MuscleMeat

Kukipushup's stronglifts/madcow log

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week geen trainingen voor me.. zat al op dbb dus ik dacht post het gelijk even, volgende week ga ik namelijk de hele week opperen en ja dat word zwaar..5 uur bedje uit en stenen sjouwen for life. Ik hoop de doorzettingsvermogen en me mentaliteit mee te kunnen nemen in het werk, en ik weet het word zwaar maar hoe zwaarder hoe beter! no pain no gain ik doe al maanden kracht training en die ervaring neem ik mee in het werk.

Het word een uitdaging maar dat was stronglifts ook! lets do it als ik het red en haal mag ik trots zijn en ken ik daarna weer verder met rijlessen en madcow!

Zou het kuki lukken? we will see :) wellicht als ik het erg leuk vind dat ik er een baan of werk van kan maken in de toekomst, dat zou goed voor me zijn aangezien ik geen werk/school doe atm maar wie weet vind ik metselen een interessant beroep en ga ik een opleiding volgen..binnenkort meer hier over!

Morgen gewoon te trainen en vrijdag ook!

Madcow Week 2 Dag 2

Main Lifts:

SQUATS

5x40
5x50
5x60
5x60

Press

5x24
5x30
5x34
5x40

Deadlift

5x54
5x64
5x74
5x84
3x94

Assistance:

Cooling Down

3 minuten fietsen
1 minuut loopband
3 minuten crosstrainer

Trainingen gaan laatste wat moeizaam ook al lift ik wel hoge gewichten..Tuurlijk kan door winter komen of iets anders maar ik zat te denken aan een pre-workout booster, maar aan de andere kant ook weer niet.. i dont know ben wel van plan omega 3 en vitamine D3 te kopen staat al zo lang op me lijstje eigenlijk. En slik weer gewoon vitaminen ja een pre-workout shake/booster ik weet het nog niet, strong! van b&f ziet er wel verleidelijk en goed uit veel positieve reviews gelezen er over, denk alleen dat ik me niet blind moet staren op zulke middeltje ook omdat ik nog maar 6 maanden train..Eerste jaar ken je sowieso het beste alles op eigen kracht doen denk ik, maar ik zie het wel even!

-

Laatst bewerkt:

Dankjewel man! Word echt een uitdaging voor mezelf.. ben het totaal niet gewent maar sinds ik aan bb doe hou ik wel van een uitdagingen, ik wil weten waar me grenzen liggen en als ik die niet tegenkom ben ik er alleen maar trots op. Het gaat me hoe dan ook wel lukken falen is geen optie!

----------

Over de post hierboven onder me training;

Ik ga nu gewoon vitamine D3 en omega 3 bestellen, pre-workout laat ik voor wat het is.. Denk dat het meer voor ervarenere is, sowieso denk ik dat ik er beter aan doe om eerst sowieso 1 jaar op eigen krachten te trainen (ook al helpt crea misch een klein beetje). Om nou gelijk van alles te kopen om zwaarder te trainen lijkt me een beetje onzin..Wie weet als ik op een plateau vast komt te zitten met madcow dat het nog ter sprake komt.

-

Laatst bewerkt:
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb de boel ook wat versimpeld de laatste tijd. Dextrose uit mn post-workout, en pre-workout en peri-workout shake allebei niet meer. Wel nog omega 3 en vitaminen, maar het begon mij ook te duizelen. Ik zit in mn tweede jaar trainen maar ik denk ook dat ik niet aan 1000 middeltjes hoef. Gewoon goed eten en hard trainen, en dan komt het volgens mij vanzelf wel goed. Of dat klopt weet ik niet maar ik vind het wel veel fijner om het wat simpeler te houden.

Klopt man, gewoon back to basics en doen wat werkt, en dat is sterker worden en meer vreten ;)

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb de boel ook wat versimpeld de laatste tijd. Dextrose uit mn post-workout, en pre-workout en peri-workout shake allebei niet meer. Wel nog omega 3 en vitaminen, maar het begon mij ook te duizelen. Ik zit in mn tweede jaar trainen maar ik denk ook dat ik niet aan 1000 middeltjes hoef. Gewoon goed eten en hard trainen, en dan komt het volgens mij vanzelf wel goed. Of dat klopt weet ik niet maar ik vind het wel veel fijner om het wat simpeler te houden.

