MuscleMeat

Kuur begonnen, tips gevraagd

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je macro verhouding als ik vragen mag?

Op dit moment schat ik in:
40-60% koolhydraten, eiwitten 25-35% en 15-25% vetten.

Maar ik kan hier echt advies van jou/jullie over kunnen gebruiken, aangezien het voedings gedeelte 1 vd meest uitdagende ervaar in een bulk kuur.

Voedings advies en wat te eten en de variatie ervan want ik ben geen chef kok, en wil zoveel mogelijk het monotone /sleur erin vermijden...

Je kuur duurt 8 weken? Het duurt erg lang voordat Boldenone uit je systeem is.
Rootyah, naar het antwoord op deze vraag ben ik ook wel benieuwd.
Als je in week 8 jouw laatste inject zet dan is in week 9 al nakuur met Nolva starten wat te snel. Kijkend naar de afbreektijd van Bold in je lichaam. En 1 week Nolva zet ook geen zoden aan de dijk.

Op dit moment schat ik in:
40-60% koolhydraten, eiwitten 25-35% en 15-25% vetten.

Maar ik kan hier echt advies van jou/jullie over kunnen gebruiken, aangezien het voedings gedeelte 1 vd meest uitdagende ervaar in een bulk kuur.

Voedings advies en wat te eten en de variatie ervan want ik ben geen chef kok, en wil zoveel mogelijk het monotone /sleur erin vermijden...
Hou je dit op een manier bij? Dat is wel te adviseren, zeker rondom je kuur. Dit is nl. niet zo accuraat en een niet evenwichtige voeding kan zeker bijdragen aan het eventueel niet behalen van de juiste resultaten.

Ik zou ook echt graag mee door zijn gegaan, maar helaas vanwege een zware hernia in me 5e wervel en de operatie eraan + nasleep moest ik stoppen. Het heet zijn voordelen om zo lang te zijn, maar ook zijn nadelen.. 😔

En ben nu op zo'n punt in me leven gekomen dat ik dacht,, ok,, als ik dit ooit nog eens wil gaan oppakken, dan moet ik er niet veel langer mee wachten aangezien je kans op blessures ook aanzienlijk groter wordt na je 40ste heb ik vernomen
Sorry dat te moeten vernemen.
Ik weet wel dat na je 30e je hormoon huishuiding veranderd. Je zult sneller vet aanzetten, houd sneller vocht vast en je stofwisseling vertraagd. Dacht te weten dat dit te maken heeft met een dalende eigen testosteron productie.

Laatst bewerkt:
Sorry dat te moeten vernemen.
Ik weet wel dat na je 30e je hormoon huishuiding veranderd. Je zult sneller vet aanzetten, houd sneller vocht vast en je stofwisseling vertraagd. Dacht te weten dat dit te maken heeft met een dalende eigen testosteron productie.

Ja klopt, ik had gelezen dat er na je 40ste,nog maar 10 % van je orginele hoogste test productie op je 23e, over is.

Ik zit moet duidelijk iets veranderen in me voeding, want ik merk nu al aantal dagen een probleem wat ik hoopte dat vanzelf weg zou gaan..
Want ik zit nml aardig vast in me stoelgang, opgezwollen buik af en toe kramp.
Heb me vezel inname gecontroleerd en zit ruim aan de aanbevolen vezels per dag voor een goede darmwerking. Gisteren al erbij nog een zak gedroogde pruimen /abrikozen gegeten hopende dat het zou helpen..

Maar ik zit nu bv na avondeten zooo vol terwijl ik niet eens meer dan een normale 1 persoons maaltijd heb gegeten.. Dat ik bijna niet eens de energie kan opbrengen om nog even te gaan trainen omdat ik me zo vol voel zitten. Echt ruk dit...

Morgen maar wat lakserend hulpmiddel halen...

@Snuff-Sann wat je zei idd, vertraagde stofwisseling door vocht mss

Je kuur duurt 8 weken? Het duurt erg lang voordat Boldenone uit je systeem is.

Ik neem je advies graag aan. Is het verstandiger om eind week 6 te stoppen met de bolderone om deze wat meer tijd te geven me lichaam uit te gaan om vervolgens week 9 te nakuren?

Ik neem je advies graag aan. Is het verstandiger om eind week 6 te stoppen met de bolderone om deze wat meer tijd te geven me lichaam uit te gaan om vervolgens week 9 te nakuren?
Als we het over boldenone undecylenate hebben, 10 weken tussen laatste injectie en pct.

Ja klopt, ik had gelezen dat er na je 40ste,nog maar 10 % van je orginele hoogste test productie op je 23e, over is.

Ik zit moet duidelijk iets veranderen in me voeding, want ik merk nu al aantal dagen een probleem wat ik hoopte dat vanzelf weg zou gaan..
Heb me vezel inname gecontroleerd en zit ruim aan de aanbevolen vezels per dag voor een goede darmwerking. Gisteren al erbij nog een zak gedroogde pruimen /abrikozen gegeten hopende dat het zou helpen..

Maar ik zit nu bv na avondeten zooo vol terwijl ik niet eens meer dan een normale 1 persoons maaltijd heb gegeten.. Dat ik bijna niet eens de energie kan opbrengen om nog even te gaan trainen omdat ik me zo vol voel zitten. Echt ruk dit...

Probeer eens psyllium husk.

Hoor net magnesium en chiazaad en gebroken lijnzaad..

Wat eet je nu per dag? schrijf het gewoon eens op hier.
Dat is makkelijker meekijken.

Kan ook gewoon in de verhouding zitten. Soms kan je bijvoorbeeld met meer vetten (wat minder eiwit en KH) eten een positief effect op je spijsvertering hebben.

Ja, laat wat je eet even zien, ben wel benieuwd.
Ikzelf zit op de 4800 calorieën en heb echt geen last dit tot me te nemen. En jij bent zelfs nog langer dan mij. M'n gewicht is op dit moment 108kg. Ik houd ook wat vocht vast maar zeker niet veel en vind het ook niet erg daar ik aan het bulken ben. KEV verhouding is momenteel 48/31/21. Zes maaltijden per dag.

Ik was van plan om ik week 9 Nolvadex 1 week..
Hier gaat echt van alles mis. Boldenone heeft een erg lange ester, dus aan 8 weken bold heb je niets. Minstens 12 weken en het liefst 16.
Ten tweede als je met test-e en bold kuurt moet je na je laatste inject 2 weken wachten voordat je met je nakuur begint. Derhalve zal je de bold 1 week (het liefst 2 2 weken) eerder dan je test moeten droppen (langere ester)

Imo heb je geen idee over wat je aan het doen bent. Een betere kuur is:

Week 1 tm 14: 500mg test
Week tm 12: 400mg bold (in week 1 800mg als frontload)
Week 1 tm 14: mesterolone 50mg pd
Week 1 tm 4: Anadrol 50mg (zou ik zelf niet doen maar goed)
Week 15 en 16: 500iu HCG EOD
Week 17: 40mg nolva
Week 18 tm 20: 20mg nolva
Week 21: 10mg nolva
(Optioneel) Week 15 en 16: Test Prop 50mg eod, 3 dagen na je laatste injectie begin je de nakuur.

Aan een p*ssy kuur van 8 weken heb je niets. Ik hoop dat je ook eeen aromataseremmer hebt en weet hoe je dat moet doseren.

Laatst bewerkt:
Ow my God!

Wat is de bedoeling van de HCG?
Waarom iemand iets adviseren wat je zelf niet zou doen?
Wat bedoel je met anti oestrogeen?

Wat is de bedoeling van de HCG?
Waarom iemand iets adviseren wat je zelf niet zou doen?
Wat bedoel je met anti oestrogeen?
Ten eerste hij gebruikt al anadrol aka Oxymetholone. En nee dat zou ik nooit gebruiken maar als hij het toch al doet dan liever max 4 weken aangezien het bijzonder slecht voor je lever is.
HCG blast je 2 weken voor je PCT om je ballen weer "op te starten". HCG geeft je ballen kunstmatig een signaal om weer test aan te maken. Het gevolg: je PCT wordt makkelijker. Je kan ook HCG tijdens je hele kuur door te laten lopen, dan hoef je het niet te blasten. https://themenshealthclinic.co.uk/the-benefits-of-using-hcg-with-trt/ dit gaat over trt, maar legt goed uit hoe het werkt. Op jonge leeftijd (25-40 jaar) zonder HCG kuren vind ik persoonlijk behoorlijk dom als je nog een kinderwens hebt, maar ieder zijn ding.

Ik bedoelde aromataseremmer zoals: Arimidex, of aromasin. Nolvadex is een anti oestrogeen.

En nee, ik adviseer geen dingen die ik zelf niet zou doen, daarom raadde ik het ook af. Maar nogmaals als je zijn openingspost leest zie je dat hij het al gebruikt...

Laatst bewerkt:
Ten eerste hij gebruikt al anadrol aka Oxymetholone. En nee dat zou ik nooit gebruiken maar als hij het toch al doet dan liever max 4 weken aangezien het bijzonder slecht voor je lever is.
HCG blast je 2 weken voor je PCT om je ballen weer "op te starten". HCG geeft je ballen kunstmatig een signaal om weer test aan te maken. Het gevolg: je PCT wordt makkelijker. Je kan ook HCG tijdens je hele kuur door te laten lopen, dan hoef je het niet te blasten. https://themenshealthclinic.co.uk/the-benefits-of-using-hcg-with-trt/ dit gaat over trt, maar legt goed uit hoe het werkt. Op jonge leeftijd (25-40 jaar) zonder HCG kuren vind ik persoonlijk behoorlijk dom als je nog een kinderwens hebt, maar ieder zijn ding.

