De Blue Curacoa zit in het flesje (sensation 69) en puur als kleur en vulmiddel. Ik drink zelf zoiezo geen alcohol. De vraag is dan ook tweeluidig, op het eerste geef je antwoord, waarvoor mijn hartelijke dank. Aangezien ik geen chemicus ben, ben ik ook nieuwsgierig of GHB of MDMA tijdens een kuur minder effect hebben, of andersom: Hebben AS minder effect als je (bij tijd en wijle...) een pilletje of een andere leuke versnapering neemt op een feestje...
Natuurlijk zal het één en ander een aanslag leveren op je reserves, maar dat geldt ook voor een training. Ook dan zal je voldoende vocht en carbs moeten laden om resultaat te zien. Ik persoonlijk denk dat het ''opeten'' van je spierweefsels door de feestelijkheden wel meevalt, indien je voldoende bent voorzien.
vergeet je dan niet de ketamine lieve schat??.. die ook in het flesje zit

simple

Maar goed: of er wel of geen GHB of juist MDMA in zit, ik zal het eens opsturen naar Trimbos om daar eens en voor altijd uitsluitsel te krijgen. Qua uitwerking zou het allebei kunnen namelijk. Ketamine (zg. tijgervalium) zit er in ieder geval niet in. Tijdens en erna is er geen sprake van een downer.
Om lekker breed te worden.
Ik schreef dat Psychedelics tot de uitzondering van GHB behoren. Verder zijn Paddo's geen partydrugs naar mijn inziens.