Fitness Seller

Krijg te veel buikvet door anabolen wat te doen ?

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je te weinig eet en je lichaam daardoor in starvation modus gaat zegmaar.. gooi je kcals eens omhoog met 700 a 1000 kcal per dag.

Daar noem je wat! Denk inderdaad dat dit de oorzaak is.
Een andere fout die veel mensen maken tijdens kuren is dat ze te weinig zout eten. Tijdens het kuren moet je eigenlijk minimaal 10 gram zout per dag eten voor optimale resultaten
 
Liposuctie werkt.
 
Wat zit iedereen toch te zeiken over wanneer je wel of niet moet beginnen met kuren zeg.. ben het er wel mee eens dat je eerst grondig de stof dient te begrijpen voordat je begint. Maar je hoeft echt niet eerst je 'natural max' te behalen.

Ken er genoeg die na een jaar trainen al aan de kuur zijn gegaan en amper 3 jaar later in de top 5 op het podium staan.
En - na 5 jaar trainen - zelfs 1ste plek halen in het NK IFBB in de klasse tot 90kg met een lengte van ca. 175cm.
Kenners weten wel over wie ik het heb...
 
Wat zit iedereen toch te zeiken over wanneer je wel of niet moet beginnen met kuren zeg.. ben het er wel mee eens dat je eerst grondig de stof dient te begrijpen voordat je begint. Maar je hoeft echt niet eerst je 'natural max' te behalen.

Ken er genoeg die na een jaar trainen al aan de kuur zijn gegaan en amper 3 jaar later in de top 5 op het podium staan.
En - na 5 jaar trainen - zelfs 1ste plek halen in het NK IFBB in de klasse tot 90kg met een lengte van ca. 175cm.
Kenners weten wel over wie ik het heb...

idd want phil heath heeft ook zen natty max gehaalt voor hij begon met aas :o
 
hahaha ja en arnold heeft netjes gewacht tot hij 21 jaar was:roflol::roflol:

volgens mij zijn pro's als big ramy en phil begonnen met kuren voor ze begonnen trainen ^^
als je nog iets of wat competitie wilt doen moet je vroeger beginnen dan 21 anders zit je bij de oudere en word je gedwarft de eerste jaren
 
Oke, los van de discussie of je moet/mag gaan kuren als je niet eens dichtbij je natuurlijke max zit of uberhaupt ook maar enige natuurlijke progressie hebt geboekt....... maar kuren terwijl je volgens mij niet eens een normaal voedingsschema op kan stellen??
 
> ectomorph
> ik word dik van anabolen
> 1.96 78kg

Jij komt er wel maatje
 
Wat zit iedereen toch te zeiken over wanneer je wel of niet moet beginnen met kuren zeg.. ben het er wel mee eens dat je eerst grondig de stof dient te begrijpen voordat je begint. Maar je hoeft echt niet eerst je 'natural max' te behalen. Ken er genoeg die na een jaar trainen al aan de kuur zijn gegaan en amper 3 jaar later in de top 5 op het podium staan. En - na 5 jaar trainen - zelfs 1ste plek halen in het NK IFBB in de klasse tot 90kg met een lengte van ca. 175cm. Kenners weten wel over wie ik het heb...

Vergeet niet dat hun enorm veel AAS gebruiken. En na een jaar aan de spuit is ook wel vlot niet dan? Je hebt dan echt nog niet veel ervaring qua training en voeding.
 
Vergeet niet dat hun enorm veel AAS gebruiken. En na een jaar aan de spuit is ook wel vlot niet dan? Je hebt dan echt nog niet veel ervaring qua training en voeding.

Ja is ook vlot. Maar je moet ook niet vergeten; die gasten hebben ten eerste zeer goede begeleiding en daarbij alle genen op de juiste plek. Het is ook niet voor iedereen weggelegd om zo jong en/of snel een podium fysiek te krijgen; hoe veel je ook gebruikt of hoe lang je ook traint...

Ik ben samen met een maatje ooit begonnen met trainen, allebei toen rond de 67kg. Binnen een jaar ging hij me al voorbij met 79kg terwijl ik nog op 76kg zat. Hij lette totaal niet op zn eten en ik deed er wel alles aan om maar te groeien. Zo zie je maar weer dat het voor sommige er moeiteloos aanvliegt en het voor de ander een bijna een utopie is.
 
ot : je hebt je onderhoud met AAS als ik het goed begrijp kan je
op onderhoud goed vetmassa verliezen en tegelijk spiermassa aankomen. tegelijkertijd is het zo dat wanneer je AAS gebruikt je onderhoud omhoog gaat omdat je lichaam meer gaat gebruiken
*als ik het goed begrijp*

dus je berekent je eigen onderhoud en hoeveel zou je hier gemiddeld bij moeten doen tijdens een AAS kuur wanneer je
wil cutten/droog wil worden

( nee ik weet het is niet mijn topic, maar volgens mij was dat wel de vraag in dit topic (a) )

owhjaa en wat zouden tijdenssss de kuur de mooiste verhoudingen zijn? kwa : eiwitten - vetten - koolhydraten
 
ik denk dat je ''vettige buik'' eerder een opgezette buik is door het vocht wat je vasthoud tussen je organen...moet iedereen toch wel weten met een kuurtje sust deca:rolleyes: zeker als je vrij mager bent krijg je gauw zon prachtig baby buikje
 
Back
Naar boven