Ik bedoelde aromataseremmer zoals: Arimidex, of aromasin. Nolvadex is een anti oestrogeen.

En nee, ik adviseer geen dingen die ik zelf niet zou doen, daarom raadde ik het ook af. Maar nogmaals als je zijn openingspost leest zie je dat hij het al gebruikt...
Het shock protocol voor HCG tijdens PCT werkt heel anders, 1500IU in de week gaat geen resultaten opleveren, zeker niet voor slechts 2 weken. Ben het overigens volledig met je eens dat HCG een onmisbaar deel is tijdens een kuur voor een vlot herstel. Echter zal je eigen productie ook zonder HCG gewoon weer opstarten, het duurt enkel wat langer dan wanneer je je intratesticulaire testosteron werkend houd. En een vlot herstel prefereert aangezien je de gewonnen massa niet wilt verliezen.
Haarlem Studie heeft bewezen dat een PCT met SERM's niet effectief is, een studie liet zien dat de waarden in bloedonderzoek nog ver onder de maat waren.
Aromatase-remmers uitsluitend in geval van nood, sommigen hier gebruiken het voor libido of teveel vocht.

Het shock protocol voor HCG tijdens PCT werkt heel anders, 1500IU in de week gaat geen resultaten opleveren, zeker niet voor slechts 2 weken. Ben het overigens volledig met je eens dat HCG een onmisbaar deel is tijdens een kuur voor een vlot herstel. Echter zal je eigen productie ook zonder HCG gewoon weer opstarten, het duurt enkel wat langer dan wanneer je je intratesticulaire testosteron werkend houd. En een vlot herstel prefereert aangezien je de gewonnen massa niet wilt verliezen.
Haarlem Studie heeft bewezen dat een PCT met SERM's niet effectief is, een studie liet zien dat de waarden in bloedonderzoek nog ver onder de maat waren.
Aromatase-remmers uitsluitend in geval van nood, sommigen hier gebruiken het voor libido of teveel vocht.
Dat soort doseringen HCG wil je niet langer dan 2 weken doen. 500iu EOD heeft voor mij altijd gewerkt zoals ik al zei ik adviseer geen dingen die ik zelf niet zou doen. Volgens mij is het nog altijd beter dan geen HCG.

Laatst bewerkt:
Hier gaat echt van alles mis. Boldenone heeft een erg lange ester, dus aan 8 weken bold heb je niets. Minstens 12 weken en het liefst 16.
Ten tweede als je met test-e en bold kuurt moet je na je laatste inject 2 weken wachten voordat je met je nakuur begint. Derhalve zal je de bold 1 week (het liefst 2 2 weken) eerder dan je test moeten droppen (langere ester)

Imo heb je geen idee over wat je aan het doen bent. Een betere kuur is:

Week 1 tm 14: 500mg test
Week tm 12: 400mg bold (in week 1 800mg als frontload)
Week 1 tm 14: mesterolone 50mg pd
Week 1 tm 4: Anadrol 50mg (zou ik zelf niet doen maar goed)
Week 15 en 16: 500iu HCG EOD
Week 17: 40mg nolva
Week 18 tm 20: 20mg nolva
Week 21: 10mg nolva
(Optioneel) Week 15 en 16: Test Prop 50mg eod, 3 dagen na je laatste injectie begin je de nakuur.

Aan een p*ssy kuur van 8 weken heb je niets. Ik hoop dat je ook eeen aromataseremmer hebt en weet hoe je dat moet doseren.
1. 8 weken kan gewoon.
2. Half life van Boldenone Undecylenate is 14 dagen. 14 * 5 = 70 = 10 weken na je laatste injectie dat de plasmaconcentratie verwaarloosbaar is i.e. je kan beginnen met herstellen.
3. 500-1000iu HCG per week van begin kuur tot off gaan.
4. Nakuren kan maar zonder pillen herstel je ook, 20mg Nolva is al voldoende.
5. AI is niet nodig.

Dat soort doseringen HCG wil je niet langer dan 2 weken doen.
Waarom niet? @Galen linkt een tijdje geleden een onderzoek waarbij een aantal mannen voor 13 maanden lang wekelijks 10.000iu hcg zetten, de leydig cellen raakte niet minder gevoelig voor stimuli.

Dat soort doseringen HCG wil je niet langer dan 2 weken doen. 500iu EOD heeft voor mij altijd gewerkt zoals ik al zei ik adviseer geen dingen die ik zelf niet zou doen. Volgens mij is het nog altijd beter dan geen HCG.
Ik ben geen voorstander van HCG na een kuur omdat het gewoonweg niet doeltreffend is. HCG tijdens een kuur waarborgt intratesticulaire testosteron productie. Hierdoor zal er dus geen totale shutdown plaatsvinden en daardoor herstel je sneller. Ikzelf en anderen zijn daar voorbeelden van.

Terug
Naar boven