Fitness Seller

Krijg je vaak t**ten tegen je triceps aangedrukt?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Bij 't uitgaan, chickie wil om je heen vanwege drukte en terwijl ze langs je loopt voel je iets zachts langs je triceps schuren.

bekend gevoel, soms denk dat ze het echt erom doen

komt door je grote triceps
kan je ook niks aan doen

Als ik uitga overkomt me dat zo een honderd keer op een avond. Ook prikken ze regelmatig in mijn rug en nog een tiental kontjes schuren langs mijn slagroomspuit. Altijd leuk een avondje op stap :p

nog leuker is als ze echt met een tiet tegen je komen staan om te praten :D

Toch lekker. :cool:

**** wat mis ik dat zeg :treuren:
maar **** uitgaan :mad: eat, train, sleep and repeat :hedbang: Need more mass!!!

Ahh zijn eerste coïtusuele ervaring!!!

**** wat mis ik dat zeg :treuren:
maar **** uitgaan :mad: eat, train, sleep and repeat :hedbang: Need more mass!!!

damn right, ik heb het ook zo drie jaar gedaan, daarna had ik het gevoel dat ik mijn jeugd aan het vergooien was, sinds september ga ik dus treug uit, wat schade inhalen :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

pas maar op dat het ooit zo niet wordt

Bij 't uitgaan, chickie wil om je heen vanwege drukte en terwijl ze langs je loopt voel je iets zachts langs je triceps schuren.

Gebruik geen synthol dus heb geen grote triceps die achter m'n rug uithangen.

Lekker als er dikke tepels langs me rug wrijven:p

mierentietjes = kippenvel

hehe ja ik vraag me dan elke keer af of ze dat express doen, zeker als het een lekkere chick is:)

krijg altijd iets gedrukt in m'n onderrug :sad:

tja roxxe ligt aan de zaken waar jij op stap gaat

Terug
Naar boven