- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarnet nog in de supermarkt, meisje moest iets uit het rek hebben, ze nam eerst men middel vast en zei dan, pas, mag ik even passeren, jaja ze wou toch eens voelen of er echt vlees onder dat truitje zat
toch leuk zonder het vrouwtje gaan shoppen, heb dan altijd zo dingens voor![]()

wahahdaarnet nog in de supermarkt, meisje moest iets uit het rek hebben, ze nam eerst men middel vast en zei dan, pas, mag ik even passeren, jaja ze wou toch eens voelen of er echt vlees onder dat truitje zat
toch leuk zonder het vrouwtje gaan shoppen, heb dan altijd zo dingens voor![]()
weet je wat ik vannacht had;
ik voel een zachte hand van achter ter hoogte van mijn middel glijden om met het minste en strelende gebaar kenbaar te maken dat er een schone dame langs mijn zij moest.
Dus nog voordat ik de dame in kwestie gezien had visualiseerde ik me in gedachten al hoe de rest van het lichaam er uit zou zien. Aan de zachte streling te voelen moest het wel een plaatje zijn.
Vol verwachting keek ik opzij, en wat bleek. Het was een kerel
No shit, ik stond perplex.
Hoe haalde hij het gore lef vandaan om zijn hand zo liefdevol op mijn zij te plaatsen.
Damn dat was een anticlimax. Mooiste was dat een maatje van mij het ook zag, hij ging kapot van het lachen, helemaal omdat hij mijn teleurstelling,verbazing en woede in een zag.
haha Looik vind t altijd heerlijk om die zachte vrouwenkontjes te voelen..rrrr word er zo geil van
![]()

haha Looik vind t altijd heerlijk om die zachte vrouwenkontjes te voelen..rrrr word er zo geil van
![]()
ooooooooooooooooooh BUURRNNNNhaha Looik vind t altijd heerlijk om die zachte vrouwenkontjes te voelen..rrrr word er zo geil van
![]()
![]()

bij mij gaan ze op de knieën halen mn pik uit me broek en gaan zuigen
en dat zonder te vragen. Geloof me dat je het aardig zat word als dat 10 keer gebeurd op een avondje stappen
het stappen is gewoon niet leuk meer. De eerste keer was wel een aangename verassing, de tweede dacht ik de jackpot te hebben, maar nu... ik ben mn vertrouwen kwijt, mn vertrouwen in de volgende generatie. De sletjes die nu op een breezer infuus zitten, die illigaal de kroeg inlopen, de sletjes met hun eigen taal, de taal der verwarring.ja zolang het van jou komt(hopelijk leest mighty niet mee)

Vaak is het een hint inderdaadBusted jongen! Dat wordt weer een paar uurtjes aan de ketens, in de kelder. Kun je ff je zonden overdenken......
OT:
Dat schuren is bekend, maar het verbaast me, dat de meesten van jullie er verder niks mee doen. Een mens van het vrouwelijke geslacht biedt zich aan en geeft overduidelijk aan geïnteresseerd te zijn in je en je laat het gewoon doorlopen.
Behalve Jonko hierboven, maar die gelooft toch niemand, want iedereen weet, dat hij al maanden droog staat na zijn ontknaping.![]()