Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat zo door gaat hoef je niet eens meer bloed te doneren om je hematrociet te verlagen haha

Heb je nooit last gehad met trainen als je in delts of triceps zet?
Ik wil het daar ook eens proberen. Denk dat ik dat volgende week eens doe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
Als dat zo door gaat hoef je niet eens meer bloed te doneren om je hematrociet te verlagen haha

Nee idd. Hopen dat 't gauw gefixt wordt want dit is echt niks, constant duizelig en licht in m'n kop en moe. Bleh.

Heb je nooit last gehad met trainen als je in delts of triceps zet?
Ik wil het daar ook eens proberen. Denk dat ik dat volgende week eens doe.

Nee nooit last van gehad maar zal persoonlijk zijn hehe.

• #1.265
Bleh, weinig getraind laatste week. Steeds toch licht in m'n hoofd en duizelig zelfs zonder wat te doen. Sinds maandag ijzer-pillen gekregen voor m'n hemoglobine dus hoop dat dat een beetje snel merkbaar is. Wil morgen sowieso even gaan trainen, 5x5 zal het niet worden maar ff beetje de pomp erin brengen lijkt me wel een goed plan :) Vanaf maandag wil ik weer normaal gaan trainen, denk dat dat wel moet lukken.

Wel een komisch iets is dat ik in de apotheek stond en die stagiaire ofzo me zei dat ik een voorschrift voor 3!!! maand van die tabletten kreeg omdat het heel lang kon duren voor ze werkten. Mompelde tegen mezelf of ze geen Ace-versie van die shit hadden dan en dat hoorde ze volgens mij, stond me even heel apart aan te kijken en liep toen lachend weg om m'n spul te halen. Zal wel een BB-vriend hebben ofzo :p

Bleh, weinig getraind laatste week. Steeds toch licht in m'n hoofd en duizelig zelfs zonder wat te doen. Sinds maandag ijzer-pillen gekregen voor m'n hemoglobine dus hoop dat dat een beetje snel merkbaar is. Wil morgen sowieso even gaan trainen, 5x5 zal het niet worden maar ff beetje de pomp erin brengen lijkt me wel een goed plan :) Vanaf maandag wil ik weer normaal gaan trainen, denk dat dat wel moet lukken.

Wel een komisch iets is dat ik in de apotheek stond en die stagiaire ofzo me zei dat ik een voorschrift voor 3!!! maand van die tabletten kreeg omdat het heel lang kon duren voor ze werkten. Mompelde tegen mezelf of ze geen Ace-versie van die shit hadden dan en dat hoorde ze volgens mij, stond me even heel apart aan te kijken en liep toen lachend weg om m'n spul te halen. Zal wel een BB-vriend hebben ofzo :p

:roflol:

Hahaha, wel komisch. misschien krijgt ze die termen ook wel in haar studie :p

• #1.268
Hahaha, wel komisch. misschien krijgt ze die termen ook wel in haar studie :p

Geen flauw benul, ik voelde mezelf iig wel een beetje genaaid :p

Zonet voor het eerst in 1.5 week weer wezen trainen. Voel me 's morgens al wat beter dan eerst en gedurende de dag heb ik eigenlijk nergens last van dus ik dacht, let's go. Wel wat rustig aan gedaan en een back-workout gedaan ipv de normale UB1.

BOR : 5x5x105. Kon me niet inhouden ;D
Pullup hammer : 3x8xbw
Plate loaded row : 3x8x110 ( 55 per hand dus )
DB Row : 3x8x40

Shrugs : 5x5x160
DB Shrugs : 3x8x40

Rear delts rechtopstaand in zo'n vrouwen crossover apparaat.

Geen verkeerde training, wel constant aan het hijgen en licht in m'n hoofd. Nu net een half uurtje thuis en voel me wel weer prima, alleen 't lichaam wil niet meer :P

ga ik volgen :)

Hoe gaat het met je darmen, maat? Is het nog een beetje vol te houden?

• #1.271

Hehe rustig moment om in te stappen, welkom!

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Hoe gaat het met je darmen, maat? Is het nog een beetje vol te houden?

Joah goed te doen hoor. Nog 2 weken en dan hoor ik hoe en wat als 't goed is, hoop dat ze meteen een oplossing hebben anders ga ik roidrage in 't ziekenhuis denk ik. Hoop eind april toch wel weer ON te kunnen.

Tevens besloten daadwerkelijk eerst een kleine cut er in te proppen. Week of 6 cutten, wil sowieso de 8 % halen maar lager is ook goed, zolang ik er maar niet meer dan 6 weken over doe. Dan een cruise van 4 tot 6 weken en dan bulken tot 't eind van het jaar. Hoop op 8 % nog wel op 105 kg te staan, lijkt me wel te doen als ik tot die tijd m'n gewicht behoud.

Net verjaard mikie? Gefeliciteerd dan;)

• #1.273
Zo, vanaf maandag weer eens aan de bak. Paar dagen slecht geweest en thuis gebleven van werk/training, was echt doodop. Gaat nu stukken beter, ijzer zal z'n werk wel gaan doen denk ik. Over 8 dagen staat m'n afspraak bij 't ziekenhuis dus ik hoop dat ik kort erna weer ON mag:) Tot die tijd bouw ik m'n kcal's af, lijkt me geen goed plan om van 5500 naar 3000 te gaan in een weekje dus zit nu rond de 4500, volgende week naar 4000 en de week erop naar 3500. Kost niet veel moeite, om de 1 of andere reden is m'n eetlust totaal weg sinds ik die klote ijzerpillen moet nemen.

K*t man.. Ben je nu echt helemaal van de shit af of cruise je wel??

• #1.275
Off is een vies woord.

succes!

Succes bro!

• #1.280
Gister LB1 gehad :

Sq : 5x5x130. Beetje last van m'n knie dus redelijk rustig gedaan.
DL : 5x5x130. Zelfde verhaal
Legpress : 3x8x240
Goodmorning : 3x8x60

Voor het gevoel nog 3 sets lunges gedaan. Leuke training.

Vanmorgen verdomme vergist in m'n werktijd, dacht dat ik vroeg moest, hoef pas laat in de middag -_-

UB1:

Bench : 5x5x110
BOR : 5x5x100
MP : 3x5x65

Crossover fly ding : 3x8x17.5
Lat Pull : 3x8x75
Side raise : 3x10x12

Ook niet verkeerd opzich.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven