Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klinkt goed hierboven
hoelang train je nu al? met beginnersgains moet die 65 kilo goed te doen zijn in half/3 kwart jaar ofzo?

9 weken kan je wel wat vorderingen maken, als je krachtstats omhoog schieten is dat ook al een mooie vordering natuurlijk.. Massa is niet altijd de indicatie voor groei he. 
Na een tijdje zit je schema in je hoofd, en word het steeds makkelijker voor je..
nice man, gaat lekker. hoe gaat de techniek op squat? kom je op diepte?
)
Over 2 weken (met deze week mee geteld) heb ik het barbarian squatrack wel in huis staan..

gaat goed man
en inderdaad maak eens filmpjesbuiten dat het leerzaam is voor jou maakt het je log ook wat interessanter
![]()
, haha en dat is natuurlijk ook weer zo..nu staan er alleen cijfers maar mensen willen me het ook wel eens zien tillen natuurlijk
zal er weer even aandenken.. was echt vergeten vandaag had het gewoon gekund echt balen..Mooizo man, en ja dat is ook zo.. Daar heb je straks alleen maar meer profijt van.
Ja dat heb ik soms ook nog wel eens, gewoon snel berekenen.. Dan heb je al een beeld ervan.
Hahaha, ik ben idd een grote lamlul aan het worden!!Over 2 weken (met deze week mee geteld) heb ik het barbarian squatrack wel in huis staan..
Kan nu geen eens squatten en benchen.. enige training die fatsoenlijk gaat is rug..
Nette training weer neergezet!! Squats & DL's gaan lekker man
En maak idd een keer een filmpje!![]()

Ja ik ga dan ook een log bij houden, kijken of anderen mij nog nuttige tips kunnen geven.. 

en ja ik heb nu niet echt een camera en soms doet me telefoon het en soms niet zal morgen eens kijken of ik wat filmpjes kan maken!en begonnen met een soort kuurtje de 1 is een lotion en de andere is een gel (benzoyldperoxide) nou ben ik er niet blij mee want dit zijn dingen wat je voor altijd moet blijven gebruiken.. maar je doet best lang met zo een tube en het is maar 8,50 dus als het helpt.. Dan zou ik er niet over moeten klagen en er gewoon mee door moeten gaan.
Ben vanaf vandaag begonnen en ga het 4 weken testen dus op 2oktober ga ik bekijken hoe het is, is het niet goed komt er vermoedelijk toch een minocycline kuur..
Afwachten dus..
Ja is goed man, zie maar of je telefoon het toelaat om een filmpje te schieten 

als het goed aanslaat bij jou kan ik dat ook nog altijd overwegen..
is zeker niet verkeerd.. ja post morgen maar je training! en wat foto's van hoe je er nu bij staat zou ook wel mooi wezen 
hoop wel dat er zo time functie op zit maar dat moet ik nog maar uitzoekenhet nut van kracht is wel overrated
heb er geen **** aan
maar het is wel ontzettend gaaf

Ja komt goed man gewoon weer herpakken! en me telefoon is nu officieel naar de klote heb nu het scherm ook gelijk maar stuk geslagen ben klaar met dit ding, helaas moet ik 27dagen wachten maar ik denk dat me moeder het wel even voor wil schieten zodat ik volgende week een filmpje kan maken.. 4weken wachten is ook weer wat -.-
Word weer knallen jaa heerlijk! en ehm benzoylperoxide gel kan je altijd overwegen werkt zowieso wel waarschijnlijk maar dan moet je het blijven gebruiken.. ik kreeg ook een lotion van de huisarts mee en dat heet Clindamycine ltion 1% FNA maar misschien als je het niet zo erg hebt dat die benzoyl gel genoeg is..
Zal straks uiteraard weer me training posten en zal even kijken waar me moeders camera ligt dan schiet ik wat foto's.. benen gaan tenminste goed en de upperbody ook wel redelijk alleen borst loopt nog wat achter denk ik
iig hier kom ik rond 5e half6 op terug en dan zal ik wat foto's posten ook hoe ik eruit zag voor die tijdhoop wel dat er zo time functie op zit maar dat moet ik nog maar uitzoeken
gebruik mobiel alleen als wekker.. gewoon kijken of ze even voor wilt schieten, is wel zo makkelijk.. 

Mooi dat je squats ook goed gingen zonder blessures/pijntjes er aan over te houden..