AndroidHealthClinic

kutwijve snappen niet dat ik op test zit jonge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds wel ecto onder de 100 kg.

Ga iets toevoegen aan dit topic van mijn frustratie. Wat is dat toch met al die kuttopics tegenwoordig? Is er daar geen subforum voor voor al die kuttopics van debielen?

Ga iets toevoegen aan dit topic van mijn frustratie. Wat is dat toch met al die kuttopics tegenwoordig? Is er daar geen subforum voor voor al die kuttopics van debielen?

Ja, hallo! Wacht maar eens even! Ik zal je mijn frustratie even uitleggen, ook al weet ik dat dit de verkeerde sectie is dus maar ik ken alleen de jongens van hier en je mag het daarna verwijderen moet alleen effe men frustratie kwijt waarom willen al die wijven tegenwoordig zo een hippie met een kerstboom op zen pull? waarom willen die allemaal zo een kutgevoelige homo? die dan toch niet homo is? Ik haal de bitches van straat en neem ze mee op café het eerste wat ze vragen is hoe heet je vriend? wtf b*ch ik neem je mee en dan wil je met zo een homo samen? dan van die skinny mofos die mij om nummers vragen van de wijven die ik play terwijl als je ze belt als je hulp nodig hebt voor één of het ander kenne je ze niet ben ik de laatst overleefde ALPHA?? wtf

Kon je niet iets origineler :D ?? en doe iets aan die stats man ben aan het overgeven..
What the f**k did you just fucking say about me, you little b*ch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the f**k out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across theUSA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

What the f**k did you just fucking say about me, you little b*ch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the f**k out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across theUSA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
verwacht jij dat mensen dat lezen?

• Topic Starter Topic Starter
ik allesinds niet

Na het lezen van op wil ik niets meer zeggen dan sorry man

Gewoon sorry

Allesinds.

Ga iets toevoegen aan men eerste bericht van frustratie. Wat is dat toch met al die kutstats tegenwoordig? Is er daar geen subforum voor voor al die met kutstats van 80 kilo
Jammer dat er geen forum is voor lelijkerds, maarja dan was je daar helemaal alleen.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat er geen forum is voor lelijkerds, maarja dan was je daar helemaal alleen.
upload eens een foto van je gezicht, ga woensdag met wat makkers spacecake eten kunnen we eens goed lachen. Of anders laat maar je stats zal de truk ook wel doen lol

Misschien moeten ze ook aan de test gaan, maar dan krijgen ze weer allerlei problemen en gaan ze berichten plaatsen zoals yo jongens weet dat dit de verkeerde sectie is dus maar ik ken alleen de jongens van hier en je mag het daarna verwijderen moet alleen effe men frustratie kwijt waarom willen al die wijven tegenwoordig zo een hippie met een kerstboom op zen pull? waarom willen die allemaal zo een kutgevoelige homo? die dan toch niet homo is? Ik haal de bitches van straat en neem ze mee op café het eerste wat ze vragen is hoe heet je vriend? wtf b*ch ik neem je mee en dan wil je met zo een homo samen? dan van die skinny mofos die mij om nummers vragen van de wijven die ik play terwijl als je ze belt als je hulp nodig hebt voor één of het ander kenne je ze niet ben ik de laatst overleefde ALPHA?? wtf

yo jongens weet dat dit de verkeerde sectie is dus maar ik ken alleen de jongens van hier en je mag het daarna verwijderen moet alleen effe men frustratie kwijt waarom willen al die wijven tegenwoordig zo een hippie met een kerstboom op zen pull? waarom willen die allemaal zo een kutgevoelige homo? die dan toch niet homo is? Ik haal de bitches van straat en neem ze mee op café het eerste wat ze vragen is hoe heet je vriend? wtf b*ch ik neem je mee en dan wil je met zo een homo samen? dan van die skinny mofos die mij om nummers vragen van de wijven die ik play terwijl als je ze belt als je hulp nodig hebt voor één of het ander kenne je ze niet ben ik de laatst overleefde ALPHA?? wtf

G'dumme eerste shot er in en het begint nu al.

Als hij net zo praat als dat hij schrijft vinden die meiden hem gewoon te retarded.

upload eens een foto van je gezicht, ga woensdag met wat makkers spacecake eten kunnen we eens goed lachen. Of anders laat maar je stats zal de truk ook wel doen lol
Hopelijk zijn er geen chicks bij man!

Anders gaan je makkers straks weer met alle chickies er vandoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven