XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook maar eens aan die ijs shizzle beginnen denk ik :) Als je ijs zelf maakt kun je vet dan niet minimaal houden ?

Er is wel 0 % vet ijs te koop maar denk dat je dan het hele principe weg haalt. Ijs Post workout zorgt ervoor dat je nokkie vol blijft staan, echt pumped up en het zorgt ervoor dat je lichaam wat te verteren heeft blabla. Moet je ff topic opzoeken : VVM gainen en vet verliezen tegelijk, van Little Daddy. Daar legt GJM een en ander uit, GH15 is er ook fan van. Als ik weer op Tren ga ga ik weer zo eten :P

Er is wel 0 % vet ijs te koop maar denk dat je dan het hele principe weg haalt. Ijs Post workout zorgt ervoor dat je nokkie vol blijft staan, echt pumped up en het zorgt ervoor dat je lichaam wat te verteren heeft blabla. Moet je ff topic opzoeken : VVM gainen en vet verliezen tegelijk, van Little Daddy. Daar legt GJM een en ander uit, GH15 is er ook fan van. Als ik weer op Tren ga ga ik weer zo eten :P

Nice, Eerst je gewone maaltijd en dan het ij er achter kappen of echt gewoon ijs op zichzelf ???
Lijkt me beter van eerst een gewoon pwo maaltijd te nemen.

Ik at m'n enige carbs post workout, dat is wel deel van het spelletje. Plus je hoort op Tren/GH te zitten, maar op Tren alleen werkt het ook. Bedoeling is dat je er groter en droger van wordt, elke BB'er zijn droom toch? Post workout vrat ik dan 300 gram ongekookt gewogen rijst en een halve liter ijs, ook in die volgorde, gemixt kreeg ik het niet weg :P In de gym dronk ik 70 gram dextrose + 40 gram isolaat + 10 gram Leucine. Zal je zo topic wel sturen in PB, ff opzoeken

Ik at m'n enige carbs post workout, dat is wel deel van het spelletje. Plus je hoort op Tren/GH te zitten, maar op Tren alleen werkt het ook. Bedoeling is dat je er groter en droger van wordt, elke BB'er zijn droom toch? Post workout vrat ik dan 300 gram ongekookt gewogen rijst en een halve liter ijs, ook in die volgorde, gemixt kreeg ik het niet weg :P In de gym dronk ik 70 gram dextrose + 40 gram isolaat + 10 gram Leucine. Zal je zo topic wel sturen in PB, ff opzoeken

Thx maat , dit staat voor mij dus volgende week ook op de planning.

Mikie, niet al die tips geven joh. Zo word onze belgische vriend veel te groot :p haha..

Word stuk interessanter zo je topic met hgh en de slin, benieuwd wat het met je doet;)

Mikie, niet al die tips geven joh. Zo word onze belgische vriend veel te groot :p haha..

Word stuk interessanter zo je topic met hgh en de slin, benieuwd wat het met je doet;)

Hahah ik mag 'm wel, anders had ie wat kunnen krijgen! :p Thanks, ben ik idd ook heel benieuwd naar. Zal eens zien of ik de topictitel aan kan passen om 'm wat interessanter te maken hehe

Edit : Echt geen flauw idee hoe dat moet, als iemand 't weet mag ie 't vertellen :P

Laatst bewerkt:

Eeej rustig hij tildo :D straks bedenkt hij zicht :mad: Kijken wat dat ijs nu gaat doen bij men blast volgende week.
Zijn toch al snel 1000 kcal extra op een dag.

Hahah ik mag 'm wel, anders had ie wat kunnen krijgen! :p Thanks, ben ik idd ook heel benieuwd naar. Zal eens zien of ik de topictitel aan kan passen om 'm wat interessanter te maken hehe

Edit : Echt geen flauw idee hoe dat moet, als iemand 't weet mag ie 't vertellen :P

Hoe je je topic titel aanpast bedoel je?

Gewoon..Heel aardig vragen.

Lieve grote meneer Tremendes, zou U zo vriendelijk willen zijn de titel van mijn topic aan te passen met Uw magische toetsenbord? Iets van Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps vind ik wel sweet. Peps komen er na de Slin bij namelijk nadat Gxl1 ze heeft uitgetest en ik besloten heb of het de moeite waard is :P

Klik bij je openingspost op bewerken, erna klik je op geavanceerd en dan zie je bovenin je topic titel en dan kun je hem aanpassen.

Graag gedaan en de karma knop zit links

Kunde die karma inwisselen voor kip ofwa? :p

Changed topic title...I guess you could say things are getting pretty serious. Haha bruut man, ik blijf zeker volgen!

Welcome to the club

Changed topic title...I guess you could say things are getting pretty serious. Haha bruut man, ik blijf zeker volgen!

2014 moet mijn massa jaar worden, gaan voor de 120 op het eind van het jaar, met een acceptabel VP uiteraard, max 15. Zal er dus wel op neerkomen dat ik er in de zomer niet op 8 % bij loop maar dat boeit me geen drol :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven