AndroidHealthClinic

Kuren en party-drugs

De Blue Curacoa zit in het flesje (sensation 69) en puur als kleur en vulmiddel. Ik drink zelf zoiezo geen alcohol. De vraag is dan ook tweeluidig, op het eerste geef je antwoord, waarvoor mijn hartelijke dank. Aangezien ik geen chemicus ben, ben ik ook nieuwsgierig of GHB of MDMA tijdens een kuur minder effect hebben, of andersom: Hebben AS minder effect als je (bij tijd en wijle...) een pilletje of een andere leuke versnapering neemt op een feestje...

Natuurlijk zal het één en ander een aanslag leveren op je reserves, maar dat geldt ook voor een training. Ook dan zal je voldoende vocht en carbs moeten laden om resultaat te zien. Ik persoonlijk denk dat het ''opeten'' van je spierweefsels door de feestelijkheden wel meevalt, indien je voldoende bent voorzien.

vergeet je dan niet de ketamine lieve schat??.. die ook in het flesje zit ;)

vergeet je dan niet de ketamine lieve schat??.. die ook in het flesje zit ;)

Hahaha in dat flesje zit alleen maar vrij base MDMA (geen HCL) en blue curacao..... Door de vrije base werkt het anders dan HCL maar iets anders zit en niet in. Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt......

Hahaha in dat flesje zit alleen maar vrij base MDMA (geen HCL) en blue curacao..... Door de vrije base werkt het anders dan HCL maar iets anders zit en niet in. Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt......

wat is het verschil tussen vrij base MDMA en hcl MDMA?

Doe maar op, kan allemaal geen kwaad.
Lijntje speed, potje ghb, paar pillen, schotje hero, daarna schotje testo, misschien nog een dianabol erop.

Doe met je lichaam wat je wil maar verstandig is het niet.

Kuren voor je 21ste.. WAT BEN JIJ VOOR EEN LUL..

Kijk uit met zulke posts man. Voor je het weet krijg je minpunten omdat mensen zich aangevallen voelen. Het is tegenwoordig heel hip om voor je puberteit alvast een kuut te zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet wie wie nu allemaal uit zit te schelden en dat vind ik ook helemaal niet erg, zo lang het maar niet off-topic gaat. Of ik wel of niet een kuur doe en waarom, is niet mijn vraag. Ik ben geen beginner in BB en weet ondertussen wat ik wel en niet kan nemen en hoe ik daar op reageer. Ik ben bijna 40, 1.80m en nu ruim 93kg op 6%BF, dus of ik wel of niet aan mijn ''naturel'' grens zit inmiddels laat ik aan ieders fantasie over. Het enige wat ik wilde weten, is of iemand ervaringen heeft met positieve danwel negatieve effecten van de combi party-drugs en AS.

Als mensen het met geen van beiden eens zijn, prima...maar reageer dat af in een ander topic. En ja, ik vind het leuk om opgepompt en strak naar een housefeestje te gaan.:cool: Maar goed: of er wel of geen GHB of juist MDMA in zit, ik zal het eens opsturen naar Trimbos om daar eens en voor altijd uitsluitsel te krijgen. Qua uitwerking zou het allebei kunnen namelijk. Ketamine (zg. tijgervalium) zit er in ieder geval niet in. Tijdens en erna is er geen sprake van een downer.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wie wie nu allemaal uit zit te schelden en dat vind ik ook helemaal niet erg, zo lang het maar niet off-topic gaat. Of ik wel of niet een kuur doe en waarom, is niet mijn vraag. Ik ben geen beginner in BB en weet ondertussen wat ik wel en niet kan nemen en hoe ik daar op reageer. Ik ben bijna 40, 1.80m en nu ruim 93kg op 6%BF, dus of ik wel of niet aan mijn ''naturel'' grens zit inmiddels laat ik aan ieders fantasie over. Het enige wat ik wilde weten, is of iemand ervaringen heeft met positieve danwel negatieve effecten van de combi party-drugs en AS.

Als mensen het met geen van beiden eens zijn, prima...maar reageer dat af in een ander topic. En ja, ik vind het leuk om opgepompt en strak naar een housefeestje te gaan.:cool:

Ik had het over MikeyMike01 en niet over jou , en KaLe had het waarschijnlijk ook over hem ..... :) Verder moet je met bepaalde partydrugs uitkijken omdat deze ook je bloeddruk verhogen , je lever belasten (die het tijdens je kuur toch al zwaar heeft) etc.....

GHB kan niet echt veel kwaad. Maar MDMA of andere amfetamines zou ik niet aanraden vanwege de extra belasting op je gestel....

Edit: dat blauwe flesje van jou bevat iets anders dan je zelf denkt. Het is alleen MDMA (base) + blue curacao en een vleugje amfetamine...... Slecht dus in een kuur.

Waarom kuur je??? Om lekker breed te worden.

Neem je speed of xtc dat werkt catabool (minder eetlust, weinig slaap)

Wil je dat je zoveel mogelijk profijt maakt van je kuur, neem dan geen andere drugs. Het kan, maar je gaat minder gainen terwijl dat toch prioriteit nummer 1 is bij een kuur.

Ik bied mijn excuses aan.

Het is idd niet de bedoeling jou topic te flamen.
Mijn mening blijft erbij dat het kuren met partydrugs een slechte combi is, maar het is jou lichaam dus ik wens je succes met wat je doet, er zijn hier in ieder geval zat mensen die je advies kunnen geven.

Het feit dat ik voor mijn 21e gebruik ga ik niet goedpraten, maar wat ik wel van mezelf weet ik mijn best doe om alles volgens de regels te doen, en niets zonder te overdenken en advies opvragen uitvoer. Maar dat is offtopic.

Ik denk dat als je drugs neemt die je lever moet verwerken ofzo, net als alcohol dat het dan niet te best is bij een kuur?

anabool catabool ik denk niet dat je er goed aan doet, maar ja it's your life

Paddo's zijn niet catabool............

Vooral niet als je tijdens/erna een shake + visolie capsules neemt. En de anti-stress werkening na een goede trip doet ook een hoop voor je :)

Waar schrijf ik dat dan? :P Ik schreef dat Psychedelics tot de uitzondering van GHB behoren. Verder zijn Paddo's geen partydrugs naar mijn inziens.

AliChemiekali...........
sommigen zijn net chemische wapens .
zitten vol steroids ,GHB of radioactief afval..........
als er een leidingkje knapt hebben we een milieuramp.:(

Waar schrijf ik dat dan? :P Ik schreef dat Psychedelics tot de uitzondering van GHB behoren. Verder zijn Paddo's geen partydrugs naar mijn inziens.

Verkeerd gelezen :o Maar dan zijn we het daar over eens in ieder geval :D

AliChemiekali...........
sommigen zijn net chemische wapens .
zitten vol steroids ,GHB of radioactief afval..........
als er een leidingkje knapt hebben we een milieuramp.:(

niet lopen zeiken, nog eentje slikken en verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

bodybuilding komt nog steeds na je sociaal leven

O en de defenitie van een sociaal leven is dan pilletjes slikken tijdens het uitgaan? Een woord: belachelijk!

Zeg wat wil je nou? Keihard trainen of feesten?

Terug
Naar boven