AndroidHealthClinic

Kuur : Trenbolone/Masteron/Testosterone

Nou naar jou zou ik zeker niet luisteren, want jij kan ook niet luisteren zo te horen. Heb al uitgelegd dat mijn aanpak verkeerd was, als je gewoon ook luistert naar wat ik zeg, ben daarom ook vet kwijtgeraakt nu. Het enige wat ik zeg en daar blijf ik bij, dat ik nu niet nog meer terug wil zakken maar eerst spiermassa wil aankomen en dan pas weer verder terugzakken. Het is me echt wel duidelijk dta het het ideaalste is, of het beste of wat dan ook om eerst terug te cutten naar 12% of iets, maa rik wil dat gewoon niet.
Overigens ga ik heel wat jaartjes mee en zie ik heel wat gasten rondlopen bij de sportschool. dik dun gespier veel vet weinig vet, veel spieren + veel vet. Jullie doen net alsof ik of ander apart geval ben ofzo, daarom vind ik jullie reactie zo uit verhouding.
Ik heb een lang breed postuur en heb geen buikje. krijg doorgaans complimenten over mijn body, heb nu inmiddels een vetpercentage die door dokters niet al songezond wordt gezien, voor ene sporter moet dat lager dat klopt, maar die overtrokken reacties vanjullie zijn nergens voor nodig. En ach ja die mensen die me complimenten geven zullen wel geen verstand hebben van boduibuilding maar who cares, alsof een boduibuilder DE norm is ofzo. Denk dat jullie in een droomwereld leven.

En ja ik ben WEL ectomorf en JA ook ectomorpen kunnen spieren opbouwen EN kunnen een hoog vetpercentage kweken, dus dat hoor je me niet zeggen, maar als je stelt dat iemand met bf van 28% geen ectomorph kan zijn dan heb je het niet begrepen.

Jij weegt nu overigens 102 kilo, ben heel bij voor je, wat een arrogantie zeg....maar tis omdat je al heel vroeg AAS heb gepakkt. Ik heb dat nooit gedaan. Ik ben blij voor je mand. Ga zo door, maar laat mij even mijn ding doen ja.

Had je reactie naar mij nog helemaal niet gezien.
Denk dat je beter naar een fitness forum kan gaan, dit is een bodybuilders forum en hier kan je dus vanuit gaan dat iedereen groot en droog wilt worden. (Bodybuilders norm idd)

Waarom denk je dat ik snel naar de aas gegrepen heb ?
Omdat ik meer dan 42 kg ben gegained ?
Omdat ik je tips geef en wel wat ervan af weet?
Ik heb het helemaal niet nodig gehad, mijn voeding en trainingen zijn gewoon top.
Voor de duidelijkheid, ik zit op het moment in mijn eerste prik kuur, ik heb me in tegenstelling tot andere mensen zoals jou eerst een aantal jaren helemaal verdiept in aas en het gebruik ervan.
Ik wil toch wel weten wat ik in me lichaam spuit en hoe je eventueel zou kunnen handelen bij bijwerkingen.
Het is reuze interessant en uiterst belangrijk wil je je kuur zo goed mogelijk benutten.
Jij hebt je gewoon niet goed ingelezen, dat is duidelijk te zien aan de vele dingen die je hier hebt getypt.
Nu ook weer zoiets, je prikt korte esters 2x per week ?!
Wtf ! Je zei eerder in je topic dat je enanthaat schiet.

• Topic Starter Topic Starter
Had je reactie naar mij nog helemaal niet gezien.
Denk dat je beter naar een fitness forum kan gaan, dit is een bodybuilders forum en hier kan je dus vanuit gaan dat iedereen groot en droog wilt worden. (Bodybuilders norm idd)

Waarom denk je dat ik snel naar de aas gegrepen heb ?
Omdat ik meer dan 42 kg ben gegained ?
Omdat ik je tips geef en wel wat ervan af weet?
Ik heb het helemaal niet nodig gehad, mijn voeding en trainingen zijn gewoon top.
Voor de duidelijkheid, ik zit op het moment in mijn eerste prik kuur, ik heb me in tegenstelling tot andere mensen zoals jou eerst een aantal jaren helemaal verdiept in aas en het gebruik ervan.
Ik wil toch wel weten wat ik in me lichaam spuit en hoe je eventueel zou kunnen handelen bij bijwerkingen.
Het is reuze interessant en uiterst belangrijk wil je je kuur zo goed mogelijk benutten.
Jij hebt je gewoon niet goed ingelezen, dat is duidelijk te zien aan de vele dingen die je hier hebt getypt.
Nu ook weer zoiets, je prikt korte esters 2x per week ?!
Wtf ! Je zei eerder in je topic dat je enanthaat schiet.

Ik zou trots zijn op mezelf als ik jou was man. Gewoon geil worden als ik in de spiegel keek :-D
Weet je wta me het meeste stoort aan gasten zoals jij in dit forum. Ik stel gewoon een simpele vraag en jullie vinden het nodig om iemand gewoon constant af te blaffen en belerend te doen. Godsamme tis nog drie keer zo erg als toen ik op school zat. Is het nou zo moeilijk voor jullie om op het moment dat iemand iets post waarvan je denkt: ik haal er me neus voor op. Want dat recht heb je. Ik bedoel jij bent zo super goed gegaind en hebt zoeel bereikt en heb het allemaal zo goed gedaan dus kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op fitness gasten zoals ik zoals je het noemt......
Maar dan zou ik je 1 wijze les willen geven. Skip gewoon door naa een ander post man en houd je erbuiten. Want voor zover ik eht wete ben jij hier niet de baas en bepaal jij niet op welk forum ik wel of niet zit. Wellicht moet jij naar een forum gaan waarop alleen maar superheroes dingen posten en geen kneusjes zoals ik. Whatever zeg!!! Nou miischien kunnen jij en ik het hierbij laten verder.....pffffff. Ik wist dta er a**holes bestonden maar goddammme!!!

Laatst bewerkt:
Je bent gewoon te arrogant en voelt je te goed om tips aan te nemen van mensen die je willen helpen.
Als je op je fouten word gewezen voel jij je gelijk aangevallen.

Zielig hoor, op jouw leeftijd al helemaal.

Je bent gewoon te arrogant en voelt je te goed om tips aan te nemen van mensen die je willen helpen.
Als je op je fouten word gewezen voel jij je gelijk aangevallen.

Zielig hoor, op jouw leeftijd al helemaal.

Als je goed had gelezen, had je gezien dat het meest gezwets wat ik aan heb moeten h**ren helemala niet om heb gevraagd. Mijn vraag was heel simpel. zijn de bijwerkingen normaal en hoe moe tik ermee omgaan. Niks meer. Krijg dan allemaal een heleboel mensen over me heen over mijn bf% percetage en dat ik dik ben en oud ben al dat gezwets.
Post ik een foto van mezelf. Hoor ik helemaal niets meer, ja een aantal konden het nog uit hun strot krijgen dta het meeviel gelukkig maar degene die met hoge poten beweerde dat ik modderveet ben die hoor ik niet meer. zijn gelijk stil. alleen maar negatieve lulverhalen vertellen.

Jullie denken dat je alles weet maar weten nog neit eens hoe bf% worden bepaald, vandaar dat iedereen lult dat ik er dik uitzie, naja zo ziet iemand eruit met een bf% van 19% die 43 is.
99 % van al het gezwets hier gaat ove rmijn bf% pffffffff zo vermoeiend heb he tgevoel dat ik op een babbelbox zit. Het eneige waarom ik heir no guithang is om jullie ff te laten zien dat je niet alles weet en dat het.

Weet je ales ik nog een keer advies wil zal ik wel een profiel aanmaken met de volgende stats :
28 jaar ben, al 7 jaar aan trainen en heb een bf heb van 10%
en vertellen aan mijn genetische maximum zit en een beginnerskuur wil doen wat ik dan het beste kan doen. Dan krijg ik in ider geval niet het standaard gezeik te horen ove rmijn bf% en mijn leeftijd, maar dan weet ik ook gelijk het antwoord al:
Zorg eerst dat je dieet goed is. Dan zal ik uit de doeken doen hoe perfect hij is en dan krijg ik waarschijnlijk te joren. Test only kuur mee beginnen. Whahahah tis zo een strandaard crapp allemaal hier en jullie zijn zo overtuigd van je gelijk en lullen elkaar allemaal na. Wata een flauwekul allemaal. Nepdokters bijelkaar!!!

Nee, ben er inmiddels achter dat deze kuur niet zo verstandig is als eerste kuur maar ben er inmiddels al aan begonnen.

Trouwens de esthers zijn kortwerkend. Ik spuit ze twee keer per week. Dat is te weinig toch voor kortwerkende esthers?

Maar aangezien ik me niet zo lekker voel bij die tren denk ik niet dat het verstandig is meer te gaan spuiten. Wat zou je me adviseren als ik test only zou verder gaan? Geeft dat wel een substantiele gain?

Ik ben deze stack kuur gestart omdat ik nioet veel voht/vet wil aanzetten maar droge spiermassa zoveel mogelijk. daardoor heb ik me laten verleiden door deze kuur. Als ik op de sportschool navraag dan heeft iedereen het over Deca en Sustanol maar daar blaas je van op als een kikker (althans dat zie ik bij hun) en dat wil ik niet.

Ik merkte de eerste twee weken totaal niks van de stack behalve bijwerkingen, nu begin ik me eindelijk wat sterker te voelen heb ook mijn dieet aangepast want ik at nog te weinig waardoor ik maar bleef afavllen. Ik zit op 3300 kalorieen per dag. Wik het opschroeven naar 3500/3600 maar doe het geleidelijk aan want valt niet mee om weer veel schoon voedsel te eten als je wekenlang hebt gecut.

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Tja dat is wat ik hele tijd al probeer aan te geven. visueel zie ik er hetzelfde uti als iemand die jonger is met een vetpercentage van 15% ofzo, maar doordat ik 43 jaar ben wordt er uitgegaan van meer vet rond mijn organen. Ik ga dus wel uit van 19% maar heb er visueel niet zo een last van. Het zou beter zijn om terug te cutten maar dat doe ik in einde van het jaar begin volgend jaar.

Ja kortwerkend moet je iedere dag of minstens om de dag zetten.
Je eerste inject kuur zou 500mg test-e per week moeten zijn.
Van deca blaas ik zeker ook op,maar tren levert voor mij de ergste bijwerkingen.
Dus gewoon overswitchen naar test-e op 500 mg voor een week of 10 a 12,dan 2 weken na je laatste inject je nakuur starten.

Lees je eens goed in.
Lees daarna dit topic nog eens door.

Enough said.

Je vatzigheid valt idd nog enigszins mee. Je domheid en op niks gebaseerde arrogantie daarentegen maken dit wel goed.

Er wordt niet voor jan lul gezegd dat een Test only kuur de beste 1e kuur is, dat is omdat je dan weet hoe je op test op gemiddeld niveau reageert. Jij hebt nu allerlei sides en hebt geen flauw benul waar het door komt. Is het de Test, Mast of de Tren? Is het je injectie-frequentie? Is het toch je VP of kan je lichaam gewoon ergens niet tegen, dat kan allemaal. Voor jou op 19 % daarentegen zal een Test only kuur je wss alleen vet/vocht opbrengen omdat je op een hoger percentage meer last kunt gaan krijgen van oestrogeen ( vet/vocht ), dus ook de tip eerst naar 12 % te cutten is niet raar.

Jij wilt hier allemaal niet naar luisteren dus in dat geval zou ik zeggen, drop de Tren, zet TestE op 500 en MastE op 400 ( ik neem aan dat je weet waar die Mast voor zou dienen ) en bouw je kcal zeker niet te snel op, en let heel goed op je zoutinname.

Gezien je manier van reageren zou ik overigens de Test gewoon op 125 mg zetten, je reageert mentaal overduidelijk niet helemaal top op meer Test.

Volgens mij lees ik geen k*t adviezen.
Maar zijn het adviezen die je niet wil horen.
Al ben ik wel met je eens dat men hier soms nogal zonder onderbouwing erg kort door de bocht
kunnen komen.

Ja kortwerkend moet je iedere dag of minstens om de dag zetten.
Je eerste inject kuur zou 500mg test-e per week moeten zijn.
Van deca blaas ik zeker ook op,maar tren levert voor mij de ergste bijwerkingen.
Dus gewoon overswitchen naar test-e op 500 mg voor een week of 10 a 12,dan 2 weken na je laatste inject je nakuur starten.
Hey Thanks man. Ik ga volgende wek overstappen op test. Ja klopt

---------- Toegevoegd om 04:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:50 ----------

Je vatzigheid valt idd nog enigszins mee. Je domheid en op niks gebaseerde arrogantie daarentegen maken dit wel goed.

Er wordt niet voor jan lul gezegd dat een Test only kuur de beste 1e kuur is, dat is omdat je dan weet hoe je op test op gemiddeld niveau reageert. Jij hebt nu allerlei sides en hebt geen flauw benul waar het door komt. Is het de Test, Mast of de Tren? Is het je injectie-frequentie? Is het toch je VP of kan je lichaam gewoon ergens niet tegen, dat kan allemaal. Voor jou op 19 % daarentegen zal een Test only kuur je wss alleen vet/vocht opbrengen omdat je op een hoger percentage meer last kunt gaan krijgen van oestrogeen ( vet/vocht ), dus ook de tip eerst naar 12 % te cutten is niet raar.

Jij wilt hier allemaal niet naar luisteren dus in dat geval zou ik zeggen, drop de Tren, zet TestE op 500 en MastE op 400 ( ik neem aan dat je weet waar die Mast voor zou dienen ) en bouw je kcal zeker niet te snel op, en let heel goed op je zoutinname.

Gezien je manier van reageren zou ik overigens de Test gewoon op 125 mg zetten, je reageert mentaal overduidelijk niet helemaal top op meer Test.
Okee thanks Mikie. dat zijn nuttige adviezen.

dus...... we zijn er uit? plan de campagne is gemaakt? :D

Oke even serieus wat gebruik je nou precies en hoeveel?
Na injectie van tren a kan zijn dat je last met ademen hebt . Begin van tren hoest.
Dus dan injecteert je beetje in je bloedbaan. Niet erg!
Als veel is dan weet je het wel:p
Als je 21% Bf hebt moet je eigenlijk geen tren nemen. Ivm bloeddruk die hoog kan uitvallen.
Cutten is te drastisch, ga recomp doen. Dan droog je goed op ;) test,mast,Winny, deca,da,eca,clen zijn je beste vriend!
Als je uitgebreide uitleg nodig hebt laat maar weten.

Ze bedoelen het allemaal niet slecht, maar 21%is aan de hoge kant. Dus je kan kuren maar doe het verstandig en breng je Bf naar beneden!

---------- Toegevoegd om 06:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Na injectie van tren a kan zijn dat je last met ademen hebt . Begin van tren hoest.
Als je 21% Bf hebt moet je eigenlijk geen tren nemen. Ivm bloeddruk die hoog kan uitvallen.
Cutten is te drastisch, ga recomp doen. Dan droog je goed op ;) test,mast,Winny, deca,da,eca,clen zijn je beste vriend!

Ze bedoelen het allemaal niet slecht, maar 21%is aan de hoge kant. Dus je kan kuren maar doe het verstandig en breng je Bf naar beneden!

Gast, dit is zijn eerste kuur.
Ga jij hem gelijk een heel assortiment van een dealer zitten aanraden.

Okee ik ben deze week begonnen met Test only Enthanaat 500 mg, en heb de stack gedropt.

Miojn vraag is: Is het dan verstandig 1 keer per week te spuiten of kan het ook twee keer per week?
aub vriendelijke reacties graag, het is gewoon een vraag.
Die gozer waar ik het bij het bij heb gekocht zegt twee keer per week 250 mg maar ik zie overal staan 1 keer per week. Het is soms confusing iedereenzegt anders. Heb zaterdga 250 mg gespoten, dus nu woensdag weer. Maar de vraag is kan ik beter 1 keer 500 mg nemen en waarom? WIl het doen voor 8 weken, heb tenslotte al 3 weken stackkuur gedaan hiervoor.

Overigens zijn die vervelende bijwerkingen zowat helemaal verdwenen nu, ik voel me direct fitter en vitaler. Damnzz wat is dat agressief spul die Trenbolone of Masterone weet niet wat het is. Overigens begon ik de gains al wel te voelen hoe achterlijk laag de dosseringen ook waren, mijn armen zijn zichtbaar groter en harder geworden en ook mijn rugspieren, vleugels zijn zictbaarder. En mijn billen zijn groter :-D

Hoop dat dit resultaat zich doorontwikkeld met het gebruik van Test only.

Is he tnog aan te raden de dossering te verhogen naar 750 ml als alles goed uitpakt of is dat onverstandig?

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

---------- Toegevoegd om 06:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Hey thanks man, maar ik zit op 19% inmiddels, ik ga het risico gewoon nemen met dit vetpercentage. Ik hebeen doorstart gemaakt met Test only. 8 weken en dan is het mooi geweest. Ik rek er lering uit en zie volgend jaar dan wel weer wat ik doe. Sowieso wil ik de tijd nemen om tot volgend jaar nog te zakken in bodyvet naar 16% of zoietss.

is je eerste kuur, maak hem nou maar gewoon af op 500, als je gear goed is ga je als eerste kuur daar prima resultaat op pakken!

2x per week is beter, maar omdat niet iedereen dit ziet zitten bij een eerste kuur zie je het meest 1x per week voorbij komen.

is je eerste kuur, maak hem nou maar gewoon af op 500, als je gear goed is ga je als eerste kuur daar prima resultaat op pakken!

2x per week is beter, maar omdat niet iedereen dit ziet zitten bij een eerste kuur zie je het meest 1x per week voorbij komen.

Okee dankjewel dan doe ik gewoon 2 keer per week 250 mg dus in totaal 500mg.

Okee heb nu de derde week test only 500 gram per week erop zitten, na een verkeerde start te hebben gemaakt met test/tren/mast van drie weken. Het resultaat is :
- Opgepompte armen, biceps zijn duidelijk wat gegroeid.
- grotere pomp tijdens het trainen. zo een 10% krachttoename,
- echter mijn gewicht is gewoon nagenoeg hetzelfde gebleven. Ik weeg nu 102,5 kilo met nog steeds een vetpercentage van 19%. Qua voeding zit op op 3600 calorieën, waarvan 240 gram eiwit en 420 gram koolhydraten en 90 gram vet.

Ik heb verder geen noemenswaardige bijwerkingen, alleen ietwat acne op mijn gezicht.

Aangezien ik toch al zo een 5 weken in totaal aan het kuren ben vind ik het resultaat superteleurstellend. Ik merk wel dat ik iets harder ben geworden maar that is it. Geen echt noemenswaardige vooruitgangen.

Is dit normaal?, moeten de gaine nog komen in de resterende 5 weken. Ik begreep dat test pas na 4 weken begint te werken maar aangezien ik de erste 3 weken al 250 gram test heb genomen ga ik ervanuit dat dat nu wel ongeveer moet zijn. Moet ik meer gaan eten of is het voldoende zo? Heb het gevoel dat ik meer voedsel bijna niet krijg weggewerkt, het is nogal wat wat ik naar binnen stouw :-S

Graag jullie tips?

"echter ik heb nogal last van vervelende bijwerkingen en wilde dus via dit medium verifieren."

echt wel heel vreemd dat je vervelende bijwerkingen hebt hoor........ :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

"Aangezien ik toch al zo een 5 weken in totaal aan het kuren ben vind ik het resultaat superteleurstellend. Ik merk wel dat ik iets harder ben geworden maar that is it. Geen echt noemenswaardige vooruitgangen."

bij de meeste mensen begin je het ook vaak pas rond week 3-5 te merken... je bent ongeduldig.
en ga maar niet nog meer eten >_>

Man wat een onnozele toppic. Dat mensen hem nog advies geven en nog blijven reageren... Mensen zoals TS vertekenen het hele aas wereld en maken het slecht voor iedereen. Door mensen zoals jij zijn alle slechte aas verhalen ontstaan. Doe ieder hier asjeblieft een plezier en verander je wachtwoord naar iets willekeurigs zodat je et niet meer weet en niet meer kunt reageren. Iedereen moet leren, tuurlijk. Beginnersvragen/domme vragen, ieder heeft dat in het begin, zo leer je tenslotte. Maar jij...

@ alle cynische en sarcasten....
ach ach... iedereen heeft altijd maar een mening en pretendeert alle wijsheid in pacht te hebben...
laat die jongen gewoon lekker doen waar hij zich prettig bij voelt en laat hem maar uitzoeken wat voor hem wel werkt.
door schade en schande leert men nou eenmaal meer.
Had hij zich meer moeten inlezen, natuurlijk. Is het te zwaar voor 1ste cycle? tuurlijk. Verwacht hij nou te veel van alles? zeker....
maar goed, laat hem lekker.... hij is volwassen en leert op zijn eigen manier.
want er BESTAAT geen enkele manier om iets te doen en elk lichaam reageert anders!

Marlon...
ga gewoon verder met 500 test en wacht het af. belangrijkste gebeurt niet tijdens maar na de kuur (hoe voel je, hoeveel hou je vast, wat is je rebound, etc etc)
qua voedsel, ga nou niet jezelf volproppen want dat moet met test... ga iets lager met k.hydraten als je niet teveel wilt aankomen. En probeer je k.hydraten dan te concentreren voor en na het trainen. Liefs niet s'avonds.
en.... wel de juiste soorten voedsel he! ;-)
en wat ook is, die shit werkt altijd... maar werkt beter als je lichaamsvet percentage lager is. Als dat zo was, dan zou je veel meer spiermassa "merken" dan je nu doet. Dus denk niet dat het niet goed werkt, maar besef wel dat het beter had "gewerkt" bij lagere vet percentages.

en.... GEDULD wil ik je meegeven! verhalen van mensen die na 1 kuurtje al kleine "big ramy's" worden zijn vaak verzinsels! :D
en na het trainen... verplicht 1 uur inlezen in bestaande topics! ;-) Kidding gast!
succes verder!

Terug
Naar boven