- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat zo door gaat hoef je niet eens meer bloed te doneren om je hematrociet te verlagen haha
Heb je nooit last gehad met trainen als je in delts of triceps zet?
Ik wil het daar ook eens proberen. Denk dat ik dat volgende week eens doe.
Nee nooit last van gehad maar zal persoonlijk zijn hehe.
Vanaf maandag wil ik weer normaal gaan trainen, denk dat dat wel moet lukken.
Bleh, weinig getraind laatste week. Steeds toch licht in m'n hoofd en duizelig zelfs zonder wat te doen. Sinds maandag ijzer-pillen gekregen voor m'n hemoglobine dus hoop dat dat een beetje snel merkbaar is. Wil morgen sowieso even gaan trainen, 5x5 zal het niet worden maar ff beetje de pomp erin brengen lijkt me wel een goed planVanaf maandag wil ik weer normaal gaan trainen, denk dat dat wel moet lukken.
Wel een komisch iets is dat ik in de apotheek stond en die stagiaire ofzo me zei dat ik een voorschrift voor 3!!! maand van die tabletten kreeg omdat het heel lang kon duren voor ze werkten. Mompelde tegen mezelf of ze geen Ace-versie van die shit hadden dan en dat hoorde ze volgens mij, stond me even heel apart aan te kijken en liep toen lachend weg om m'n spul te halen. Zal wel een BB-vriend hebben ofzo![]()

Hahaha, wel komisch. misschien krijgt ze die termen ook wel in haar studie
![]()

Hoe gaat het met je darmen, maat? Is het nog een beetje vol te houden?
Tot die tijd bouw ik m'n kcal's af, lijkt me geen goed plan om van 5500 naar 3000 te gaan in een weekje dus zit nu rond de 4500, volgende week naar 4000 en de week erop naar 3500. Kost niet veel moeite, om de 1 of andere reden is m'n eetlust totaal weg sinds ik die klote ijzerpillen moet nemen.K*t man.. Ben je nu echt helemaal van de shit af of cruise je wel??
Cruise haha. Ga niet off, tenzij ik medicijnen krijg straks voor m'n darm waardoor ik echt off zou moeten omdat ze anders niet werken ofzo.