ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Nou naar jou zou ik zeker niet luisteren, want jij kan ook niet luisteren zo te horen. Heb al uitgelegd dat mijn aanpak verkeerd was, als je gewoon ook luistert naar wat ik zeg, ben daarom ook vet kwijtgeraakt nu. Het enige wat ik zeg en daar blijf ik bij, dat ik nu niet nog meer terug wil zakken maar eerst spiermassa wil aankomen en dan pas weer verder terugzakken. Het is me echt wel duidelijk dta het het ideaalste is, of het beste of wat dan ook om eerst terug te cutten naar 12% of iets, maa rik wil dat gewoon niet.
Overigens ga ik heel wat jaartjes mee en zie ik heel wat gasten rondlopen bij de sportschool. dik dun gespier veel vet weinig vet, veel spieren + veel vet. Jullie doen net alsof ik of ander apart geval ben ofzo, daarom vind ik jullie reactie zo uit verhouding.
Ik heb een lang breed postuur en heb geen buikje. krijg doorgaans complimenten over mijn body, heb nu inmiddels een vetpercentage die door dokters niet al songezond wordt gezien, voor ene sporter moet dat lager dat klopt, maar die overtrokken reacties vanjullie zijn nergens voor nodig. En ach ja die mensen die me complimenten geven zullen wel geen verstand hebben van boduibuilding maar who cares, alsof een boduibuilder DE norm is ofzo. Denk dat jullie in een droomwereld leven.
En ja ik ben WEL ectomorf en JA ook ectomorpen kunnen spieren opbouwen EN kunnen een hoog vetpercentage kweken, dus dat hoor je me niet zeggen, maar als je stelt dat iemand met bf van 28% geen ectomorph kan zijn dan heb je het niet begrepen.
Jij weegt nu overigens 102 kilo, ben heel bij voor je, wat een arrogantie zeg....maar tis omdat je al heel vroeg AAS heb gepakkt. Ik heb dat nooit gedaan. Ik ben blij voor je mand. Ga zo door, maar laat mij even mijn ding doen ja.
Had je reactie naar mij nog helemaal niet gezien.
Denk dat je beter naar een fitness forum kan gaan, dit is een bodybuilders forum en hier kan je dus vanuit gaan dat iedereen groot en droog wilt worden. (Bodybuilders norm idd)
Waarom denk je dat ik snel naar de aas gegrepen heb ?
Omdat ik meer dan 42 kg ben gegained ?
Omdat ik je tips geef en wel wat ervan af weet?
Ik heb het helemaal niet nodig gehad, mijn voeding en trainingen zijn gewoon top.
Voor de duidelijkheid, ik zit op het moment in mijn eerste prik kuur, ik heb me in tegenstelling tot andere mensen zoals jou eerst een aantal jaren helemaal verdiept in aas en het gebruik ervan.
Ik wil toch wel weten wat ik in me lichaam spuit en hoe je eventueel zou kunnen handelen bij bijwerkingen.
Het is reuze interessant en uiterst belangrijk wil je je kuur zo goed mogelijk benutten.
Jij hebt je gewoon niet goed ingelezen, dat is duidelijk te zien aan de vele dingen die je hier hebt getypt.
Nu ook weer zoiets, je prikt korte esters 2x per week ?!
Wtf ! Je zei eerder in je topic dat je enanthaat schiet.

test,mast,Winny, deca,da,eca,clen zijn je beste vriend!