CuttingMarlon
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 19%
@ alle cynische en sarcasten....
ach ach... iedereen heeft altijd maar een mening en pretendeert alle wijsheid in pacht te hebben...
laat die jongen gewoon lekker doen waar hij zich prettig bij voelt en laat hem maar uitzoeken wat voor hem wel werkt.
door schade en schande leert men nou eenmaal meer.
Had hij zich meer moeten inlezen, natuurlijk. Is het te zwaar voor 1ste cycle? tuurlijk. Verwacht hij nou te veel van alles? zeker....
maar goed, laat hem lekker.... hij is volwassen en leert op zijn eigen manier.
want er BESTAAT geen enkele manier om iets te doen en elk lichaam reageert anders!
Marlon...
ga gewoon verder met 500 test en wacht het af. belangrijkste gebeurt niet tijdens maar na de kuur (hoe voel je, hoeveel hou je vast, wat is je rebound, etc etc)
qua voedsel, ga nou niet jezelf volproppen want dat moet met test... ga iets lager met k.hydraten als je niet teveel wilt aankomen. En probeer je k.hydraten dan te concentreren voor en na het trainen. Liefs niet s'avonds.
en.... wel de juiste soorten voedsel he! ;-)
en wat ook is, die shit werkt altijd... maar werkt beter als je lichaamsvet percentage lager is. Als dat zo was, dan zou je veel meer spiermassa "merken" dan je nu doet. Dus denk niet dat het niet goed werkt, maar besef wel dat het beter had "gewerkt" bij lagere vet percentages.
en.... GEDULD wil ik je meegeven! verhalen van mensen die na 1 kuurtje al kleine "big ramy's" worden zijn vaak verzinsels!
en na het trainen... verplicht 1 uur inlezen in bestaande topics! ;-) Kidding gast!
succes verder!
Hey Thanks voor je begrip man. Heb ik veel meer aan dan gezeur. Inderdaad ik ben volwassen genoeg om te bepalen wat ik doe. Ja ik begin nu aan week 6 ben ik kilo aangekomen maar mijn bf% is ook met 1 procent gestegen dus al met al ben ik er niet gelukkig mee. Ik merk wel vooral aan mijn armen dat ik wat meer spieren krijg maar aan mijn gewicht icm bf% is het niet te merken. Ik zit twijfelen om die laatste twee weken nog vol te maken. Trainen gata wel prima ik merk wel de pomp tijdens het trainen en voel me sterk. Mijn voeding is wel goed denk ik ik had koolhydraten verhoogd maar ga het nu toch weer iets minderen want ik wil gewoon niet te veel vet.