Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daarbij heb ik gewoon een bepaalde planning en daar houd ik me lekker aan.Valt me wel meteen weer op dat de sterren dalen... van 3 naar 2 weer, waarom?
, daar doe je het tenslotte voor!

Ik ben er uit.

Misschien wel het froger verhaal.
Als ik het goed begrijp ga je niet meer knallen op een STM-wedstrijd?
Kom op kerel... ff een laatste keer knallen. Dat rennen kan altijd nog.
snoob is speciaal voor jou aan het panda liften met 1 hand geslagen,om met zijn andere hand een 10kg steen te gooien,valt me tegen dumba!
Ben je niet gewoon bang dat je afgaat in st. Job en is dit een makkelijke uitweg?
Hou ons niet langer in spanning en vertel waar je keuze op gevallen is (al denk ik dat ik het al weet) en verras ons.

) Keuze stond er al.Het zijn er zelfs 14en dan voor groteman's club 3 punten.
Ga voor de ultieme sprint de komende jaren: de Klimduinrun. Een zandberg in Schoorl waar het stijgingpercentage 40% is. Wil dit jaar proberen het podium op te klimmen.Blijf wel met gewichten trainen, maar dan lekker om mijn lichaam in shape te houden.
Ik ken die duin. Dat is al een killer als je gewoon loopt
Ook wedstrijden BB, nou jij bent voorlopig nog niet klaar, succes hoor!
De computer deed zijn werk even niet, maar heel grappig om te lezen.
1x vroegen mijn jongere collegaatjes van de atletiekclub of ik een auto kon tillen aan de bumper; ik zeg tegen ze die niet, maar die wel: even teruggehaald en omgekeerd teruggezet op de parkeerplaats; zou het gezicht van die persoon die ingeparkeerd heeft wel eens willen zien.![]()