kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
haha, dat herken ik. als ik bijvoorbeeld een steile helling op moet fietsen ga ik als een speer! haal ik iedereen in!
hee, trouwens, wat betreft je acne... er zijn twee dingen die heel goed kunnen helpen die geen bijwerkingen hebben:
1) Elke dag een beetje warm water met zeezout over je huid smeren met een wattenschijfje, bijvoorbeeld vlak voor het slapen gaan (zie YouTube voor betere uitleg)
2) Een masker van havermout en banaan eens in de zoveel dagen (zie ook YouTube)
heeft mij in elk geval geholpen. succes ermee!
Haha ja ik heb nog geen helling geprobeerd..maar ik vind iedereen zo sloom fietsen this days..lijkt wel alsof ik harder moet.. soms dan even rustiger vanwege slechte conditie maar daarna weer verder.. kan echt niet meer sloom fietsen

Ik zal eens kijken naar je 2 tips! iig bedankt, maar eerlijk gezegd wil ik dit even afwachten wat ik mee heb gekregen van de huisarts. Omdat ik eigenlijk wil weten als het wel goed weg gaat dan komt het echt door die middelen maar al ga ik nu weer aankloten met meerderen spulletjes, dan weet ik nog niet door wat het is weg gegaan.
maar een masker kan ik altijd wel keer proberen en doen om de zoveel dagen.. zal eens youtuben

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 17:51 ----------
Vandaag de training er weer op.. ben nu 2weken bezig met stronglifts en het gaat tot zover heerlijk!
Week 2 Workout 6
Squats:
2x5 38kg
1x5 44kg
4x5 50kg
1x5 54kg
Press:
1x5 20kg
1x5 30kg
3x5 34kg
2x5 38kg
Deadlift:
1x5 54kg
1x5 60kg
1x5 64kg
Opmerking: Ik voelde me rug nu wel minder branden als voorheen maar tijdens de training voel ik het toch een beetje..misschien hoort het zo omdat het geen lichte gewichten zijn wat ik optil en me rug erg belast hiermee.. Maar ja eigenlijk keer filmpje van maken en bekijken of me techniek wel helemaal goed is, misschien zit daar wel een klein foutje.
Chins:
3x10
Opmerking: ik merk wel dat ik meer kracht had in me chins dan voorheen, nog een paar workouts 3x10 en dan op naar 3x12!