- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Haha ik denk dat er alleen op zal staan hoe je dat ding aanzet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga ook maar eens aan die ijs shizzle beginnen denk ikAls je ijs zelf maakt kun je vet dan niet minimaal houden ?

Er is wel 0 % vet ijs te koop maar denk dat je dan het hele principe weg haalt. Ijs Post workout zorgt ervoor dat je nokkie vol blijft staan, echt pumped up en het zorgt ervoor dat je lichaam wat te verteren heeft blabla. Moet je ff topic opzoeken : VVM gainen en vet verliezen tegelijk, van Little Daddy. Daar legt GJM een en ander uit, GH15 is er ook fan van. Als ik weer op Tren ga ga ik weer zo eten![]()

In de gym dronk ik 70 gram dextrose + 40 gram isolaat + 10 gram Leucine. Zal je zo topic wel sturen in PB, ff opzoekenIk at m'n enige carbs post workout, dat is wel deel van het spelletje. Plus je hoort op Tren/GH te zitten, maar op Tren alleen werkt het ook. Bedoeling is dat je er groter en droger van wordt, elke BB'er zijn droom toch? Post workout vrat ik dan 300 gram ongekookt gewogen rijst en een halve liter ijs, ook in die volgorde, gemixt kreeg ik het niet wegIn de gym dronk ik 70 gram dextrose + 40 gram isolaat + 10 gram Leucine. Zal je zo topic wel sturen in PB, ff opzoeken
Mikie, niet al die tips geven joh. Zo word onze belgische vriend veel te groothaha..
Word stuk interessanter zo je topic met hgh en de slin, benieuwd wat het met je doet![]()
Thanks, ben ik idd ook heel benieuwd naar. Zal eens zien of ik de topictitel aan kan passen om 'm wat interessanter te maken hehe
Mikie, niet al die tips geven joh. Zo word onze belgische vriend veel te groothaha..
Word stuk interessanter zo je topic met hgh en de slin, benieuwd wat het met je doet![]()
straks bedenkt hij zicht
Kijken wat dat ijs nu gaat doen bij men blast volgende week.Hahah ik mag 'm wel, anders had ie wat kunnen krijgen!Thanks, ben ik idd ook heel benieuwd naar. Zal eens zien of ik de topictitel aan kan passen om 'm wat interessanter te maken hehe
Edit : Echt geen flauw idee hoe dat moet, als iemand 't weet mag ie 't vertellen![]()
Eeej rustig hij tildostraks bedenkt hij zicht
Kijken wat dat ijs nu gaat doen bij men blast volgende week.
Zijn toch al snel 1000 kcal extra op een dag.
Hahah ik mag 'm wel, anders had ie wat kunnen krijgen!Thanks, ben ik idd ook heel benieuwd naar. Zal eens zien of ik de topictitel aan kan passen om 'm wat interessanter te maken hehe
Edit : Echt geen flauw idee hoe dat moet, als iemand 't weet mag ie 't vertellen![]()
Als je een vet zwijntje wordt ist niet mijn schuld bro haha
Ja man
Komt goed kan altijd wat kcals minder nemen he.
Klik bij je openingspost op bewerken, erna klik je op geavanceerd en dan zie je bovenin je topic titel en dan kun je hem aanpassen.
Graag gedaan en de karma knop zit links
Changed topic title...I guess you could say things are getting pretty serious. Haha bruut man, ik blijf zeker volgen!