Fitness Seller

kutwijve snappen niet dat ik op test zit jonge

Status
Niet open voor verdere reacties.
inb4 bitchfight

wtf maak je je druk om zulke bitches
ga naar de club, open een fles en dan heb je gelijk paar aan de haak die niet om je vriend zn nmmr vragen

bekijk het van de zonnige kant, Sunny. Des te meer tijd om in de gym te besteden

aas is niet voor iedereen weggelegd. Niet elke meid valt op een buffe anabole junkie, maybe stoppen met aas en gym kan je weer die skinny flikkertje worden en dan zulle ze niet meer naar je skinny f**got vriendje vragen.

Heb je dan echt zo een lelijke kutkop?

Sommige bitches kunnen geen alpha mofo hendelen.

Ik vind je behoorlijk beta.

Daarom kan je ook beter die vriend zijn die alle bitches afpakt faka g je weet toch zelf. Die popt al die bitches in zijn bed avonds wanneer jij lekker fapt. Voordeel is dat jij ze ochtends niet met een smoes hoeft weg te jagen!

Dit lijkt mij eigenlijk meer wat voor de tiener sectie. Verplaatst..

IKGMVix.gif

• Topic Starter Topic Starter
ga nog steed buff worden hoor ;)

Volwassen genoeg! heb genwoon een ander gedacht over sommige zaken
Ik heb niks tegen je persoonlijk, maar zie het vanuit het vrouwelijk perspectief.

Vrouwen hebben graag mannen met zelfvertrouwen. Jij bent dat niet, jij bent gewoon arrogant als ik zo zie wat je schrijft.

Hoe je praat over je vrienden vind ik ook alles behalve, maar dat even terzijde... Een mooi lichaam vinden vrouwen zeker leuk, maar als er zo'n arrogante persoonlijkheid aan vastzit is het een nogo.

Kan vele redenen hebben natuurlijk, maar ik gok op deze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven