- Waardering
- 4.424
Goeie log inderdaad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Huh lees ik nou goed dat je een camera in je kont krijgt gestopt voor onderzoek?![]()

Volg al en tijdje, maar 'k volg je haha.
Komen hier best komische dingen voorbij![]()
Ja zoizo man. darmscopie doen ze enkel als er niets anders mogelijk is.

Oh ik dacht dat 't echt veel te hoog was. Was ook gewoon k*t, zat 'm half te stressen daar, net k*tnieuws gehad van die dok, tegen de wind in moeten fietsen enzovoorts ;P Meet 'm wel een aantal keer komende tijd, voelt iig al een stuk beter dan afgelopen weekend.
Nee is de grens. Door stress gaat het ook omhoog. Door inspanning ook maar dan met name de bovendruk. Aantal keer meten en dan zal het wel meevallen denk ik.
Ik denk dat je ze wrs zowel een maag als darmonderzoek aanbieden. Dus je zal zowel oraal als anaal aan je trekken komen.
Je kan het altijd 'weigeren', ik heb destijds ook gewoon even afgewacht en het ging vanzelf weg.
Zoizo weigerenMij zouden ze ook onder volledige verdoving mogen brengen voor zoiets.
Ik ga dat niet wakker mee maken.Ja en hoe. Desnoods regel ik zelf wel medicatie als ze niet mee willen werkenIk ga dat niet wakker mee maken.

Haha gewoon ghb meenemen en tegen die arts zeggen : "als ik K.O ben krijg je 5 minuten van me"![]()

**** dat, dan mogen ze me onder zeil brengen, ik ga dat echt niet allemaal nuchter mee maken.
Dat zullen ze niet. Narcose doen ze alleen als er geen andere mogelijkheid is. Is ook niet zonder risico namelijk.

gewoon op de grond gaan liggen en heel het ziekenhuis bijeenschreeuwen tot ze je platspuiten![]()