XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
oh dat valt nog wel mee, dacht dat je het al jaar of 2 deed haha

Nee man! Hoop dat ik over 2 jaar toch wel richting de 120 kg ga hehe :) Zal straks eens een vergelijkingsstukje typen m.b.t. het half jaar dat ik nu bezig ben, wel een keer leuk.

Is een overweging die je moet maken man. Ik ondervind er persoonlijk 0 nadelen van, m'n humeur blijft redelijk stabiel zo zonder nakuur, alhoewel ik in de nakuur ook niet echt anders werd. Massa vasthouden gaat een stuk beter zo en ik voel me gewoon year round goed. Ik heb er zelf 0 spijt van tot nu toe, ben dan ook nog maar net bezig maar goed.

Ik zou zelf, ook al zou ik stoppen met BB'en om wat voor reden dan ook, sowieso vanaf m'n 35e/40e gaan TRT'en.

TRT was ik ook van plan zodra mijn eigen Test niet meer optimaal is. Wil later echter wel nog kinderen maar hoor dat daar ook oplossingen voor zijn.

Hoe zit het eigelijk met gyno/oestrogeen als je gaat cruisen aangezien je geen nolva meer neemt?

• #1.245
TRT was ik ook van plan zodra mijn eigen Test niet meer optimaal is. Wil later echter wel nog kinderen maar hoor dat daar ook oplossingen voor zijn.

Hoe zit het eigelijk met gyno/oestrogeen als je gaat cruisen aangezien je geen nolva meer neemt?

Mijn oestrogeen herstelt prima tijdens de cruise gezien m'n laatste bloedtest en gyno heb ik nog nooit last van gehad, dus denk dat ik daar niet gevoelig voor ben ofzo? Weet niet of dat zo kan werken :P Heb ook nog nooit iets van een AI ofzo hoeven gebruiken, laat ik 't afkloppen.

Mijn oestrogeen herstelt prima tijdens de cruise gezien m'n laatste bloedtest en gyno heb ik nog nooit last van gehad, dus denk dat ik daar niet gevoelig voor ben ofzo? Weet niet of dat zo kan werken :P Heb ook nog nooit iets van een AI ofzo hoeven gebruiken, laat ik 't afkloppen.

Word nu wel heel verleidelijk om ook te gaan cruisen, hoe vaak laat je je bloed testen?

Lijkt me echt heerlijk om PCT gewoon over te slaan en ook in de cruise periode gains te maken en niet ontzettend veel moeite te doen om alles vast te houden:D

• #1.247
Word nu wel heel verleidelijk om ook te gaan cruisen, hoe vaak laat je je bloed testen?

Lijkt me echt heerlijk om PCT gewoon over te slaan en ook in de cruise periode gains te maken en niet ontzettend veel moeite te doen om alles vast te houden:D

Ik gain niet in mn cruise hoor, ben blij als ik niet meer dan 2 kg terugval :) Cruise ook op lage dosis, 250/300 mg test E afhankelijk van het merk dat ik gebruik.

Ik laat bloed testen op het moment dat ik denk dat ik lang genoeg gecruised heb, als bloedwaardes dat dan ook uitwijzen blast ik weer. Als ik me beroerd ga voelen tijdens een blast zou ik ook bloedwaardes laten checken maar dat heb ik nog niet gehad.

• #1.248
Goede training gehad, UB1 stond op 't programma. Bijna een week rust gehad, was wel lekker. Merk wel dat ik echt last krijg van m'n bloeddruk met low reps en hogere gewichten, bonkende kop en echt helemaal compleet buiten adem. Hoop dat die test-pipo van de bloedbank me morgen zegt dat ik mag doneren, anders ga ik naar de huisarts, laat die me maar open snijden :P

Bench : 5x5x115
BOR : 5x5x105 vrij makkelijk, dacht probeer de 120 een keer. 2x120 met goede vorm, daarna leek 't nergens meer op :P
MP : 3x5x67.5

Lat Pulldown : 3x8x70
Flat fly : 3x8x18
Side raises : 3x8x14

Gewichten gaan langzaamaan lichter voelen, ondanks dat ik cruise, had ik niet verwacht maar vind 't wel leuk uiteraard.

Ben echt benieuwd of je morgen mag doneren man!

• #1.250
Ben echt benieuwd of je morgen mag doneren man!

Ik ook, heb wel m'n lichte twijfels. M'n bloeddruk en hartslag schieten sowieso al de lucht in zodra ik in een doktersruimte zit, altijd al gehad :P

Maar sowieso zit 't niet helemaal 100, als ik in bed ga liggen heb ik de 1e 10 minuten een hartslag van minimaal 100.. Laat wel horen hoe en wat!

Haha bij mij exact hetzelfde, tenminste als je verwacht dat er iets niet goed is of in jouw geval dat het feest misschien niet doorgaat. Hopelijk zakt het allemaal met het dalen van je hematocriet!

• #1.252
LB1 gehad vandaag, ging lekker.

Squat : 5x5x162.5
DL : 5x5x145, meer ging 'm echt niet worden.
LegPress : 3x8x260
Leg Extension : 3x8xfullstack. Heel traag uitgevoerd, goede burn
Goodmorning : 3x8x60

Benen zitten helemaal vol en ik ben al meer dan een uur thuis, onderrug net zo. Gewicht vanmorgen weer 109.4, snap niks van die schommelingen maar goed. Het voelt wel alsof er wat groei in zit, m'n armen lijken groter te worden en rug/schouders wijder, merk ik iig in m'n kleding. Benen/kuiten gebeurt ook wel wat mee, m'n broeken worden nu toch wel krap, binnenkort maar weer een stel nieuwe halen. Mogen we naar de 38/34, binnenkort moet ik naar de dikke mensen afdeling :(

Aan die dikke kop van je te zien moet je al naar de dikke mensen afdeling Mikey :)

Huh, heb je het gewicht er nou weer bij terwijl je met de blast gestopt bent?

• #1.255
Ja verbaas me er ook over. Denk dat ik maar gewoon stop met me te wegen, snap niks van dat ding :P

Misschien omdat je tussen de oren wat rustiger bent doordat je in de cruise bent en niet (te)gefocust op het aankomen, soms is een stap terug nodig om er 2 vooruit tedoen.
Je bent sowieso lekker bezig, ga zo door interesante log!

Is een overweging die je moet maken man. Ik ondervind er persoonlijk 0 nadelen van, m'n humeur blijft redelijk stabiel zo zonder nakuur, alhoewel ik in de nakuur ook niet echt anders werd. Massa vasthouden gaat een stuk beter zo en ik voel me gewoon year round goed. Ik heb er zelf 0 spijt van tot nu toe, ben dan ook nog maar net bezig maar goed.

Ik zou zelf, ook al zou ik stoppen met BB'en om wat voor reden dan ook, sowieso vanaf m'n 35e/40e gaan TRT'en.

TRT'en?

• #1.258
Misschien omdat je tussen de oren wat rustiger bent doordat je in de cruise bent en niet (te)gefocust op het aankomen, soms is een stap terug nodig om er 2 vooruit tedoen.
Je bent sowieso lekker bezig, ga zo door interesante log!

Zou maar zo kunnen hehe.

Testosterone Replacement Therapy. Is voor oude mannen of dudes die genetisch genaaid zijn waardoor ze weinig eigen Testosteron aanmaken. Test heeft nl behalve spiergroei een heleboel nuttige functies in het lichaam en je kunt er dus zwaar last van hebben als je test-levels laag zijn. Om het dan toch draaglijk te houden is er TRT ontworpen, krijg je dus bijvoorbeeld elke week 125 mg TestE toegediend om maar een getal te noemen.

Zou maar zo kunnen hehe.

Testosterone Replacement Therapy. Is voor oude mannen of dudes die genetisch genaaid zijn waardoor ze weinig eigen Testosteron aanmaken. Test heeft nl behalve spiergroei een heleboel nuttige functies in het lichaam en je kunt er dus zwaar last van hebben als je test-levels laag zijn. Om het dan toch draaglijk te houden is er TRT ontworpen, krijg je dus bijvoorbeeld elke week 125 mg TestE toegediend om maar een getal te noemen.

ah ok, thanks voor uitleg

• #1.260
Bleh, gister dus geconstateerd dat m'n hemoglobine veel te laag is wat dus zou verklaren waarom ik gauw moe ben, heel snel buiten adem ben en het gauw warm heb. Nadien verdorie nog 10 buizen bloed ingeleverd + nog 2 die niet goed waren ofzo met de mededeling dat het hemoglobine gehalte hierdoor nog wel wat verder zou kunnen dalen. No shit, ik ben doodop :') Net nog wel ff getraind maar was de moeite niet waard, heb er maar een pump-workout van gemaakt maar was met een half uurtje ook weer klaar. Nja beter dan niks zeggen we maar.

Hopen dat morgen de uitslag van het bloedonderzoek binnen is en ik pillen krijg voorgeschreven :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven