MuscleMeat

Kut wielrenners

Ik zal eens op zijn dakkie slaan

5539882+_8328408e22bc151240be79beb133eb57.jpg

Vanaf het moment dat ze hun pakje aanhebben wanen ze zichzelf king of the road

En als ze in een groepje rijden veranderen ze in asociale honden

Bij welke groep zien we dat meer? Juist alle groepen. Wie vormen vaak groepen? Juist marokkaantjes. Voortaan gwn over al die groepjes heen rijden.:army:

Laatst bewerkt:
Laatst hier net wat verder een zware crash met tiental wielerflikkers omdat ze de lossende vrachtwagen niet hadden gezien net na de hoek. Moet je ook niet met 40 tegen 40 een blinde hoek nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb t ff paar keer gekeken, maar denk wel dat die wielrenner boven op zn remmen moest staan toen die politiewagen ertussen kwam. Maarja dan nog, handjes thuis en niet zo bijdehand doen. Vandaag of morgen stapt indd de verkeerde uit (wat we allemaal hopen:D).

Hij moest ook vol op de remmen, maar er was verder geen andere optie dan dit..tja dat de wielrenner dan geen auto hoort aankomen door de muziek, niet vooruit kijkt naar de auto die eraan komt en het feit dat hij zo ook langs die fietsers moet, terwijl hij hoge snelheid aanhoudt, is gewoon zijn fout. :p

Haha ja inderdaad, die klapt er dan gewoon vol tegenaan :x

http://www.youtube.com/watch?v=PHd-iGsOCbc

Oke de fietser had wel gelijk ja :p

Hij moest ook vol op de remmen, maar er was verder geen andere optie dan dit..tja dat de wielrenner dan geen auto hoort aankomen door de muziek, niet vooruit kijkt naar de auto die eraan komt en het feit dat hij zo ook langs die fietsers moet, terwijl hij hoge snelheid aanhoudt, is gewoon zijn fout. :p

Haha ja inderdaad, die klapt er dan gewoon vol tegenaan :x

http://www.youtube.com/watch?v=PHd-iGsOCbc

Oke de fietser had wel gelijk ja :p

Whahaha lekker filmpje, daar wil ik er meer van zien. Snap niet dat meer mensen dat niet doen.

bloed gaat vanzelf koken als je dit bekijkt :') platwalsen

Ik ben niet super agressief maar tijdens het autorijden verandert dit altijd compleet. Ben ook al een aantal keer uitgestapt. Bij grote irritaties, of stommiteiten van anderen en die dan tegen jou bijdehand gaan doen, krijg ik echt een waas voor mn ogen, weet niet hoe dat komt.

Ik ben niet super agressief maar tijdens het autorijden verandert dit altijd compleet. Ben ook al een aantal keer uitgestapt. Bij grote irritaties, of stommiteiten van anderen en die dan tegen jou bijdehand gaan doen, krijg ik echt een waas voor mn ogen, weet niet hoe dat komt.

Ik heb hetzelfde hoor, pas geleden werd ik flink afgesneden door een vrouwke met stuk of 4 kinderen in de auto, als ik iets minder extreem had geremd had ik er bovenop gezeten.
Besloten om haar te laten stoppen en even te zeggen wat ik er van vond en dat als ze zo doorgaat ze zichzelf nog eens een keer dood rijdt of dat haar kind door de voorruit vliegt. Vond ze niet leuk :roflol:
Mja, voordat ze mij afsneed (op de afrit van de snelweg), schoot ze al op de snelweg van de uiterst linkse baan naar de baan waar ik op reed. Zulke mensen moeten echt van de weg gehaald worden..

Net zoals dus die wielrenners :roflol:

IK vind wielrenners ook KUT, ik liet ze altijd aansluiten achter me scootert en dan knetterhard remmen ,HAHAHAHA..

nog 1: [Link niet meer beschikbaar]

Do you fucking want a go do ye :D

Zelf wielrenner geweest, kan me de frustratie goed voorstellen. In mijn trainingsritten reed ik met oude mannen mee, die gaan echt geen cm aan de kant.

Terug
Naar boven