MuscleMeat

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
D. zei:
hahahaha, die DBC0,0. Je gooit het iedere keer op onze jaloezie en frustratie en denkt heel slim te zijn om dingen waar we je écht op pakken te laten liggen, maar alles waar jij niet op inspeelt telt voor mij dubbel omdat ik dan wéét dat ik je raak.
Da's de reden waarom ik niet meer met die ouwe rel D. (hé ja, ik heb in deze thread nog niks gereld!). Het was te makkelijk. Alleen blijken sommige schapen dat nooit door te hebben.

@ 18fitie: Tietuuuuuuhhhh! :horny:

EricR zei:
Zo doe je dat inderdaad 18fitie :D Hertje is dat wel gewend als we dat zo lezen. Dus inderdaad, Hertje laat je tietuh zien!!

:D JUMMIE :D

TIETHE TIETHE TIETHE TIETHE!!!

zo moet zeggen dat het oplucht maar wat kan mij het nu bommen of DBC sqizo is of MPS heeft?

We hebben met zijn allen toch lol om zijn draadje's? kijk eens naar het aantal pagina's alleen al in dit draadje........

guardian zei:
Dit klopt voor geen reet; achterlijk topic, of DBC speelt samen met Testo, benchMarc, D. en Edu om gewoon de rest van het forum in de zeik te zetten...

Gozer...ik heb wel wat beters te doen dan aan spelletjes mee te doen of iemand wel of niet bestaat....ik loof 5000 euro uit voor degene die met bewijs komt dat Hert niet bestaat ten overstaan van 13.000 leden....denk je nou echt dat ik een mong**l ben die 5000 euro teveel heeft of dat ik strax afga omdat iemand met bewijs komt?

Dacht het niet dus als ik zeg dat ze bestaat EN zelf haar stukjes schrijft zou ik dat maar aannemen van me...ik ben nog nooit betrapt op het doen van uitspraken die ik niet waar kan maken en wat een stel internethelden er vd rest van denken maakt me niet zoveel uit.

Ik vind het wel grappig dat de mensen die DBC ervan betichten alleen een internetleven te hebben zelf niks anders doen dan daar keer op keer op te reageren dus wss hebben die mensen zelf een k*tleven want anders hou je je wel bezig met andere dingen ipv DBC constant te bashen.....maar zoals eerder gezegd....zet jezelf lekka voor schut,ik lach er hard om.:D

Wat ik me nou afvraag he...

Als hert niet bestaat.... Who the **** stapt er dan 3x per week in me auto als ik met Dbc ga trainen.. :scratch:

Das zn buurvrouw,gab....weet je dat nou nog niet?:D

Ik begin dit "hertje bestaat niet" geouwehoer een beetje zat te worden. Ik heb DBC nu zelf twee keer ontmoet, en beide keren met hertje erbij. Hertje is een leuke meid, niet dom, en bestaat wel degelijk. Ondanks dat DBC een aandachtsh**r is, ga ik jullie nu toch van zijn rug af schoppen, want dit domme ontkennen van zijn vriendin verdiend hertje niet.

Centaur zei:
Ik begin dit "hertje bestaat niet" geouwehoer een beetje zat te worden. Ik heb DBC nu zelf twee keer ontmoet, en beide keren met hertje erbij. Hertje is een leuke meid, niet dom, en bestaat wel degelijk. Ondanks dat DBC een aandachtsh**r is, ga ik jullie nu toch van zijn rug af schoppen, want dit domme ontkennen van zijn vriendin verdiend hertje niet.

Dit is toch humor man :D. Waarom zou een vent van 35 in godsnaam zijn vriendin verzinnen en dan ook nog op allerlei meetings een dame regelen om in te vallen :roflol:

Ik heb dit draadje echt met plezier gelezen !

Oxgene zei:
Dit is toch humor man :D. Waarom zou een vent van 35 in godsnaam zijn vriendin verzinnen en dan ook nog op allerlei meetings een dame regelen om in te vallen :roflol:

Ik heb dit draadje echt met plezier gelezen !
Humor is het voor een keertje, maar zo onderhand lijkt elke thread er mee vervuilt te worden.

Ben het met Centaur eens.

Vanaf nu zullen we maybe maar eerder moeten ingrijpen op dit soort trollende posts.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven