XXL Nutrition

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze is wel gebrainwashed door DBC idd. Eerst typte ze nog normaal, nu moet ook alles in cursief, bold en gecentreerd enzo. Beetje de aandachtschreeuwerij van ouwe.

ik denk dat zijn chemische zaad haar van binnen doet veranderen, dat denk ik.
verder denk ik er het mijne van...

benchMarc zei:
Ze is wel gebrainwashed door DBC idd. Eerst typte ze nog normaal, nu moet ook alles in cursief, bold en gecentreerd enzo. Beetje de aandachtschreeuwerij van ouwe.

wat suggereer je en waar is je bewijs?

Ik geloof eerder de afterwok foto's...

guardian zei:
wat suggereer je en waar is je bewijs?

Ik geloof eerder de afterwok foto's...
Lmd: Dat ze gebrainwashed is en m'n bewijs kun je vinden in de startpost van dit topic en haar sig.

benchMarc zei:
Lmd: Dat ze gebrainwashed is en m'n bewijs kun je vinden in de startpost van dit topic en haar sig.

Ik dacht dat je zelfs haar bestaan IRL tegensprak in dit topic...

Over het DBB-personage Hert heb ik zo ook mijn idee, al blijft het internet en gewoon entertainment...

Dit topic is maar 1 ster waard

waar staan die afterwok fotos eigelijk :D?

hahahaha, die DBC0,0. Je gooit het iedere keer op onze jaloezie en frustratie en denkt heel slim te zijn om dingen waar we je écht op pakken te laten liggen, maar alles waar jij niet op inspeelt telt voor mij dubbel omdat ik dan wéét dat ik je raak.

Je zegt dat ik nogal de moeite voor je neem en me druk maak, maar aangezien jij jezelf de moeite ook niet getroost, blijkt dat het jou ook aan het hart gaat. We zitten er dus evenveel mee. Zou je denken althans.... maar waarin verschillen wij? Juist, de scheidslijn tussen on- en ofline. Ik wek slechts de suggestie en gezien jouw leven tegenwoordig niets meer dan een online-verhaaltje is, zit jij je écht op te vreten.

Kerel, kerel kerel hou toch de eer aan jezelf. Sagefrancis behield tenminste zijn mannelijkheid toen hij op zijn bek ging, maar jij kruipt telkens weer op om je door oma's, allochtonen en ander gespuis om te laten drukken. Met twee vingers. Je zou jezelf eens moeten zien liggen in de modder, helemaal besmeurd en met een gore boerderijlucht om je heen....

Shivo zei:
schrijfsT is identiek aan die van DBC. Hertje bestaat hier alleen op het forum ter ere van DBC.

Iemand die al 2 jaar regelmatig hier op het forum komt en elke keer weer verrast wordt door de topics van een aandachtsgeil iemand.

Duidelijk :thumbs:

POEP PIES PLAS
Zo wat hebben jullie ongelofelijk veel vrije tijd, dat jullie uberhaupt de moeite nemen om al die crap op te schrijfen. Is een soort ik heb jou door-nee ik heb JOU door spelletje geworden met al die psychologische analyses die op elkaar worden losgelaten. WHO CARES WAT DBC SCHRIJFT lees je lekker het topic niet. Overigens heb ik gemerkt dat steeds meer mensen op dbb om allerlei verschillende dingen steeds meer gefrustreerder worden?
De zon schijnt man ga lekker genieten ipv een beetje crap op elkar afvuren

Wind je niet zo op, spiertje11.

Buk anders even voor de wet!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Allemaal entertainment Spiertje, allemaal entertainment. Moet er wel bij zeggen dat het copyright DBC is die opmerking.

Ik heb overigens al voorgesteld om de hele thread te schonen, maar volgens mij vind DBC die aandacht wel best zo. Bijna ieder topic loopt uit op dit soort oudewijverij, waarbij ik hoop dat niemand het serieus neemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven