Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beterschap, af en toe rustdagje moet kunnen
Hoe komt het dat mensen die on zijn vaak ziek worden, word je immuunsysteem verzwakt wanneer je on gaat?
Ik was zo stom maandag met het mooie weer zonder jas naar werk te gaan en toen moest ik 's avonds in de kou ook zonder jas terug. Daar heb ik het door gekregen 

Cruisen op 500mg ipv 350 zou misschien iets kunnen schelen
Insuline introduceren ! Low dose hgh erbij gewoon enkel voor vet een beetje tegen te houden, insuline gaat het belangrijkste voor jou zijn. Je kcal zullen dan wel opgenomen worden
Probeer bij je 3 belangrijkste maaltijden te zetten trouwens..
Ochtend & post wo zoizo al.
Deze zomer sla ik over denk ik alhoewel ik wel met de gedachte speel bij de 1e run Tren naar de 8 % te cutten. Maar ik ken mezelf, ik kan toch niet cutten, voel ik me na 2 dagen weer klein hehe.miss dat ik onzin lul, kans is groot. Maar ooit filmpje gezien waar jay cutler iets zei dat hij op bepaalde momenten van de dag snelle suikers nodig had omdat hij anders letterlijk krimpte door de dag heen.
Geen idee of je er wat aan hebt en of het onzin is of niet. Miss dat het helpt![]()
miss dat ik onzin lul, kans is groot. Maar ooit filmpje gezien waar jay cutler iets zei dat hij op bepaalde momenten van de dag snelle suikers nodig had omdat hij anders letterlijk krimpte door de dag heen.
Geen idee of je er wat aan hebt en of het onzin is of niet. Miss dat het helpt![]()
Sowieso bij ontbijt, post workout, pre workout zelfs nog, komende uit ananas of dextrose.Zou goed kunnen idd!
Ja dat wordt 'm ook in m'n komende bulk na de cruise. Ga straks 6 weken op Ace, 4 tot 6 zonder Ace en dan weer 6 op enzovoorts. Bedoeling is tijdens die 6 weken met Ace ook telkens Slin mee te laten lopen op ik denk iets van 30 iu ED. Bij het ontbijt, 4 uur later en weer 4 uur later zo ongeveer, maaltijden plan ik daar dan gewoon op in. Gh zit er ff niet meer in helaas maar denk dat het op deze manier wel goed moet gaan met 't vet. En anders ga ik naar de 12 tot 15 %, who the **** caresDeze zomer sla ik over denk ik alhoewel ik wel met de gedachte speel bij de 1e run Tren naar de 8 % te cutten. Maar ik ken mezelf, ik kan toch niet cutten, voel ik me na 2 dagen weer klein hehe.
Snelle suikers om een hypo tegen te gaan waarschijnlijk haha

Ik eet op het moment over de hele dag gezien bijna wel snelle suikersSowieso bij ontbijt, post workout, pre workout zelfs nog, komende uit ananas of dextrose.
wat betekent dat? kan me ff niet herinneren dat ik weet wat het betekent![]()

Ananas na hg injectie als je niet in combi zet met slin/igf1 is goed. Dextrose is voornamelijk voor noodgevallen of de boel toch een beetje op te vangen in de eerste fase.
) en dextro alleen post workout met 50 gram dex, 50 gram oats en 40 gram isolaat. Dit wel allemaal zonder dat ik nu dus op Slin zit. Waarschijnlijk overheen gelezen... Ga je slin pre/post wo of in combi doen ?

Ondervind je nog nadelen aan het cruisen? GH/Slin zal ik waarschijnlijk nooit gebruiken maar zit er ook aan te denken om gewoon niet meer off te gaan en te cruisen op Test-e 250 voor 10 weken om vervolgens weer 10 weken te blasten met Tren/test
Is een overweging die je moet maken man. Ik ondervind er persoonlijk 0 nadelen van, m'n humeur blijft redelijk stabiel zo zonder nakuur, alhoewel ik in de nakuur ook niet echt anders werd. Massa vasthouden gaat een stuk beter zo en ik voel me gewoon year round goed. Ik heb er zelf 0 spijt van tot nu toe, ben dan ook nog maar net bezig maar goed.
Ik zou zelf, ook al zou ik stoppen met BB'en om wat voor reden dan ook, sowieso vanaf m'n 35e/40e gaan TRT'en.