AndroidHealthClinic

kutwijve snappen niet dat ik op test zit jonge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed topic.

ik denk gewoon dat die lelijk is.

Wil je mijn sunny b*ch zijn?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sociaal wat onhandig in de omgang misschien? Om iemand nou gelijk lelijk te noemen is ook zo wat..........

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niks tegen je persoonlijk, maar zie het vanuit het vrouwelijk perspectief.

Vrouwen hebben graag mannen met zelfvertrouwen. Jij bent dat niet, jij bent gewoon arrogant als ik zo zie wat je schrijft.

Hoe je praat over je vrienden vind ik ook alles behalve, maar dat even terzijde... Een mooi lichaam vinden vrouwen zeker leuk, maar als er zo'n arrogante persoonlijkheid aan vastzit is het een nogo.

Kan vele redenen hebben natuurlijk, maar ik gok op deze.
en jij bent een homo

Is dit echt :roflol:

• Like
Waarderingen: REJ
Met recht verplaatst naar de tienersectie (met alle respect voor tieners hoor !)

De wat meer geëvolueerde exemplaren daar gelaten ;-)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ga iets toevoegen aan men eerste bericht van frustratie. Wat is dat toch met al die kutstats tegenwoordig? Is er daar geen subforum voor voor al die met kutstats van 80 kilo

eej man ik herken deze sjit g laatst chillen op bankje met tjik he samen beetje praten enzo komt maat van mij langs zij meteen met hem praten mij negeren enzo echt vieze streek nu hebben ze relatie of so en ik ben alfa dus snap niet hoe komt

brb ff estatten zodat ik ook stoer lijk net als Sunny

Misschien is je vriend geen manlet?

waarom trekt deze post zoveel ectos

Ga iets toevoegen aan men eerste bericht van frustratie. Wat is dat toch met al die kutstats tegenwoordig? Is er daar geen subforum voor voor al die met kutstats van 80 kilo
Misschien moeten ze ook aan de test gaan, maar dan krijgen ze weer allerlei problemen en gaan ze berichten plaatsen zoals yo jongens weet dat dit de verkeerde sectie is dus maar ik ken alleen de jongens van hier en je mag het daarna verwijderen moet alleen effe men frustratie kwijt waarom willen al die wijven tegenwoordig zo een hippie met een kerstboom op zen pull? waarom willen die allemaal zo een kutgevoelige homo? die dan toch niet homo is? Ik haal de bitches van straat en neem ze mee op café het eerste wat ze vragen is hoe heet je vriend? wtf b*ch ik neem je mee en dan wil je met zo een homo samen? dan van die skinny mofos die mij om nummers vragen van de wijven die ik play terwijl als je ze belt als je hulp nodig hebt voor één of het ander kenne je ze niet ben ik de laatst overleefde ALPHA?? wtf

2cmrnkw.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven