- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
True
Bedoel maar dat iedereen zijn doel anders is. Sommige willen gewoon groot en sterk zijn. En als dat met +20% BF is, so be it.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal eens een stok in de kippenren gooien...
Vroeger, en zelfs nu niet allemaal, waren alle strongman competitors ook helemaal niet 'shredded' en werd er vrolijk op los
gekuurd met toch wel alleraardigste resultaten.
Ok, een hoger BF is niet de ideale omgeving om te kuren, maar het kan wel. Desalniettemin had de kuur wel wat anders mogen
uitzien in dit geval![]()
Pfff eindelijk een beetje hulp..... Met alleen maar gekken om je heen ga je vanzelf denken dat je ook gek ben namelijk :-D Niet dat die anderen gek zijn hoor (howel bij sommige?) maar tis een matafoor :-D
Maar een beejt enuance is wel op zijn plaats denk ik hier. Sjemig heeeh!!!

True
Bedoel maar dat iedereen zijn doel anders is. Sommige willen gewoon groot en sterk zijn. En als dat met +20% BF is, so be it.
Hij geeft zelf aan op 12 % te willen staan. Als je dan gaat bulken terwijl je op 21 % staat ( bulken doe je nl als je wil aankomen, ff voor TS ) is de kans gewoon heel flink aanwezig dat je meer vet/vocht dan wat anders aankomt. Tel daarbij nog op dat ie door zn VP last heeft van de Tren zelfs op hele lage dosis en voila.
Maar he, wie ben ik
Haha, feit blijft wel dat het nergens op trekt wat je aan het doen bent
Je had het gewoon simpel moeten houden met enkel test als eerste inject![]()
Haha, feit blijft wel dat het nergens op trekt wat je aan het doen bent
Je had het gewoon simpel moeten houden met enkel test als eerste inject![]()
Goh mijn broek zakt helemaal af hier. Ik moet nu geloven dat je met mijn huidplooien van : (buik : 1 cm, biceps 0.4 cm, triceps 0,5 en rug 1,4 een vreselijk vet varken ben en een ongelovelijke pens hebt, whahahahaha) Pfff kep denk ik al die tijd op mars gewoont :-D WElcome me back on earth :-D
---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------
by the way: Ik zie mijn ribben aan de zijkant van mijn buik zitten en als ik mijn buik inspan zie ik wat blokjes verschijnen. Maar ja ik ben moddervet whahah volgens hebben jullie allemaal annorexia wat denk je daarvan?
Hij geeft zelf aan op 12 % te willen staan. Als je dan gaat bulken terwijl je op 21 % staat ( bulken doe je nl als je wil aankomen, ff voor TS ) is de kans gewoon heel flink aanwezig dat je meer vet/vocht dan wat anders aankomt. Tel daarbij nog op dat ie door zn VP last heeft van de Tren zelfs op hele lage dosis en voila.
Maar he, wie ben ik
Maar goed zeg nou eens eerlijk wan tik hoor niemand meer? hangbuik?, dikz*k. supervetwhahahah zit allemaal verscholen achter dat strakke armani shirt gaan jullie waarschijnlijk weer zeggen :-D
Maar heb je enkel huidplooimeting laten doen ? Want zoals ik al aangeef laat je je hier cijfertjes opnaaien die voor sedentaire mensen gelden. Akkoord dat je voor hetzelfde subcutane VP mogelijks meer vet ophoud, maar zou toch eens een DEXA meting laten doen ook hoor. En je zit hier wel nog eind over waar meeste mensen op groeien hoor.Je hebt wel een Armani shirt. Respect man!Maar goed zeg nou eens eerlijk wan tik hoor niemand meer? hangbuik?, dikz*k. supervetwhahahah zit allemaal verscholen achter dat strakke armani shirt gaan jullie waarschijnlijk weer zeggen :-D

Nee, zoals je zelf aangeeft, zit verscholen in je intraabdominale holteMaar heb je enkel huidplooimeting laten doen ? Want zoals ik al aangeef laat je je hier cijfertjes opnaaien die voor sedentaire mensen gelden. Akkoord dat je voor hetzelfde subcutane VP mogelijks meer vet ophoud, maar zou toch eens een DEXA meting laten doen ook hoor. En je zit hier wel nog eind over waar meeste mensen op groeien hoor.
Haha vandaar dat ik zo een groot hoofd heb dan idd LOL.
Ik zal zeker zo een DEXA meting laten doen. Kan ook in mijn voordeel uitpakken hoor. ben toch een sporter, zou me niet verbazen dat dat juist naar beneden uitpakt aangezien ook ik niet een gemiddeld persoon ben die vijf dagen per week op de bank chips eet en 1 keer per week zijn vrouw pakt. De huidplooitabellen springen van het ene op het andere jaar opeeens omhoog. dus bij een zelfde huidplooi ben je op de dag voor je verjaardag bijv 18% en een dag na je verjaardag 23%.
Maar goed zeg nou eens eerlijk wan tik hoor niemand meer? hangbuik?, dikz*k. supervetwhahahah zit allemaal verscholen achter dat strakke armani shirt gaan jullie waarschijnlijk weer zeggen :-D
Ja het valt mee man,netjes hoor als je het mij vraagt.
Ben je nu gestopt met je kuur?
OIk denk dat je op minder dan 19% staat 16% ofzo
Nou ben ik geen expert hehe