kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Volgende week geen trainingen voor me.. zat al op dbb dus ik dacht post het gelijk even, volgende week ga ik namelijk de hele week opperen en ja dat word zwaar..5 uur bedje uit en stenen sjouwen for life. Ik hoop de doorzettingsvermogen en me mentaliteit mee te kunnen nemen in het werk, en ik weet het word zwaar maar hoe zwaarder hoe beter! no pain no gain ik doe al maanden kracht training en die ervaring neem ik mee in het werk.
Het word een uitdaging maar dat was stronglifts ook! lets do it als ik het red en haal mag ik trots zijn en ken ik daarna weer verder met rijlessen en madcow!
Zou het kuki lukken? we will see
wellicht als ik het erg leuk vind dat ik er een baan of werk van kan maken in de toekomst, dat zou goed voor me zijn aangezien ik geen werk/school doe atm maar wie weet vind ik metselen een interessant beroep en ga ik een opleiding volgen..binnenkort meer hier over!
Morgen gewoon te trainen en vrijdag ook!
Het word een uitdaging maar dat was stronglifts ook! lets do it als ik het red en haal mag ik trots zijn en ken ik daarna weer verder met rijlessen en madcow!
Zou het kuki lukken? we will see
wellicht als ik het erg leuk vind dat ik er een baan of werk van kan maken in de toekomst, dat zou goed voor me zijn aangezien ik geen werk/school doe atm maar wie weet vind ik metselen een interessant beroep en ga ik een opleiding volgen..binnenkort meer hier over! Morgen gewoon te trainen en vrijdag ook!

3x5 is idd echt lekker, je gaat goed zwaar en het is kort maar krachtig? en je schijnt ook nog wel aardig kracht te behouden in de cut.