Ja ik gebruik dextrose ook al een tijdje niet meer, omega 3 en vitaminen kunnen nooit kwaad! Maar je heb idd gelijk en zo denk ik dus nu ook, eten hard trainen en rust! Je word wel vaak verblind door al de supps die op de markt zijn..dan lees je zulke goeie reviews en dan wil je direct bestellen! Ik probeer nu dus echt 2 keer na te denken voor dat ik doe, ook vanwege financiën. Creatine was het wel waard om te proberen vind ik het is maar 15 euro en als het echt zou helpen heb je voor 15 iets moois en goeds.

Het is gewoon lastig want ik begin al suffer te worden en het komt zeker door de winter..word al kouder en die bende en daarom heb ik nu vitamine d3 en omega 3 gekocht kijken of het een beetje helpt, ik verwacht er geen wonderen van maar hopelijk wel iets!

Klopt man, gewoon back to basics en doen wat werkt, en dat is sterker worden en meer vreten ;)

Zo is dat! zo denk ik dus nu ook beste supp is gewoon brood/eten!! vitaminen en omega 3 kunnen nooit kwaad natuurlijk dus dat hou ik er in :) Als ik namelijk google vitamine d3 te kort zie ik dat botten kunnen verzwakken en zo ook je humeur.. dat is bij mij echt nu gaande en ik eet ook niet echt groente en de laatste tijd ook niet echt vis voor omega, krijg dus echt geen D3 binnen en dat is al jaren zo..Ben een ongezonde eter als je kijkt op het gebied naar vitaminen/groente/fruit..eet nu wel bananen en kiwi's.

Madcow Week 2 Dag 3

Main Lifts:

SQUATS

5x40
5x50
5x60
5x70
3x84
8x60

Bench

5x25
5x30
5x34
5x40
3x44
8x34

Rows

5x30
5x34
5x40
5x50
3x60
8x40

Assistance:

Calf Raises

12x80
10x100
4x120

Cooling Down

2 minuten fietsen
2 minuten crosstrainer

Het eindresultaat is er wel! Maar ik weet niet humeur en motivatie begint wat te zakken, word ook kouder en kouder..Dacht eigenlijk dat er geen sneeuw of iets meer zou komen maar dat komt er dus nog allemaal aan :(

Het is nu echt doorzettingsvermogen en mentaliteits kracht! Zoals gezegd volgende week geen trainingen..ik ga namelijk 5 dagen opperen en dat is om 5uur me bed uit op de fiets en rond 5/6 uur weer thuis komen. Ben dat helemaal niet gewent dus dit word een mega challenge ook op mentaliteit gebied, hoop dat omega 3 en D3 me een beetje kunnen oppeppen kwa humeur etc maar ik verwacht geen wonderen en uiteindelijk moet je het zelf doen!

Update pics..

Dacht voor de grap even wat pics te posten..

2z3qm49.jpg

2w2h738.jpg

ip2l9t.jpg

2ppejbc.jpg

Toen ik zo trots was op het dl gewicht :P

289vhhk.jpg

SHakers in overvloed ..

r9ppvr.jpg

Me nieuwe pc kosste 3586 euro! (joking)

116uyq8.jpg

Nice butt
Nu een dikke shake erin knallen en daarna nog een pizza..fijn weekend!

Haha vorst vrij..bah maar agja ik ga niet stil zitten niks doen! Ik ga dus gewoon schema madcow erbij pakken en straks een training zetten.

Ook even pakketje ophalen bij postkantoor (omega3/vitamineD3), ben benieuwd wat het doet in 2 weken.. ik verwacht er wel een hoop van aangezien er zulke posts en goeie informatie over is dat D3 echt belangrijke vitaminen is voor je lichaam. Maar ik zie het wel straks gewoon een training! squats/bench/rows en ja het is ****ing koud broo's..maar het is doorzetten en als je die real BBér ben moet het lukken :p

peace out

Maandag kwam er van alles tussen dus niet getraind, niet getreurd vandaag weer een record gebroken!

Madcow Week 3 Dag 2

Main Lifts:

SQUATS

5x45
5x55
5x65
5x65

Press

5x24
5x30
5x34
5x40

DEADLIFT (The one i like the most atm)

5x55
5x80
5x90
3x100 (PR)

Moest eigenlijk 70,80,90 zijn, domme fout maar ja toch happy met de PR.

Assistance:

Calf Raises

2x10 100kg
1x8 120kg

Tricep dips

3x12

Cooling Down

3 minuten fietsen
4 minuten crosstrainer

De eerste keer nadat ik vitamine D3 in nam werd ik een beetje hyper active..moet daardoor gekomen zijn want normaal ben ik dat nooit, echt now foods is denk ik 1 van de betere merken in vitaminen ook omdat het gels zijn dus je slikt het zo door zonder smaak! vooral die vitamine d3 die zijn zo klein die voel je niet eens omega 3 is wel wat groter..iig standaard supps !

Madcow Week 3 Dag 3

Main Lifts:

SQUATS

5x45
5x55
5x65
5x75
3x84
8x65

Bench

5x25
5x30
5x34
5x40
3x50
8x34

Rows

5x30
5x40
5x44
5x54
3x60
8x45

Assistance:

Calf Raises

12x80
10x100
4x120

Cooling Down

2 minuten fietsen
2 minuten crosstrainer
3 minuten loopband

Zit nu echt aan een pre shake te denken aangezien ik echt niet veel meer als dit aan kan..de pit zakt wat af en natuurlijk komt het door het weer, ik geef niet op maar ik zie graag wat extra energie en focus. Aan de ene kant wil ik het niet en aan de andere kant denk ik het moet haast wel, zo blijf je twijfelen dus ik laat het aan de financiële kant over. Zal moeten kijken of ik wat over hou deze maand en zo niet dan niet.

-

Laatst bewerkt:
Mooie PR op de deadlift! Ik was ook zwaar blij toen ik voor het eerst de 100 pakte.

Bevalt de D3? Ik zit er ook aan te denken die te halen. Schijnt idd best belangrijk te zijn.

Ik kan creatine trouwens aanraden als je een boost in je workouts zoekt. Ik gebruik t nu ff niet omdat ik wil kijken hoever ik kom zonder maar ik heb t een hele tijd gebruikt en t is echt fijn. Na een zware set waarvan je normaal een paar minuten zou moeten uitrusten ben je (ik in ieder geval wel) na een halve minuut alweer klaar voor de volgende.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 20:23 ----------

Oh! En hoe was t stenen sjouwen?

Thnx! en jaa de 100 voelt echt als een soort mijlpaal, ben er zeker extreem blij mee en vooral met deze stats..ben nog maar 1,65 zoiets en 60kg dus vind het wel netjes van mezelf.

De D3 bevalt prima! Als ik het slik voel ik me de gehele dag wel beter als dan ik het niet slik, ik merk dat gewoon omdat ik vaak moe en suf ben overdag en ik ben nooit echt hyper active of druk van mezelf. Met D3 word ik wel wat drukker en me humeur is ook een stuk beter, het moet echt door de D3 komen want normaal ben ik dat nooit en voor de rest neem ik niks!

Ik heb creatine dus geprobeerd maar niet echt met de resultaten ik verwacht had..ben nu al weer weekje zonder en voel geen verschil, wel merk ik meer plekjes op me lichaam en bultjes ik had eerst gelezen dat mensen dat er ook van krijgen..Maarja ik drink nu weer extra water en het ziet er uit alsof het langzaam verdwijnt. Er zijn vele pre workout shakes en daardoor ben ik juist voorzichtig om iets gelijk aan te schaffen, ook omdat ik het geld niet echt heb om alles maar uit te testen.. Ik moet het dus maar aanzien :P

Het stenen sjouwen ging niet door vanwege de vorst..en het sneeuwt nu ook nog dus dat zal niet meer snel gebeuren..Ik haat het echt dat als ik naar buiten kijk het wit is, maar ja what can you do right.

Straks gewoon naar de gym en ff lekker trainen! in de sneeuw fietsen ? no problem for me :) i got no excuses!

Je gaat nog lekker man! Die sneeuw suckt idd behoorlijk! Ben het al spuugzat maar we doen er helaas niks aan.
Motivatie was ook ****ed, heb nu eindelijk weer eens getraint. Doe 3x5 in een split, is wel lekker vol te houden in de cut. :D

Succes met je training bro, ik zal hem vanavond eens bekijken. :) sneeuw is idd geen excuus! Go for it bro

-

Laatst bewerkt:
Zijn alweer in week 4 beland, gaat lekker! Weer een nieuwe PR behaald met squats vandaag, wat kan ik nog meer wensen..Ik blijf gewoon doorzetten of het nou sneeuwt regent of niet, waar mensen stoppen ga ik verder/door. Iedereen ineens met mutsen dikke jassen en dikke wanten, ik zou zelfs in een shirtje naar de gym kunnen toe fietsen. You cant stop me.

Madcow Week 4 Dag 1

Main Lifts:

SQUATS

5x45
5x55
5x65
5x75
5x84 (PR!)

