Mensen geloven het.

Gast, je begrijpt het nog steeds niet. Als jij beweert dat wetenschappelijke bronnen zijn omgekocht moet je dit aantonen en anders niet noemen. Nu slaat je hele houding gewoon nergens op. Als een met-bewijs-onderbouwde stelling al niet voldoet, waar moeten we dán in ****snaam op afgaan?

Gast, je begrijpt het nog steeds niet. Als jij beweert dat wetenschappelijke bronnen zijn omgekocht moet je dit aantonen en anders niet noemen. Nu slaat je hele houding gewoon nergens op. Als een met-bewijs-onderbouwde stelling al niet voldoet, waar moeten we dán in ****snaam op afgaan?
Ik hoef helemaal niets te bewijzen. Waar jij het steeds over probeert te hebben is een hele andere discussie dan wat de topic opener voor ogen heeft. Dat jij twijfelt aan jezelf als je informatie leest dat niet matcht met je geloofsovertuiging zul je zelf op moeten lossen, dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Google zelf en doe zelf research, luiwammes.

Ik hoef helemaal niets te bewijzen. Waar jij het steeds over probeert te hebben is een hele andere discussie dan wat de topic opener voor ogen heeft. Dat jij twijfelt aan jezelf als je informatie leest dat niet matcht met je geloofsovertuiging zul je zelf op moeten lossen, dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Google zelf en doe zelf research, luiwammes.

Ga jij maar weer lekker voort aan de homeopathie en weet ik veel waar je waarschijnlijk nog allemaal in gelooft omdat het lekker niet mainstream is en ook door zoveel onderzoeken gestaafd is, of kom eens met deftig bewijs. Er zijn al zoveel mensen komen flamen over ongezonde zoetstoffen en ik wacht nog steeds op een bron die iets verder gaat dan een website genaamd poisonoussweetener of andere onzinnamen.

Zie ik het goed, maar 166 carbs? Vind je echt raar dat je krachtverlies hebt?

Wow. Just wow. Zo veel stupiditeit in 1 topic is echt een nieuwe. Luiwammes? Je bedoelt omdat ik daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwde theorieen opzoek en doorlees, en weiger geloof te hechten aan jouw conspiracy-aluhoedje bullshit argumenten? Okee. Dan ben ik inderdaad lui. Zoek t maar lekker uit, fruitcup. Ik ben in elk geval klaar met jou en zal je bij deze ook zeker nooit meer serieus nemen.

Ga jij maar weer lekker voort aan de homeopathie en weet ik veel waar je waarschijnlijk nog allemaal in gelooft omdat het lekker niet mainstream is en ook door zoveel onderzoeken gestaafd is, of kom eens met deftig bewijs. Er zijn al zoveel mensen komen flamen over ongezonde zoetstoffen en ik wacht nog steeds op een bron die iets verder gaat dan een website genaamd poisonoussweetener of andere onzinnamen.
Neehoor, ik ben helemaal niet van de homeopathie.
Ik zal het voor jou ook nog 1 keer herhalen:

Je kunt niet in een topic maanden research-werk posten. Doe je eigen research voor je conclusies over iets trekt. Jij gelooft graag in voorgekauwde omgekochte onderzoekjes, prima, be my guesst. Jouw keuze om lui te zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 12:52 ----------

Wow. Just wow. Zo veel stupiditeit in 1 topic is echt een nieuwe. Luiwammes? Je bedoelt omdat ik daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwde theorieen opzoek en doorlees, en weiger geloof te hechten aan jouw conspiracy-aluhoedje bullshit argumenten? Okee. Dan ben ik inderdaad lui. Zoek t maar lekker uit, fruitcup. Ik ben in elk geval klaar met jou en zal je bij deze ook zeker nooit meer serieus nemen.
Mag jij vinden, vandaar dat ik je lui en naief vindt.

Neehoor, ik ben helemaal niet van de homeopathie.
Ik zal het voor jou ook nog 1 keer herhalen:

Je kunt niet in een topic maanden research-werk posten. Doe je eigen research voor je conclusies over iets trekt. Jij gelooft graag in voorgekauwde omgekochte onderzoekjes, prima, be my guesst. Jouw keuze om lui te zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 12:52 ----------

Mag jij vinden, vandaar dat ik je lui en naief vindt.

Als maanden grootschalig onderzoek geen overtuigingskracht hebben, ben ik best benieuwd hoe jouw eigen onderzoek in elkaar steekt en waar jij je "feitelijke kennis" vandaan haalt.

Als maanden grootschalig onderzoek geen overtuigingskracht hebben, ben ik best benieuwd hoe jouw eigen onderzoek in elkaar steekt en waar jij je "feitelijke kennis" vandaan haalt.
Ooit van omkoping, onderdrukking en belangen gehoord?

