XXL Nutrition

kritiek

die tricep extension ging niet helemaal goed..

ik raad je aan om een beetje te zakken in squat en echt goed op techniek te letten, en dan met goede techniek verder progressie maken.
ik weet niet of het correct is, maar op het filmpje leek het of je borst helemaal niet vooruit is, en je soort goodmorning beweging maakt (ik had net hetzelfde)

Drop gewicht, ga dieper en focus op rechterop blijven en niet zover met je knieën naar voren zakken. Je verliest ook het gewicht naar je voorvoeten waardoor je naar voren valt.

-Houd de druk op je hielen+zijkant voet
-meer uit je heupen bewegen (misschien andere voetenstand want dit zit er vreemd uit)
-niet een beetje dieper maar een STUK dieper, je zit boven par nu
-rechtop blijven, druk je ellebogen naar voren om je lats aan te spannen en de halter echt op je rug te klemmen

succes

Drop gewicht, ga dieper en focus op rechterop blijven en niet zover met je knieën naar voren zakken. Je verliest ook het gewicht naar je voorvoeten waardoor je naar voren valt.

-Houd de druk op je hielen+zijkant voet
-meer uit je heupen bewegen (misschien andere voetenstand want dit zit er vreemd uit)
-niet een beetje dieper maar een STUK dieper, je zit boven par nu
-rechtop blijven, druk je ellebogen naar voren om je lats aan te spannen en de halter echt op je rug te klemmen

succes

Dit +1

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor de tips mannen, kheb gister al wat met bar geprobeerd en sommigen merk ik meteen het verschil.
Vrijdag squattraining zal ik proberen wat meer filmpjes te maken :)

bij triceps extensions hou ik mijn armen tov borst onder 90°,
en breng ik de barbell naar midden voorhoofd,

1. bankdrukken.
die bar mag je gerust wel wat breder vastpakken.

2. tricep extension
Als je je armen nou eens verticaal houdt en je bar tot je voorhoofd laat zakken en je ellebogen tegen je zij duwt, dan zou je ook wat voelen in je triceps.

3.squat.
pleur dat bankje weg. pak lichter en houdt de spanning erop.

Unleash the beast? Nice.

• Topic Starter Topic Starter
1. bankdrukken.
die bar mag je gerust wel wat breder vastpakken.

2. tricep extension
Als je je armen nou eens verticaal houdt en je bar tot je voorhoofd laat zakken en je ellebogen tegen je zij duwt, dan zou je ook wat voelen in je triceps.

3.squat.
pleur dat bankje weg. pak lichter en houdt de spanning erop.
1. was close grip :P
2. extensions doe ik niet meer
3. doe geen box squat meer :D

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 20:38 ----------

lekker nummer om op te trainen

Terug
Naar boven