Sinds het begin van m'n kuurlog bro. Oktober ofzo geloof ik? Dus nu zeg maar een half jaar lijkt me dan. Leuk evaluatiemoment.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds het begin van m'n kuurlog bro. Oktober ofzo geloof ik? Dus nu zeg maar een half jaar lijkt me dan. Leuk evaluatiemoment.
oh dat valt nog wel mee, dacht dat je het al jaar of 2 deed haha
Zal straks eens een vergelijkingsstukje typen m.b.t. het half jaar dat ik nu bezig ben, wel een keer leuk.Is een overweging die je moet maken man. Ik ondervind er persoonlijk 0 nadelen van, m'n humeur blijft redelijk stabiel zo zonder nakuur, alhoewel ik in de nakuur ook niet echt anders werd. Massa vasthouden gaat een stuk beter zo en ik voel me gewoon year round goed. Ik heb er zelf 0 spijt van tot nu toe, ben dan ook nog maar net bezig maar goed.
Ik zou zelf, ook al zou ik stoppen met BB'en om wat voor reden dan ook, sowieso vanaf m'n 35e/40e gaan TRT'en.
TRT was ik ook van plan zodra mijn eigen Test niet meer optimaal is. Wil later echter wel nog kinderen maar hoor dat daar ook oplossingen voor zijn.
Hoe zit het eigelijk met gyno/oestrogeen als je gaat cruisen aangezien je geen nolva meer neemt?
Heb ook nog nooit iets van een AI ofzo hoeven gebruiken, laat ik 't afkloppen.Mijn oestrogeen herstelt prima tijdens de cruise gezien m'n laatste bloedtest en gyno heb ik nog nooit last van gehad, dus denk dat ik daar niet gevoelig voor ben ofzo? Weet niet of dat zo kan werkenHeb ook nog nooit iets van een AI ofzo hoeven gebruiken, laat ik 't afkloppen.

Word nu wel heel verleidelijk om ook te gaan cruisen, hoe vaak laat je je bloed testen?
Lijkt me echt heerlijk om PCT gewoon over te slaan en ook in de cruise periode gains te maken en niet ontzettend veel moeite te doen om alles vast te houden![]()
Cruise ook op lage dosis, 250/300 mg test E afhankelijk van het merk dat ik gebruik. 

Aan die dikke kop van je te zien moet je al naar de dikke mensen afdeling Mikey![]()
Huh, heb je het gewicht er nou weer bij terwijl je met de blast gestopt bent?

Ja verbaas me er ook over. Denk dat ik maar gewoon stop met me te wegen, snap niks van dat ding![]()
Is een overweging die je moet maken man. Ik ondervind er persoonlijk 0 nadelen van, m'n humeur blijft redelijk stabiel zo zonder nakuur, alhoewel ik in de nakuur ook niet echt anders werd. Massa vasthouden gaat een stuk beter zo en ik voel me gewoon year round goed. Ik heb er zelf 0 spijt van tot nu toe, ben dan ook nog maar net bezig maar goed.
Ik zou zelf, ook al zou ik stoppen met BB'en om wat voor reden dan ook, sowieso vanaf m'n 35e/40e gaan TRT'en.
Misschien omdat je tussen de oren wat rustiger bent doordat je in de cruise bent en niet (te)gefocust op het aankomen, soms is een stap terug nodig om er 2 vooruit tedoen.
Je bent sowieso lekker bezig, ga zo door interesante log!
Zou maar zo kunnen hehe.
Testosterone Replacement Therapy. Is voor oude mannen of dudes die genetisch genaaid zijn waardoor ze weinig eigen Testosteron aanmaken. Test heeft nl behalve spiergroei een heleboel nuttige functies in het lichaam en je kunt er dus zwaar last van hebben als je test-levels laag zijn. Om het dan toch draaglijk te houden is er TRT ontworpen, krijg je dus bijvoorbeeld elke week 125 mg TestE toegediend om maar een getal te noemen.