XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Valt me wel meteen weer op dat de sterren dalen... van 3 naar 2 weer, waarom?

weer een aparte training dumba , maar je zal er wel baat bij hebben

Lekker door knallen Dumba. Negatief kritiek zal altijd blijven bestaan, indien het niet onderbouwd is heb je er ook nog niks aan ;).

Het valt wel op dat de mensen die regelmatig in dit log reageren extreem gefixeerd zijn op de het sterretje van Marco....:rolleyes:

Dat zegt op zich wel weer genoeg denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het wel jammer dat ik zo vaak weg moet om te werken, omdat er juist dan heel wat gebeurt.;)

Heb net een enorm leuke mail gehad van de mensen van de Klimduinrun;ze gaan een trial voor een Up-Hill wedstrijd houden in de natuur met zand en gras als ondergrond. Stijgingsgemiddelde 22% en maximaal 30%. Omdat ik vorig jaar de Klimduinrun heb gedaan mag ik ook meedoen. Een hele lange sprint van 500 meter met maar 1 probleem: het is 30 april.

Een hele moeilijke keuze zal ik dan toch moeten maken. Na zoiets ben je zo stijf als een plank de volgende dag en dan is St.Job eigenlijk aan de beurt.:(

Alle 2 gaat echt niet: hebben jullie een idee hierover?:D;)

Ja beslis zelf.

Wat gaat het worden dan?

Dat Froger verhaal :roflol:

Sorry maat, ik dacht dat ik het al geschreven had; ben een beetje moe merk ik. De toekomst van mij wordt echt lopen en ja dan is dit voor mij te aantrekkelijk om te laten lopen. En daarbij komt dat het in de vrije natuur is.
Er is 18 april nog een wedstrijd: misschien dat dat nog lukt om me daarvoor op te geven. Ik zou graag nog 1x willen.:o:D Misschien wel het froger verhaal.

ik ruik angst!!!angst om af te gaan!

Als ik het goed begrijp ga je niet meer knallen op een STM-wedstrijd?
Kom op kerel... ff een laatste keer knallen. Dat rennen kan altijd nog.

snoob is speciaal voor jou aan het panda liften met 1 hand geslagen,om met zijn andere hand een 10kg steen te gooien,valt me tegen dumba!

Als ik het goed begrijp ga je niet meer knallen op een STM-wedstrijd?
Kom op kerel... ff een laatste keer knallen. Dat rennen kan altijd nog.

Ik heb nog een week om een definitieve beslissing te nemen, maar beiden is onmogelijk ook qua reistijden en spierpijn.

Ben je niet gewoon bang dat je afgaat in st. Job en is dit een makkelijke uitweg?

Hou ons niet langer in spanning en vertel waar je keuze op gevallen is (al denk ik dat ik het al weet) en verras ons.

Edit: Ah, ik zie het al. Ik moest even tussendoor wat doen en daardoor een aantal reply's gemist.

snoob is speciaal voor jou aan het panda liften met 1 hand geslagen,om met zijn andere hand een 10kg steen te gooien,valt me tegen dumba!

Ben je niet gewoon bang dat je afgaat in st. Job en is dit een makkelijke uitweg?

Hou ons niet langer in spanning en vertel waar je keuze op gevallen is (al denk ik dat ik het al weet) en verras ons.

Dat schreef ik al: waarom zou ik bang moeten zijn om af te gaan. Volgens snoob is het zo als er 10 deelnemers zijn dat ik 12e wordt.
Er wordt toch niets van me verwacht en dan kun je niet afgaan.:rolleyes:
Snoob vond met 1 hand autoliften onzin. (ik niet, want hoeveel mensen kunnen het???) Keuze stond er al.

Het zijn er zelfs 14;) en dan voor groteman's club 3 punten.

Ga voor de ultieme sprint de komende jaren: de Klimduinrun. Een zandberg in Schoorl waar het stijgingpercentage 40% is. Wil dit jaar proberen het podium op te klimmen.:D Blijf wel met gewichten trainen, maar dan lekker om mijn lichaam in shape te houden.

Ik ken die duin. Dat is al een killer als je gewoon loopt:D
Ook wedstrijden BB, nou jij bent voorlopig nog niet klaar, succes hoor!

:roflol: De computer deed zijn werk even niet, maar heel grappig om te lezen.
1x vroegen mijn jongere collegaatjes van de atletiekclub of ik een auto kon tillen aan de bumper; ik zeg tegen ze die niet, maar die wel: even teruggehaald en omgekeerd teruggezet op de parkeerplaats; zou het gezicht van die persoon die ingeparkeerd heeft wel eens willen zien.:eek::D;)

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven