Fitness Seller

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
Je bent te goed op de hoogte van wat er irl aan meetings is geweest en wat er op de meetings is gezegd en gedaan, dus je jokt als een kleuter ;)
Ik heb inmiddels begrepen dat Edu perfect op de hoogte is van hoe het zit, alleen anderen op het verkeerde been wilt zetten. Dat schijnt humor te zijn voor sommigen.

Wat je graag wilt is anderen de meeste idiote dingen laten geloven om zo een beetje tegenwicht te kunnen geven. Het is je allemaal om het tegenwicht te doen. Het feit al dat je pagina's lang blijft replyen, daarmee is je mateoze interesse en irritatie aangetoond. Blijkt dus dat ik in de meest verstokte anti-figuren nog steeds genoeg beweging zet tot reageren. ;)
Draai het eens om?

Ik heb inmiddels begrepen dat Edu perfect op de hoogte is van hoe het zit, alleen anderen op het verkeerde been wilt zetten. Dat schijnt humor te zijn voor sommigen.

:roflol: slim DBC heel slim. Dat heet "gedachtenspelletjes" spelen. Twijfel zaaien daar waar mensen beginnen te twijfelen aan wie nu wie is. Helaas weet ik helemaal niet hoe het zit, daarintegen heb ik wel twijfels over jou en je RL-leven.
Mijn interesse heb je inderdaad. Als ik psychologie had bestudeerd was ik zeker naar een meeting gekomen om je te ontmoeten en uit te dokteren wat je drijfveer nu eigenlijk is.

Al je 'twijfels' kunnen weggenomen worden door €5000(!!) te verdienen en eens langs te komen, maar daar ga je niet op in slimmerik. Waarom niet? Is toch veel geld?
Punt is: je weet heel goed hoe het zit, je houdt je op de hoogte via andere members, en als je op mijn uitnodiging zou ingaan zou je met de billen bloot moeten en erachter komen dat al je fantasieen onzin waren.

En dat beste Edu, is het laatste waar jij jezelf mee gaat confronteren. De koffie is gezet, kom je langs? Kunnen we je even uit de droom helpen.
Nee? Ah, dacht ik al.

En op enkele dagen zitten we wederom aan pagina 10 in een DBC-topic.
Hij doet het toch telkens weer, terwijl iedereen er ook weer op ingaat. Moet je mij eens vertellen wie dan 'echt' dom reageert.

DBC01 zei:
Al je 'twijfels' kunnen weggenomen worden door €5000(!!) te verdienen en eens langs te komen, maar daar ga je niet op in slimmerik. Waarom niet? Is toch veel geld?
Punt is: je weet heel goed hoe het zit, je houdt je op de hoogte via andere members, en als je op mijn uitnodiging zou ingaan zou je met de billen bloot moeten en erachter komen dat al je fantasieen onzin waren.

En dat beste Edu, is het laatste waar jij jezelf mee gaat confronteren. De koffie is gezet, kom je langs? Kunnen we je even uit de droom helpen.
Nee? Ah, dacht ik al.
Mag ik ook? Kom dan maar op met die 5000 euro... Contact even op msn en dan zie ik wel als het geld erop staat.

Jij mag ook. 5000 euro wordt uitgeloofd, niet weggegeven slimmerd.
Bewijs even dat Hertje en ik geen stel zijn en dat ze uit de lucht gegrepen is, dat was de voorwaarde.

****, moet ik toch echt even de hand in eigen boezem steken, de gedachte kwam in me op 'welke dwaas treedt hierover nu in discussie'. Maar welke dwaas neemt nu vervolgens de moeite om het te lezen :(

DBC01 zei:

Nee? Ah, dacht ik al.

€5000,- ja wat een geld he. Ik moet me op dit moment op het niveau van D. gaan bevinden. Ook in trek de lijn tussen het virtuele gebeuren en het RL- gebeuren. Dat je werkelijk waar denkt dat ik op de hoogte wil blijven over jou en je cyber-vriendin vind ik maar een vreemde kwestie.

Praat er eens met iemand over die daarvoor geleerd heeft. Je bevindingen en gedachten gaan vrij omstuimig te werk en hebben misschien wat begeleiding nodig.

DBC01 zei:
Jij mag ook. 5000 euro wordt uitgeloofd, niet weggegeven slimmerd.
Bewijs even dat Hertje en ik geen stel zijn en dat ze uit de lucht gegrepen is, dat was de voorwaarde.
Ow crap. Stonden die !! in de haakjes achter 5000 voor een disclaimer die ik niet kon vinden? :o

Jammer....wat leuk begon is nu in iets anders veranderd....
Volgens mij was het de bedoeling dat het meer over de belevenissen van hert ging met dbc01 maar zo'n 7 pagina's geleden is dat weer afgelopen.

WTF????

Waar gaat dit nu nog over,Mensen hebben hertje toch allang gezien of dacht je dat dat een ik huur je voor een avondje in mevrouwtje was?

En ook al is mr DBC een fantast wie zijn wij dan om hem uit die prettige droom wereld te helpen,Op dat plekje kan hij geen gevaar voor de mensheid vormen.

En dat doen sommige hopeloze brabo's wel :D in de nachtelijke uren schuimed over straat te geilen op alles wat een k*tje en borstje's heeft maar s'ávonds wel zelf er aan moet trekken om je levenssap er uit te kunnen knallen :D

En vervolgens in de morgen heel hard te roepen:"mama er komt vet uit mijn fluit,Wil je mij even los knippen van de dekens"

Moraal van het verhaal,Laat die ouwe lekker...of hert nu wel of niet bestaat hij is er gelukkig mee en ik ben er gelukkig mee dat die ouwe gelukkig is en als dbc en ik gelukkig zijn is heel DBB gelukkig JHA!! JHA!!

dikke -x-

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eduardjanssen zei:
Hert is wel echt, daar twijfelt niemand aan maar ze hoort zeg maar niet IRL echt bij hem. Zo vermoed ik he.

Je vermoedt maar verder,gab.

Ik ga er iig geen replies meer aan besteden....als jullie jezelf verder voor lul willen zetten ga ik nu weer in de ''geniet van dit relletje'' modus.:D

Enjoy!;)

SCREWBEAST zei:
Moraal van het verhaal,Laat die ouwe lekker...of hert nu wel of niet bestaat hij is er gelukkig mee en ik ben er gelukkig mee dat die ouwe gelukkig is en als dbc en ik gelukkig zijn is heel DBB gelukkig JHA!! JHA!!

dikke -x-

Inderdaad zo is het maar net.

EricR zei:
In mijn tijd had je kuiloze wegen en warme lentes. Dat weet DBC ook nog wel, ook al zal er in die bush bush bij hem nog wel karresporen hebben gelopen in de oudheid toen hij naar school ging, gezellig met de trekschuit op pad. :D

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WTF on-ge-loof-lijk...

Er waren toch foto's van Hert met de afterwok en verschillende DBB members hebben haar daar toch gezien inclusief, Eduardjanssen (zeer vreemd btw dat niemand het daarover heeft)...

Dit klopt voor geen reet; achterlijk topic, of DBC speelt samen met Testo, benchMarc, D. en Edu om gewoon de rest van het forum in de zeik te zetten...

Mss bestaat hertje irl wel.... echter hier op het forum bestaat ze niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven