MuscleMeat

Kuuradvies baardgroei

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens, dat zijn de betere adviezen haha, rughaar heb ik liever niet. Misschien moet ik me er maar bij neerleggen en in het reine komen met mijn genen. Kan het als je ouder wordt dat het voller gaat groeien, ben nu 25.
gewoon vaak scheren. Op zich valt groei van rughaar wel mee als je het maar niet gaat scheren ofzo. Ik heb in ieder geval geen last van overmatige rugbeharing. Me schouders groeien wel dikkere haren maar dat komt doordat ik die wel eens scheer
 
Nominated for topic of the year


:roflol:
 
gewoon vaak scheren. Op zich valt groei van rughaar wel mee als je het maar niet gaat scheren ofzo. Ik heb in ieder geval geen last van overmatige rugbeharing. Me schouders groeien wel dikkere haren maar dat komt doordat ik die wel eens scheer

je chickie haar gangen laten gaan met een pincet in de zetel voor de tv. zal ze vast en zeker fijn vinden dat ze je wat kan pijnigen. gun het de mijn met alle plezier omdat ze me daarna "troost" :D
 
Je hebt geen anabolen nodig!!! Weet je wat je doet? bel mij eens en kom elke week langs dan zal ik je elke week wat van mijn schaamhaar opofferen:D
En als dat niet genoeg is doe ik je nog een extratje voor 50cent per porsie bij van mijn vriendin haar schaamhaar van haar foefie :)
 
Hoi mede-bb'ers,

Ik heb een belabberde baardgroei en wil daar graag iets aan doen? Welke middelen zijn hier het beste voor te gebruiken? Vind hier en daar wel wat op het net, maar daar wordt het meestal als bij-effect genoemd, terwijl het voor mij echt als hoofdeffect is.

Een baard zoals bijgevoegd is mijn doel.

Bekijk bijlage 29751
Ga gewoon aan zon product als bijv beardalizer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven