XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo weer wat getraind en veel PR's.

Back shrug 5cm bar 10x61/6x91
1 hand Lat.side raise gestrekt: 2x25 PR 1x27,5 PR
2 handen lat.side raise '' 2x5kg schijven 2x12
Front shrug 5cm bar 5x107 PR
d press/shr 2x30kg:5x/10x
5cm BOR 1x107 PR

Totaal PR's vandaag 5.:D

wat is het nut van één rep laterals ??

doe beter Dumbbell swings of Dumbbell Snatch

:DIk moet zo naar mijn werk, maar vindt het altijd leuk nog even antwoord te geven op je vraag: heeft totaal geen nut, maar wil graag weten wat max.mogelijk is, omdat ik het gewicht boven nog 0,5-1 sec vasthoudt.
Enige nut is voor de crucifix.;)

:DIk moet zo naar mijn werk, maar vindt het altijd leuk nog even antwoord te geven op je vraag: heeft totaal geen nut, maar wil graag weten wat max.mogelijk is, omdat ik het gewicht boven nog 0,5-1 sec vasthoudt.
Enige nut is voor de crucifix.;)

Crucifix heeft meer met een goede grip en het uitschakelen van je gevoel te maken.

Crucifix heeft meer met een goede grip en het uitschakelen van je gevoel te maken.

Het kan nog net: ik vind de herc.hold meer grip. Bij de crucifix zijn de gewichten wat grip betreft te laag om echt van gripoef. te spreken.
Moet nu echt gaan.;)

Ik geef het niet graag toe, maar denk dat ik de griep heb.
Toch willen trainen, maar alles voelt stijf.
Sq/kuithef: 2x2/2x8 (?) Stiff dumbbell DL 2x30:2x8 Quad stretch 50kg:2x4
Kuit/adductoorstretch 50kg:2x3 Zittend kuithef 2 benen 4x10x44/2x15x44

Crunch 5x10 Twist 3x30

Echt heel matig, maar goed;beter iets als niets.;):D

Ik geef het niet graag toe, maar denk dat ik de griep heb.
Toch willen trainen, maar alles voelt stijf.
Sq/kuithef: 2x2/2x8 (?) Stiff dumbbell DL 2x30:2x8 Quad stretch 50kg:2x4
Kuit/adductoorstretch 50kg:2x3 Zittend kuithef 2 benen 4x10x44/2x15x44

Crunch 5x10 Twist 3x30

Echt heel matig, maar goed;beter iets als niets.;):D

Gwn trainen ik ben ook wat ziekjes maar gwn doorzetten:cool:Zolang je geen 39 graden koorts hebt en goed drinken (thee met honing) en goed eten:rolleyes:

Gwn trainen ik ben ook wat ziekjes maar gwn doorzetten:cool:Zolang je geen 39 graden koorts hebt en goed drinken (thee met honing) en goed eten:rolleyes:

Geen zorgen: ik besmet gewoon iedereen om me heen en train zelf vrolijk door.;)Gisteren is de supervisor van mijn werk al met griep naar huis gegaan; nog even en ik werk alleen daar. 3 collega's zijn al ziek.:D(door mij)

6 starts gedaan en 2x 45m sprints en nog zo'n 15 min schakeltraining.
(=d1>d3 en reverse)

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer een periode afgesloten: ga nu over naar de sprintmodus.
1 hand snatch 3x30 47,5 tot m'n oren, dus niet goed.:o(speciaal voor Wulbert)
Circuit 50kg sq/goodmorning/nekpr/lunge/shr/kuit:5x/6x/6x/10x/6x/6x
Nekpr:2x8x50/4x70
3 pully sets

Schema wordt mede door mijn werk:
1.sprinttraining
2.Parkruns
3.circuittraining
4.werptraining
5.sprinttraining
6.circuit,sprint,explosiviteitstr.

Laatst bewerkt:
Kon het ook niet laten: 5 starts, 2 korte en 1 lange sprint en 4x1,5km W/D1 tempo.
Nu echt een paar dagen rustig aan doen; mezelf temmen gaat nog steeds moeilijk. Griep trekt alweer langzaam weg.;):D

Let me tell you something you already know. The world ain't all sunshine and rainbows. It is a very mean and nasty place and it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't how hard you hit; it's about how hard you can get hit, and keep moving forward. How much you can take, and keep moving forward. That's how winning is done. Now, if you know what you're worth, then go out and get what you're worth. But you gotta be willing to take the hit, and not pointing fingers saying you ain't where you are because of him, or her, or anybody. Cowards do that and that ain't you. You're better than that!
Rocky Balboa

Mooie tekst van de Italian Stallion. Ben van zijn leeftijd (in Rocky 4), dus zal er nog lekker wat uitknallen. Ik ga zo wat trappen oprennen en dan bovenaan gaan juichen???:D;)

Toch wat verzwakt heb ik alleen even vlug de schouders ''gerekt"
front raise 3x20x2 side raise 1x20x2 Front shrug 25x50

Laat STM en grip schieten voor volgend seizoen.
Kan de motivatie eigenlijk voor deze 2 niet meer opbrengen en vind ook dat je keuzes moet maken in het leven.;):D

Toch griep: na 5 min.crosstrainer in een zielig tempo bijna er van af gevallen. Sterren/planeten voor mijn ogen.
Daarvoor nog een parkrun gedaan, maar zal me toch even rustig moeten houden, want ook eten gaat echt niet makkelijk.:(

Zo...gaat alweer wat beter. Vlpg echt op snelheid en conditie aan het trainen met lichte gewichtjes.
Bic/tri Sprintcurls 2x12x15
Circuit SQ+uitstoot/staand fly/kuithef/side raise 2x7,5:5x/5x/12x/5x
Hammercurl/shrug/staand pec dec bew/zottmann curl:8x/12x/8x/8x

Twist 2x100 crunch 30x knee raise 50x Goodmorning 25x2

Highpull/bent over row 50kg 3x/6x

2x300m in D3 tempo

Begint er qua conditie aardig op te lijken; heb begrepen dat op de Klimduin 3 personen komen met 10,4-10,6 sec op de 100m.
Maar dit is zand.:eek:
Hopen op veel regen, wind en extreme kou die dag.;)Mijn weerstype om in te trainen en wedstrijden te doen.:D

Heb weer eens lekker op het strandje getraind.
De % van de HG gebruikt.
Hinkstapsprong 70% Kogel 78% Discus 75% Ging voor 225-240 en het is dus 223 geworden.:(

Steen 22kg 5,45 PR Ging best lekker.Totaal 40 worpen en 6 driesprongen.;)

Mooie training Dumb

Laatst bewerkt door een moderator:
Zag net op RDP dat er een hele mooie wedstrijd in Stadskanaal aankomt. Zou graag mee willen doen, maar het valt helaas samen met de A'dam Marathon waar ik me al voor heb opgegeven.:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven