XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volg al en tijdje, maar 'k volg je haha.

Komen hier best komische dingen voorbij :p

Hehehe :)

Oh ik dacht dat 't echt veel te hoog was. Was ook gewoon k*t, zat 'm half te stressen daar, net k*tnieuws gehad van die dok, tegen de wind in moeten fietsen enzovoorts ;P Meet 'm wel een aantal keer komende tijd, voelt iig al een stuk beter dan afgelopen weekend.

Nee is de grens. Door stress gaat het ook omhoog. Door inspanning ook maar dan met name de bovendruk. Aantal keer meten en dan zal het wel meevallen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Nee is de grens. Door stress gaat het ook omhoog. Door inspanning ook maar dan met name de bovendruk. Aantal keer meten en dan zal het wel meevallen denk ik.

Jep meet 't volgende week nog wel een keer, kwam er achter dat ik mensen zat ken met zo'n ding, in eigen omgeving is toch wat meer stress-vrij. Zal straks even wat van die cardio-aspirine halen, mss dat dat ook nog z'n ding doet als ik er 1 voor het slapen neem.

Ik denk dat je ze wrs zowel een maag als darmonderzoek aanbieden. Dus je zal zowel oraal als anaal aan je trekken komen.

Je kan het altijd 'weigeren', ik heb destijds ook gewoon even afgewacht en het ging vanzelf weg.

Ik denk dat je ze wrs zowel een maag als darmonderzoek aanbieden. Dus je zal zowel oraal als anaal aan je trekken komen.

Je kan het altijd 'weigeren', ik heb destijds ook gewoon even afgewacht en het ging vanzelf weg.

**** dat, dan mogen ze me onder zeil brengen, ik ga dat echt niet allemaal nuchter mee maken.

Zoizo weigeren :roflol: Mij zouden ze ook onder volledige verdoving mogen brengen voor zoiets.

Haha gewoon ghb meenemen en tegen die arts zeggen : "als ik K.O ben krijg je 5 minuten van me" :roflol:

Zoiets gaat 't wel worden idd. Snap niet waarom ik dit nu weer moet hebben :p

Ga ff m'n rug/traps pakken, log 'm straks wel. Keer high volume op de traps pakken, lijkt me wel leuk, kijken hoever ze op kunnen pompen.

Ik ben al een hele week niet geweest. Dan maar vandaag zat en zon 2x per dag gaan :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven