MuscleMeat

Kut wielrenners

Training in clubverband is toch echt anders dan met die ouwe rotten mee.

Wat zeg ik nou, heeft niks met leeftijd te maken !

Groeps verband denken jullie dat jullie wat zijn..

iemand op zijn bek slaan omdat ie niet opzij gaat, :rolleyes:
alleen niet wetende dat de hele sckool erachter reed, die hebben we helemaal de t*fus geslagen :D

alleen niet wetende dat de hele sckool erachter reed, die hebben we helemaal de t*fus geslagen :D

Lol, toen der tijd trainde ik met mannen van 65+ en toen nieuwelingen en junioren van 14 t/m 18. Daar is het besef toch echt heel anders ivm verkeersveiligheid en is het veel minder asociaal. Maar ik snap je punt, alle Marrokanen zijn ook kut.

Laatst bewerkt:
Meeste mensen die ik door rood zie fietsen zijn toch wel de ouderen..Vaker zelfs dan de jongeren die snel naar huis willen van een lange dag school.

Maar nee, dat zal NIKS te maken hebben met leeftijd :roflol:

Ik ruik een persoonlijk trauma, goede bron van informatie.
Maar idd, de gemiddelde oude rot rijdt nog het asociaalst rond.

Heb t ff paar keer gekeken, maar denk wel dat die wielrenner boven op zn remmen moest staan toen die politiewagen ertussen kwam. Maarja dan nog, handjes thuis en niet zo bijdehand doen. Vandaag of morgen stapt indd de verkeerde uit (wat we allemaal hopen:D).

De haat snap ik hier niet zo goed. Hij houdt zich netjes aan de verkeersregels en is tevens alleen. Die reactie die volgt met het gooien van een bidon is niet goed te praten. Maar die malle politie man die heel veel haast heeft en een gekke manoeuvre denkt te moeten uithalen gaat ook niet vrijuit. Ook is er veel geknipt in de orginele opname waarin de politie ook schuld bekend.

Het filmpje van TS laat vrijwel alleen verkeersovertredingen zien van werk-woon "wielrenners" in Londen.
De motorrijder rijdt rete asociaal ivm de tegenligger, normaal zou je hier dan gewoon niet inhalen.

Het groepje dat door het centrum fiets 2 aan 2 doet niks mis. Het probleem is dat automobilisten van nature een soort van drang hebben om alles in te halen met 2 wielen en een trapas, zelfs als een renner 30 fietst in de bebouwde kom. Als je gewoon even geduld toont en netjes je kans afwacht om in te halen, dan verlies je niks van je-oh-zo kostbare tijd, voorkom je gevaarlijke situaties en ben je toch optijd voor je pottebakcursus.

Het probleem ligt 'm dan ook dat renners te snel zijn voor het fietspad en te langzaam voor de weg.
De Geert Wilders aanhang hier zal natuurlijk zeggen dat de gemakkelijkste oplossing zou zijn het verbieden van de wielrenfiets in het verkeer (buiten evenementen). Wacht nog maar even, het wordt nog veel gezelliger met naast de electrische fiets straks ook de speedbike.

Gister die ruitspray toegepast hahahah

Overigens als wielrenner vooral andersom negatieve ervaring met automobilisten. Eenmaal opgesloten in zo'n koekblik denken velen toch dat ze in hun eigen wereld leven en zijn zwakke weggebruikers niet belangrijk genoeg om er op te letten. Aantal keren dat ik een aanrijding heb kunnen voorkomen door idioot gedrag van automobilisten (keren op wegen zonder te kijken, te hard rijden, weg afsnijden etc) is ontelbaar. Gelukkig bijna nooit aangereden en zeker niet met mijn racefiets maar begrijp wel waarom er nog steeds te vaak voetgangers en fietsers worden aangereden. Teveel idioten op de weg die hun rijbewijs blijkbaar op de kermis hebben gewonnen.

Weinig moois aan. Haal niet in als het niet kan, achterlijke beunhaas die agent.