Bench

5x25
5x30
5x34
5x40
5x45

Rows

5x30
5x40
5x44
5x54
5x60

Assistance:

Dumbbell Bench Press

3x12 12kg

Calf Raises

12x80
10x100
6x120

Cooling Down

2 minuten fietsen
2 minuten crosstrainer

Nu even lekker 4 broodjes naar binnen werken en rustig relaxen :)! btw ben al een tijdje opzoek geweest naar een vervanger voor cashew noten, aangezien een zakje 1,90 kost en ik vaak een zak per dag eet. Reken uit per maand dat is dik 50euro voor alleen cashewnoten!! Dat is ziekelijk veel, dus ik zie pinda's 0,40 cent im like wtf ik kijk wat er in zit.. meer eiwitten als cashew noten! + meer vet (goeie vet) en minder KH maar aan die KH kom ik sowieso wel dus ik dacht okee nice ! ik bedoel 5 zakjes zijn 2 euro en voor 10cent minder heb je 1 zakje cashews..Dit gaat me een hoop geld besparen!

Je gaat nog lekker man! Die sneeuw suckt idd behoorlijk! Ben het al spuugzat maar we doen er helaas niks aan.
Motivatie was ook ****ed, heb nu eindelijk weer eens getraint. Doe 3x5 in een split, is wel lekker vol te houden in de cut. :D

Succes met je training bro, ik zal hem vanavond eens bekijken. :) sneeuw is idd geen excuus! Go for it bro

Ik ga zeker nog lekker! Ja what can you do..gewoon doorzetten en doen alsof het er niet ligt!

Ja ik zie al een tijdje niks meer van je dacht al dat je alles opgegeven had :p, dat gelukkig nog niet! doorzetten man bouw die mentaliteit weer op en bam! 3x5 is wel lekker vol te houden ja, heb een tijdje gedaan met stronglifts en ging wel lekker!

Lelijk dat je de creatine niet goed merkt, als t werkt is t echt een topsupplement.

Ik ga ook d3 halen, ben benieuwd of ik er iets van merk. Pak jij gewoon dagelijks één van deze: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-d/now-foods/vitamin-d-5000-iu/?

Ja dat vind ik ook..ik verwachtte er meer van aangezien voor velen mensen het een topsupplement is, ik wou het voor die prijs wel proberen maar heb er niet echt veel van gemerkt..Alleen toen ik 4x5 gram per dag moest nemen de eerste 5 dagen toen merkte ik het wel, maar die 1x5gram per dag niet.

Ik zou het doen! Dat is precies de gene die ik heb, gewoon dagelijks één ja. Denk wel dat je er wat van gaat merken, natuurlijk verwacht geen wonderen maar ik voel me zeker wel beter en fitter en me humeur is zwaar verbeterd! En dat is nou net wat je nodig heb in de winter! Denk dat D3 onderschat word door vele Nederlanders..Ik slik daar naast nog de omega 3 van het zelfde merk en nog multi-vitaminen die ik al heel lang heb van m double you :p en heb gelezen dat D3 nodig is om je botten sterk te houden ofso iets, dat is natuurlijk wat elke BBér wilt :D ik ben zelfs me moeder aan het overhalen om D3 te slikken, D3 is goed voor iedereen !

-

Laatst bewerkt:
Ik ga zeker nog lekker! Ja what can you do..gewoon doorzetten en doen alsof het er niet ligt!

Ja ik zie al een tijdje niks meer van je dacht al dat je alles opgegeven had :p, dat gelukkig nog niet! doorzetten man bouw die mentaliteit weer op en bam! 3x5 is wel lekker vol te houden ja, heb een tijdje gedaan met stronglifts en ging wel lekker!

Ja precies haha, **** it! kan wel merken dat ik door squats alleen al stabieler op de grond sta en ook met lopen niet zo gauw op mijn bek ga als voorheen. :P ook met harde wind kan je dat merken!

Het scheelde niet veel dat ik het had opgegeven, maar ik heb een mooie homegym dus MOET er ook gebruik van maken. zijn zat gasten die er een moord voor zouden doen, en ik heb het en laat het links liggen. dan kan natuurlijk niet! mentaliteit zit er al weer aardig in, maar doordat ik hoog in de eiwitten zit heb ik veel buikpijn en diarree. :o 3x5 is idd echt lekker, je gaat goed zwaar en het is kort maar krachtig? en je schijnt ook nog wel aardig kracht te behouden in de cut.

Nu over jou training haha, echt lekker man. Gefeliciteerd met je PR! natuurlijk weer op de squats he! Je rows zijn ook sterk, kom ik bij lange niet aan met pronated grip.

En over cashews; is idd een diefstal voor je eigen portomonnix. :D Ik heb nu ook pinda's van c1000 eigen merk gewoon, veel goedkoper dan dat je cashews koopt. Alleen als verwennerij soms nog eens cashews in het weekend bij de tv! Vit D3 is trouwens ook echt een must ja, je voelt je net een stukje fitter dan zonder. Ik heb 5000 IU + 1000 IU in mijn multi vit wat totaal dus 6000 is. multi slik ik elke dag, en de D3 5000 IU om de 3 dagen.

Ik heb nu de 1000 IU gehaald ipv de 5000. Schijnbaar kan je er teveel van pakken dus ga t eerst proberen met 2x1000. Ik ben benieuwd!

Oh daar heb ik geen idee van..heb wel gelezen dat 2000 IU per dag genoeg is voor de leeftijd 19-50 zoiets en boven die leeftijd 5000IU, ik neem 2/3 weken 5000IU omdat ik al jaren tekort kom aan D3 daarna switch ik over op 2/3x per week en als het potje op is misschien wel naar 1000IU dan neem ik 2 per dag.

Ja precies haha, **** it! kan wel merken dat ik door squats alleen al stabieler op de grond sta en ook met lopen niet zo gauw op mijn bek ga als voorheen. :P ook met harde wind kan je dat merken!

Het scheelde niet veel dat ik het had opgegeven, maar ik heb een mooie homegym dus MOET er ook gebruik van maken. zijn zat gasten die er een moord voor zouden doen, en ik heb het en laat het links liggen. dan kan natuurlijk niet! mentaliteit zit er al weer aardig in, maar doordat ik hoog in de eiwitten zit heb ik veel buikpijn en diarree. :o 3x5 is idd echt lekker, je gaat goed zwaar en het is kort maar krachtig? en je schijnt ook nog wel aardig kracht te behouden in de cut.

Nu over jou training haha, echt lekker man. Gefeliciteerd met je PR! natuurlijk weer op de squats he! Je rows zijn ook sterk, kom ik bij lange niet aan met pronated grip.

En over cashews; is idd een diefstal voor je eigen portomonnix. :D Ik heb nu ook pinda's van c1000 eigen merk gewoon, veel goedkoper dan dat je cashews koopt. Alleen als verwennerij soms nog eens cashews in het weekend bij de tv! Vit D3 is trouwens ook echt een must ja, je voelt je net een stukje fitter dan zonder. Ik heb 5000 IU + 1000 IU in mijn multi vit wat totaal dus 6000 is. multi slik ik elke dag, en de D3 5000 IU om de 3 dagen.

Haha ja squats are ultimate! ik merk ook meer stabiliteit het fietsen gaat makkelijker en je begint er wat anders van te lopen..wat breder maar daar kom je van zelf nog wel achter wss :p

Ja je zou echt gek zijn als je niet gaat trainen..man waar is je mentaliteit! no excuses?? je hoeft niet eens naar de gym te fietsen door deze kou door de regen of wat dan ook, waar is die doorzet mentaliteit van je man..Dat is dan wel k*t ik heb nog nooit een cut ervaren dus heb er geen idee van maar met 3x5 behoud je zeker nog wel wat kracht.

Haha jaja weer op de squats offcourse :D laatste tijd ligt hoge potentie bij de deadlift atm..sinds ik die 100 gepakt heb wil ik er maar mee door.. alleen ik denk dat ik wat beter me best moet doen bij bench en wat meer motivatie er in moet tonen!

cashews is mega duur als je het uitrekent per maand/jaar..pinda's vervelen misschien sneller maar ja omdat het goedkoper is koop ik dat 10x liever! jaa ik zat ook te denken aan een zakje chips af en toe ofso in het weekend als afwisseling/beloning voor jezelf..geen mega zak chips natuurlijk! Misschien de helft dan daar van maar beetje variatie is belangrijk.

In mijn multi vit ziet niet zoveel D3 maar 25% van de ADH dus slik nu zeker 2 weken 5000IU per dag.. kom al jaren te kort dus mij boeit het niet dat ik de max dosis overschrijd :P ik voel me der lekkerder bij en straks om de 2 dagen denk ik en als potje op is 2000IU per dag.

Terug
Naar boven