XXL Nutrition

Kt cardio en supps

Koos123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Beste leden,

Op dit moment doe ik alleen kt en drink tijdens de training eas na whey met dextrose en creatine en later een bak kwark. Nu wil ik een half uur cardio na de kt doen voor wat vetverlies moet ik de dextrose laten staan??

na je kracht training neem je wat aminos, ik zelf neem xtend daarna cardio en als je thuis bent een goede meal

dextrose dus weg laten

• Topic Starter Topic Starter
Iemand nog suggesties?

Na de KT cardio doen dan daarna een shake whey met wat dextrose of andere snelle carbs nemen.
Voor de training neem je wat amino's.

Tussen KT en cardio geen pauze dus ook niets nemen. Gelijk doorknallen.
Tempo tijdens de KT omhoog gooien voor extra vetverbranding.
Wel de cardio hoog intensief doen maximaal 20 minuten, liefst HIIT doen.

Ok thanks dus niks veranderen

Je hoeft niets te veranderen idd.
Maar wat zit er in de EAS?

Eas van xxl aminos

Niet tijdens de training nemen, maar direct voor de training,
zie ook op de website van XXL; http://www.xxlnutrition.nl/essential-amino-stack/xxl-nutrition
Aminozuren zijn zoals je wellicht weet essentieel voor groei en herstel. Essentiële aminozuren in hun vrije vorm (dit laatste is erg belangrijk) kunnen indien ze voor/na de training worden ingenomen leiden tot een enorme verhoging van de eiwitsynthese. Hierdoor krijgt de spiergroei een enorme stimulans en wordt je lichaam in een anabole toestand gebracht. XXL Essential Amino Stack wordt direct door de maagwand opgenomen en knalt via de bloedbaan je spiercellen in, hier kan geen eiwitshake tegen op.

De BCAA's beschermen je spieren tegen spierafbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Het vorige wat ik schreef blijft verder voor na de training gewoon van toepassing.

Terug
Naar boven