:roflol:

Het paste allemaal prima, als die wielrenner gewoon even afremde en niet volle snelheid door blijft fietsen en debiel reageert. De auto reed zo'n 20-25 kg per uur achter de fietsers aan voor een paar seconden. De fietser rijdt gemiddeld 40 km per uur, hij moet er rekening mee houden dat hij sneller fietst dan de gemiddelde fietser.

Zelfs als de auto uiterst links gaat rijden om de andere fietsers veilig voorbij te gaan, gaat de wielrenner die fietsers inhalen, kijkt totaal niet naar veiligheid.

Maar hij geeft zelf toe dat het zijn eigen fout is omdat hij de auto niet hoorde aankomen.

:roflol:

Het paste allemaal prima, als die wielrenner gewoon even afremde en niet volle snelheid door blijft fietsen en debiel reageert. De auto reed zo'n 20-25 kg per uur achter de fietsers aan voor een paar seconden. De fietser rijdt gemiddeld 40 km per uur, hij moet er rekening mee houden dat hij sneller fietst dan de gemiddelde fietser.

Zelfs als de auto uiterst links gaat rijden om de andere fietsers veilig voorbij te gaan, gaat de wielrenner die fietsers inhalen, kijkt totaal niet naar veiligheid.

Maar hij geeft zelf toe dat het zijn eigen fout is omdat hij de auto niet hoorde aankomen.

Jij bent zo'n figuur waar EricR het over heeft. Verkeersinzicht van een pak hagelslag. De wielrenner rijdt veel harder dan die fietsers er voor, dus die agent moet gewoon even geduld hebben.

De wielrenner moet remmen omdat die agent zo graag wil inhalen op een stukje waar dat helemaal niet kan? Omgekeerde wereld.

• Like
Waarderingen: mat
Jij bent zo'n figuur waar EricR het over heeft. Verkeersinzicht van een pak hagelslag. De wielrenner rijdt veel harder dan die fietsers er voor, dus die agent moet gewoon even geduld hebben.

De wielrenner moet remmen omdat die agent zo graag wil inhalen op een stukje waar dat helemaal niet kan? Omgekeerde wereld.

Wat als de auto wel wachtte? Dan was de wielrenner de fietsers gaan inhalen op een stukje waar dat helemaal niet kan. Dan krijg je dat gezeik weer, want de wielrenner hoort geen auto's aankomen, daarom schrok hij, daarom werd hij boos, daarom moest hij hard remmen.

Wat als de auto wel wachtte? Dan was de wielrenner de fietsers gaan inhalen op een stukje waar dat helemaal niet kan. Dan krijg je dat gezeik weer, want de wielrenner hoort geen auto's aankomen, daarom schrok hij, daarom werd hij boos, daarom moest hij hard remmen.

Heb je bewijs voor die uitspraak? Op basis van de filmbeelden kan je daar namelijk helemaal niets over zeggen.

De wielrenner moet trouwens wel zijn oordoppen uitdoen, dat is gewoon dom. Maar hij moest hard remmen omdat die agent een achterlijke inhaalactie maakt, niet omdat hij muziek luistert.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

ook al zou de agent fout zijn geweest dan ga je nog niet op een auto slaan.

Hoezo ''zijn geweest''? Je ziet het toch? Verder is slaan bijna nooit handig.

Heb je bewijs voor die uitspraak? Op basis van de filmbeelden kan je daar namelijk helemaal niets over zeggen. De wielrenner moet trouwens wel zijn oordoppen uitdoen, dat is gewoon dom. Maar hij moest hard remmen omdat die agent een achterlijke inhaalactie maakt, niet omdat hij muziek luistert. ---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ---------- Hoezo ''zijn geweest''? Je ziet het toch? Verder is slaan bijna nooit handig.

Het is helemaal niet duidelijk of de agent fout is geweest, er is nog genoeg ruimte over tussen de wielrenner en de fietsen, dus zo hard heeft hij niet hoeven te remmen.

Inhalen is nog altijd een bijzondere manoeuvre. Als iemand moet remmen vanwege jouw inhaalactie zit je gewoon fout.

Gelukkig mountainbike ik en in het bos zijn geen auto's of stoplichten.

Terug
Naar boven