Ik snap sowieso niet waarom iedereen er over blijft doorgaan. Dit topic gaat hier helemaal niet over. Doe gewoon je eigen research en geloof wat je wilt. Open dan een topic om je belangrijke mening omtrent het onderwerp te geven. Ga nu gewoon terug on topic.

Ga 3-4x per week keihard aan de ijzers hangen. Pak de basisoefeningen en drop die rare 10kg dumbbell oefeningen van je.

Daarnaast pak je elke 4e dag een refeed met veel koolhydraten en eet je 2500-2600 kcal die dag.

Probleem opgelost.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 13:05 ----------

Oja, en vergeet die 10k en 5k loopjes. Doe 3x een HIIT traininging voor 20minuten en geniet van het kapotgaan i.p.v 45 minuten te ''joggen'' en je beenmassa te doen zien verdwijen als sneeuw voor de zon.

Succes bro.

Ooit van omkoping, onderdrukking en belangen gehoord?

Ik snap sowieso niet waarom iedereen er over blijft doorgaan. Dit topic gaat hier helemaal niet over. Doe gewoon je eigen research en geloof wat je wilt. Open dan een topic om je belangrijke mening omtrent het onderwerp te geven. Ga nu gewoon terug on topic.

Daarom vraag ik aan jou waar ik wEl kloppende informatie vandaan kan halen.

Daarom vraag ik aan jou waar ik wEl kloppende informatie vandaan kan halen.
Google?

En het is niet 1 bron, het zijn 1000en bronnen die in totaal een bepaald beeld en principe schetsen. Na 1 bron is het niet te snappen. Je moet gewoon je research doen om het te begrijpen, dat gaat niet met een linkje. Als mensen het interessant vinden wat er werkelijk speelt, doen ze zelf wel de moeite. Als ze dat niet vinden, doen ze dat niet en doen ze alles af als onzin.

En nu echt terug on topic.

Wat is de reden dat je diet coke afraadt?

Mijn ervaring is dat cola, of je nu light zero of gewoon hebt mijn stofwisseling op een negatieve manier beinvloed (vertraagd). Dezelfde ervaring met melk tijdens de cut, ook niet nemen. Enerzijds vanwege relatief snelle opname en anderzijds omdat veel mensen niet goed tegen lactose kunnen. Intolerantie is vaak ook niet bekend onder de mensen die het hebben. Ik zou mezelf niet intolerant noemen, maar als ik 1,5l. melk opdrink heb ik last, bij 1 glas niet, uit voorzorg mijd ik het helemaal.

Ik ga het niet onderbouwen met onderzoeken en uiteraard moet je zelf weten wat je doet.. Dit is slechts mijn ervaring. Werk eens proefondervindelijk..

Mijn ervaring is dat cola, of je nu light zero of gewoon hebt mijn stofwisseling op een negatieve manier beinvloed (vertraagd). Dezelfde ervaring met melk tijdens de cut, ook niet nemen. Enerzijds vanwege relatief snelle opname en anderzijds omdat veel mensen niet goed tegen lactose kunnen. Intolerantie is vaak ook niet bekend onder de mensen die het hebben. Ik zou mezelf niet intolerant noemen, maar als ik 1,5l. melk opdrink heb ik last, bij 1 glas niet, uit voorzorg mijd ik het helemaal.

Ik ga het niet onderbouwen met onderzoeken en uiteraard moet je zelf weten wat je doet.. Dit is slechts mijn ervaring. Werk eens proefondervindelijk..

Snelle opname? Melk?
Que?

Akkoord met Koekie, behalve dan van die cardio. Je kan gerust 5K lopen 3x pw en je massa behouden. Ik zou wel van de 10K afblijven en dan gewoon je 5K een stukje sneller lopen ( intensiteit verhogen ipv meer afstand ). HIIT kan je natuurlijk ook toepassen.

1900 is gewoon te weinig, ik ben zelf redelijk endo en ik cut op 2200 rustdagen en 2400-2500 trainingsdagen met gelijkaardige training ( 2x pw 5k en 2-3x pw zware KT ). Als ik het echt goed volhou dan val ik gewoon echt goed af en moet ik op tijd een refeed doen ook.

Onder de 2000 kcal moet je sowieso maar houden voor als je onder de 10% wil zakken, en dan nog zou ik eerder gewoon de cardio verhogen.

Krachtverlies op 1900 kcals is gewoon normaal, je zit gewoon onder de aanbevolen hoeveelheid van een niet-sportende mens en je gaat 3x gaan hardlopen + 2x trainen ( alhoewel ik kan opmaken dat dat maar spelen is ).

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb even nog een keer goed mijn dieet bekeken en merkte dat mijn oatmeal zwaar verkeerd berekend was. 200 gr 126 kcals is dus eigenlijk 714 kcals :S

Logisch dat afvallen zo langzaam ging. Vanaf nu dan naar de 2000kcal forreal.

Ben ondanks verkeerd berekenen (bijna 500kcal meer dan wat ik dacht) toch wel wat afgevallen :D:D

Terug
Naar boven