Fitness Seller

Kut wielrenners

Er is nog genoeg ruimte over tussen de wielrenner en de fietsen, dus zo hard heeft hij niet hoeven te remmen.

Als hij eerst genoeg meters heeft om op tijd voor de groep fietsers te remmen, daar op anticipeert,
en d'r vervolgens een auto tussenvliegt dan blijft er bar weinig ruimte en tijd over.
(Tussen de fietsers en de automobilist zit immers ook de nodige ruimte)
Ergo, er móét een stuk vlotter worden geremd dan eerder noodzakelijk was.

En ja, dat mag de automobilist worden aangerekend; die had de afstand/snelheid van de tegenligger blijkbaar slecht ingeschat.

Overigens, al had de wielrennende dipshit zijn oordoppen niet ingehad(dat ben je in zo'n geval gewoon);
dan nog had hij niet hoeven verwachten dat 't motor/bandengeluid achter hem 'm gaat inhalen op een plek waar er, blijkbaar, geen ruimte was.

Dat wist de politie blijkbaar ook dondersgoed; ze gaven geen boete om zelf ook geen gezeik te krijgen.

Als hij eerst genoeg meters heeft om op tijd voor de groep fietsers te remmen, daar op anticipeert,
en d'r vervolgens een auto tussenvliegt dan blijft er bar weinig ruimte en tijd over.

En ja, dat mag de automobilist worden aangerekend; die had de afstand/snelheid van de tegenligger blijkbaar slecht ingeschat.

Overigens, al had de wielrennende dipshit zijn oordoppen niet ingehad(dat ben je in zo'n geval gewoon);
dan nog had hij niet hoeven verwachten dat 't motor/bandengeluid achter hem 'm gaat inhalen op een plek waar er, blijkbaar, geen ruimte was.

Dat wist de politie blijkbaar ook dondersgoed; ze gaven geen boete om zelf ook geen gezeik te krijgen.

Dit dus.

Als hij eerst genoeg meters heeft om op tijd voor de groep fietsers te remmen, daar op anticipeert, en d'r vervolgens een auto tussenvliegt dan blijft er bar weinig ruimte en tijd over. (Tussen de fietsers en de automobilist zit immers ook de nodige ruimte) Ergo, er móét een stuk vlotter worden geremd dan eerder noodzakelijk was. En ja, dat mag de automobilist worden aangerekend; die had de afstand/snelheid van de tegenligger blijkbaar slecht ingeschat. Overigens, al had de wielrennende dipshit zijn oordoppen niet ingehad(dat ben je in zo'n geval gewoon); dan nog had hij niet hoeven verwachten dat 't motor/bandengeluid achter hem 'm gaat inhalen op een plek waar er, blijkbaar, geen ruimte was. Dat wist de politie blijkbaar ook dondersgoed; ze gaven geen boete om zelf ook geen gezeik te krijgen.

dat kan je allemaal niet opmaken uit deze video

Je kunt niet bewijzen dat hij wilde remmen voor de groep fietsers, als de auto er niet was geweest, net zoals dat ik niet kan bewijzen dat hij de fietsers zou inhalen en helemaal niet zou remmen, als ze auto er niet zou zijn geweest.

Niet elke situatie gaat perfect, niet elke agent rijdt compleet foutloos, net zoals elke andere bestuurder. Het was een fout, ja..maar wat de wielrenner deed was asociaal (en geen schrik reactie) en dáár ging het om.

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Aan welke snelheidsregel voldoet de wielrenner niet in dit filmpje?

Lees jij wel? Ik heb het niet over een snelheidsregel.

''aanpassen aan het verkeer'' met betrekking tot de snelheid.

Je kunt niet bewijzen dat hij wilde remmen voor de groep fietsers, als de auto er niet was geweest, net zoals dat ik niet kan bewijzen dat hij de fietsers zou inhalen en helemaal niet zou remmen, als ze auto er niet zou zijn geweest.

Niet elke situatie gaat perfect, niet elke agent rijdt compleet foutloos, net zoals elke andere bestuurder. Het was een fout, ja..maar wat de wielrenner deed was asociaal (en geen schrik reactie) en dáár ging het om.

Hoho, jij postte het filmpje met de opmerking: ''dit is ook wel mooi''. Hoezo ga je nu ineens alles nuanceren en toegeven dat de agent ook fout zat?

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Lees jij wel? Ik heb het niet over een snelheidsregel.

''aanpassen aan het verkeer'' met betrekking tot de snelheid.

Er valt helemaal nergens ''aan te passen aan het verkeer'' voor de wielrenner, want hij heeft een zee van ruimte voor zich.

Hoho, jij postte het filmpje met de opmerking: ''dit is ook wel mooi''. Hoezo ga je nu ineens alles nuanceren en toegeven dat de agent ook fout zat?

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Er valt helemaal nergens ''aan te passen aan het verkeer'' voor de wielrenner, want hij heeft een zee van ruimte voor zich.

Er rijden 3 fietsers voor zich, een auto naast zich (op dat moment kon hij dat al beseffen) en een auto die in de tegengestelde richting komt..hoe kom jij ineens bij zee van ruimte? :roflol:

Het topic gaat over kut wielrenners..niet: wielrenners zijn kut en al het andere verkeer zit goed.

Hoho, jij postte het filmpje met de opmerking: ''dit is ook wel mooi''. Hoezo ga je nu ineens alles nuanceren en toegeven dat de agent ook fout zat? ---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ---------- Er valt helemaal nergens ''aan te passen aan het verkeer'' voor de wielrenner, want hij heeft een zee van ruimte voor zich.

als hij een zee van ruimte voor zich heeft, heeft de Politie agent dus niets fout gedaan en was het een correcte inhaal actie

Je kunt niet bewijzen dat hij wilde remmen voor de groep fietsers, als de auto er niet was geweest

Mwa, gestoord als veel wielrenners zijn/op mij overkomen, zie ik ze niet vaak bewust op groepen fietsers inrijden en/of op een voertuig inrijden.

Het is wel aannemelijk te maken, als het een aso is, dat hij zich er wellicht tussendoor had willen proppen.
Dus die geef ik je.

Ah ja, het is zeer zeker een asociale reactie op, ik hoop, een vergissing die werd geïnterpreteerd als asociale actie.

Dat heb ik niet ontkent, de oplossing ook best redelijk voor beide partijen.

Er rijden 3 fietsers voor zich, een auto naast zich (op dat moment kon hij dat al beseffen) en een auto die in de tegengestelde richting komt..hoe kom jij ineens bij zee van ruimte? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar heb je het in hemelsnaam over? De wielrenner past zich gewoon aan op het moment dat hij wordt ingehaald, want anders was hij wel bij de politieauto opgereden.

http://www.thegifspot.com/wp-content/uploads/2013/09/Gary-Coleman-wtf.gif

Waar heb je het in hemelsnaam over? De wielrenner past zich gewoon aan op het moment dat hij wordt ingehaald, want anders was hij wel bij de politieauto opgereden.

Vind jij dat slaan op een auto die een moeilijke situatie probeert op te lossen, ondanks dat de wielrenner ca. 40 km per uur rijdt, een goede manier van aanpassen is?

De wielrenner had ten eerste die oordoppen uit moeten doen en ten tweede rond moeten kijken, op het moment dat er een auto naast jou rijdt en je ziet de auto voor je, dan ben je wel heel erg dom als je gewoon op je gemaakt hard door blijft fietsen in de hoop dat de auto niet voor jou gaat rijden en afremt tot 25 km per uur.

Vind jij dat slaan op een auto die een moeilijke situatie probeert op te lossen, ondanks dat de wielrenner ca. 40 km per uur rijdt, een goede manier van aanpassen?
Dat is geen oplossing van een moeilijke situatie, maar uiting van frustratie nadat het voorval heeft plaatsgevonden. Aanpassen was remmen voor de politieauto, dat heeft hij gedaan.

De wielrenner had ten eerste die oordoppen uit moeten doen en ten tweede rond moeten kijken, op het moment dat er een auto naast jou rijdt en je ziet de auto voor je, dan ben je wel heel erg dom als je gewoon op je gemaakt hard door blijft fietsen in de hoop dat de auto niet voor jou gaat rijden en afremt tot 25 km per uur.
Dat eerste klopt, maar rondkijken voor wat? Hij rijdt gewoon op een fietspad vooruit. Waar moet hij naar kijken dan, of er toevallig een beer achter hem aan zit?

niet specifiek wielrenners

bijna iedereen is gewoon kut

Dat is geen oplossing van een moeilijke situatie, maar uiting van frustratie nadat het voorval heeft plaatsgevonden. Aanpassen was remmen voor de politieauto, dat heeft hij gedaan.

Dat eerste klopt, maar rondkijken voor wat? Hij rijdt gewoon op een fietspad vooruit. Waar moet hij naar kijken dan, of er toevallig een beer achter hem aan zit?

Oke..ik zeg het nu voor de 3e keer en wellicht kan je dan begrijpen waarom hij moet rondkijken.

De wielrenner rijdt circa 40 km per uur.
De fietsers voor zich rijden circa 25 km per uur.

Als wielrenner weet je dat je harder rijdt dan de rest, dan weet je dat je ze gaat moeten inhalen en dus moet kijken of dit wel kan.

Daarbij ben je een blinde kip als je niet ziet dat een auto naast jou rijdt en een auto eraan komt maar ook fietsers voor je rijden.

Ik plaatste de video en ik zei dat ik dat mooi vond, je begint direct een discussie in plaats van je af te vragen wat ik er mooi aan vind.

Terug
Naar boven