AndroidHealthClinic

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker die medley's: klaar binnen half uurtje.
Biceps 2x7,5:crucifix/hammer/zottmanncurl 8x/12x/6x
Schouders 2x10:fr.raise/side raise/press/shrug 10x/5x/10x/15x
Divers upright row/sprintcurl/pec deck 6x/16x/10x
Twist/goodmorning 10kg 60x/40x
SQ/lunge/stiff DL/kuithef 2x10 8x/20x/10x/16x

PR op de highpull met de 5cm dikke stang van 91 naar 101kg.:D

Nog even op nat gras hinkstapsprong gedaan; ging best goed;5 sprongen l en 5 r.

Laatst bewerkt:
Nog even wat conditiewerk gedaan ivm volgende week. Mag niet in elkaar storten en de zandberg afrollen:eek: en wil zeker niet op conditie gepakt worden. 3km buiten en 4km op de crosstrainer met veel tempowisselingen. D1-D3-D1;):D

Al dat loopwerk heeft me bij de HG een flinke daling in afstand opgeleverd.

Kreeg de steen nauwelijks over de 8m heen. Verste was redelijk 8,65m na zo'n 15 worpen.;)
WFD niet gedaan omdat m'n middelvinger al 4x opengetrokken is door te lang vast te houden.:eek:

Here we go...nog een kop koffie en dan op naar mijn grootste vijand ooit:
DE KLIMDUIN.
Ga voor 2 full runs 4 halve en 6 kwartjes om de start te oefenen. Daarna mocht er nog 5% power in de benen zitten wil ik nog een crossrun gaan doen, maar dat kan ook een cross-slakloopje worden.:D;):eek:

Klein foutje gemaakt: wilde even voorvermoeien: 7,5 min crosstrainer en toen een circuitje gedaan: SQ+press/stiff DL/Uitvalspas/Kuithef/Staande fly/BOR/Sprintcurl 2x10kg:5x/8x/12x/8x/5x/8x/12x

Voelde direct de benen vollopen.:eek:

Lekker fanatiek man! :thumb:

Dank je. Dit had dan ook een superpositief verhaal moeten worden.
Door ons nogal overbevolkte land met al haar k..toerisme kon ik niet parkeren op dichter als 5km van de klimduin. Ga niet eerst 5km lopen dan die zandberg een keertje of wat op en dan 5km teruglopen.
Ik had echt zoiets van het eerste groepje obesitastoeristen die 1 woord verkeerd zeggen die hoek ik 1 voor 1 neer, maar ja accepteren maar weer dat je 2,5 uur voor Jan L.. hebt gereden.;)
MIsschien na m'n werk een x-tje; het is sowieso slecht in de voorbereiding.
Had direct zin in 1 van mijn oude gewoontes en heb dat gedaan; dan maar een relaxte zondag er van maken.:D

Gebroken middenhandsbeentje; kan echt ff geen gewichten oppakken.
Ga morgen nog wel een poging doen; 3 dagen al niet getraind. Kan me niet herinneren -op vakantie na- wanneer dat voor het laatst gebeurd is.:(

Wat naar voor je zo'n breuk! veel beterschap

Laatst bewerkt door een moderator:
ah nee gozer! sterkte man!

Dankje. Voelt al wat beter nu: 3km op de crosstrainer in 14.51 min. Een Pr verbetering van zo'n 100 seconden.
De breuk is gelukkig niet heel groot. Kan wel duwen met gewichten, maar niet echt vasthouden.
Ik denk zelf dat de clubkampioenschappen net wel kunnen 4/5 okt.
FF afwachten...:D;)

Vandaag de Klimduinrun; besloten niet op te geven en dan maar met 1 hand alleen aanzetten. Heb niet veel snleheid verloren zag ik gisteren. Het doet best pijn, maar ja als je beschouwt wordt als 1 van de allerhardste atleten van NL geef je niet zomaar op.;)
Wie sneller is is sneller, maar ik ben pas verslagen als je sneller die berg opkomt.:D

Op naar het NK Klimduinrun... Ga sowieso de halve finale lopen en dan kijken hoe mijn hand daarop reageert.;)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
8e van Nederland; vooraf alleen hoop dat ik niet laatste zou worden.
Ben op maar 3,5 sec van de uiteindelijke winnaar geeindigd.
Volgend jaar met 2 handen een bijna zekere podiumplek.
Van het publiek en de organisator een enorme schouderklop gehad door met een breuk toch te starten.
Stijgings % = 40% voor een anti-sprinter en anti-loper super.;):D

Nog even een kort verslagje van gisteren. Toen ik onderweg er heen ging had ik geen idee dat de wedstrijd een half uur eerder was aangevangen.:eek:
Ik kwam aan; trok mijn korte broek aan en hoorde Marco Bouma. Ik vroeg iemand is dit echt zo? omdat het 5 uur was en de wedstrijd 17.30 zou beginnen.
Iemand hielp me mijn startnummer om te doen (lukte me niet eens) en bij de start zeiden mijn tegenstanders nog "doe je wel voorzichtig met die hand".
START: Na 30m lag ik -echt waar- een metertje voor op de nr. 2. Uiteindelijk aan het einde wat verloren. 4e in de serie. De 1e 2 gingen door, maar omdat mijn serie het snelst bleek werd ik de 2 na snelste verliezer en dus 8e van de 15. Voor mij een top 31 seconden in mijn leven en die :D sla je er nu niet zomaar af; die blijft nog wel een weekje zitten.

Gregory Sedoc en zijn broertje deden ook mee.;)

Nog even 3km uitloop gedaan met hakkebillen, kniesprongen en korte versnellingen. Opa moest wel een beetje stretchen na afloop.:D;)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
8e van Nederland; vooraf alleen hoop dat ik niet laatste zou worden.
Ben op maar 3,5 sec van de uiteindelijke winnaar geeindigd.
Volgend jaar met 2 handen een bijna zekere podiumplek.
Van het publiek en de organisator een enorme schouderklop gehad door met een breuk toch te starten.
Stijgings % = 40% voor een anti-sprinter en anti-loper super.;):D

gefeliciteerd met je 8e plek

Dank je,

Goed gevoel ook; even wat minder werken en meer trainen. De hand is praktisch genezen, dus dat wordt weer goed trainen.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven