Oke mooiso!
Zin in maandag! maar toch ook wel even lekker een weekendje rust, kunnen me benen goed herstellen en kan ik maandag weer geheel beginnen zonder spierpijn.
i wanna squat everyday
---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 13:04 ----------
haha thnx bro, en zowieso 1,65 for the win! eerst dacht ik echt negatief over die lengte maar sinds ik Franco Columbu gezien heb, heb ik altijd een inspiratie en is er altijd motivatie.
Betreft voeding gaat het de laatste 2/3dagen wat minder.. ik krijg het er gewoon niet meer in dan wil ik het er nog echt inproppen maar ga ik bijna over me nek..
Zit te denken aan een goed clean pannenkoek recept en/of wentelteefjes die gemakkelijk te maken zijn en het is makkelijker eetbaar dan weer wat broodjes met kalkoenfilet..
Zal me er nu eens in verdiepen trouwens![]()
als het zover komt dat je moet proppen/over je nek gaan moet je echt wat variatie in je dieet gooien. probeer niet bang te zijn voor wat 'lekkerdere' dingen zoals pannekoeken idd, je kan ze best BB waardig maken met een goed recept. of zelf 'gezonde' burgers inelkaar zetten. mogelijkheden genoeg

beperk je zelf in ieder geval niet tot elke dag het zelfde, want dat zal op een gegeven moment vervelen.. terwijl dat niet nodig is