MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Gister schouders gedaan, was mooi druk in de gym en kon zowat nergens bij.

MP : 5x5x70
Side raise : 3x8x14
Bent over raise : 3x12x8
Facepulls : 3x15xnog wat
Upright row : 3x8xnog wat

Vrij zwaar na gister al traps te hebben gehad, die voelde ik verdomd goed. Fijn ook dat het in m'n laatste paar dagen Ace nog ff 35 graden moet worden. Really kicking my ass, ik zweet me het leplazerus haha. Voel me verder wel prima nu ik weer meer eet, sta flink vol en rond en de pomp is echt insane.

kracht gaat ook wel lekker heb ik het idee, meer carbs eten met tren is echt lekker. de schouders zullen lekker "poppen" :)

hierna een bridge van 6 weken?

• #1.423
kracht gaat ook wel lekker heb ik het idee, meer carbs eten met tren is echt lekker. de schouders zullen lekker "poppen" :)

hierna een bridge van 6 weken?

Ja schouders krijgen echt een zieke pop erin, ziet heel duidelijk die 'bult' zeg maar en dan m'n biceps en triceps, ziet er wel tof uit.

Nee ga niet bridgen dit keer. Voel me top, heb geen last van m'n bloeddruk ( ook gemeten en die kwam er top uit ) dus ga niet na 6 weekjes ON weer cruisen. Knal meteen door voor minimaal 12 weken, moet goed te doen zijn denk ik. Daarna wel een week of 6 cruisen ja.

Klinkt goed allemaal man :D Maar knal je deze kuur door dan of...? 12 weken tren-a elke dag lijkt me wel heavy :P

• #1.425
Klinkt goed allemaal man :D Maar knal je deze kuur door dan of...? 12 weken tren-a elke dag lijkt me wel heavy :P

Nee ik maak deze vial Ace op, zit nog voor 1 of 2 dagen in en daarna knal ik de Galenika's en de MastE erin. De Bold frontload ik deze week al, heb niet zoveel met dat principe van frontloaden maar Bold duurt ****in lang anders, hopen dat ik het zo wat eerder merk :)

Zo kun je 't zien dus :

1-6 Ace, MastP, TestE, T3 en heb ern og wat EC doorheen gecycled.
7-18 Galenika, MastE, Bold, Slin en Hyge, de Hyge ga ik maandag uppen van 2 naar 3.3. Dbol ga ik ook nog hier en daar pre-workout nemen op een mooie dosis. Wordt een leuke kuur, ik voel 't.

Nee ik maak deze vial Ace op, zit nog voor 1 of 2 dagen in en daarna knal ik de Galenika's en de MastE erin. De Bold frontload ik deze week al, heb niet zoveel met dat principe van frontloaden maar Bold duurt ****in lang anders, hopen dat ik het zo wat eerder merk :)

Zo kun je 't zien dus :

1-6 Ace, MastP, TestE, T3 en heb ern og wat EC doorheen gecycled.
7-18 Galenika, MastE, Bold, Slin en Hyge, de Hyge ga ik maandag uppen van 2 naar 3.3. Dbol ga ik ook nog hier en daar pre-workout nemen op een mooie dosis. Wordt een leuke kuur, ik voel 't.

Ah okee haha ik dacht al... Zit zelf wel te denken om het hierna nog 2 weken door te trekken en dan de ace naar 1,5 ml per dag maar weet niet of dit zinvol is... (wat is jouw mening?)

Die eerste combi klinkt inderdaad SUPER haha, dat komt wel goed :cool:

• #1.427
Ah okee haha ik dacht al... Zit zelf wel te denken om het hierna nog 2 weken door te trekken en dan de ace naar 1,5 ml per dag maar weet niet of dit zinvol is... (wat is jouw mening?)

Die eerste combi klinkt inderdaad SUPER haha, dat komt wel goed :cool:

2 weken is mijn inziens te kort, zelfs met korte esters. Zou ik minimaal voor 4 weken, liefst nog gewoon weer 6 gaan maar dat ben ik.

• #1.429
Chest gehad. Bench was bezet door een lading ecto mong*len dus kon niet beginnen met de 5x5, training dus weer aan kunnen passen. Ga binnenkort es kijken voor een ( tijdelijke ) andere gym, hoorde dat de examens voorbij zijn en dat was te zien ook, ****ing druk om half 10 al :')

Incline DB Press :3x8x48. 40 kg met een 8 kg DB erop, wil wel redelijk.
Flat fly : 3x12x14
Plate loaded chest press : 4x10x80
Incline fly ; 3x12x12

CGBP : 5x5x80

Mooie pomp, borst helemaal gaar. Wilde nog wat dips doen maar alles was uiteraard bezet en had geen zin om te wachten. Ik hou wel echt van de Tren-look, ziet er nice uit, maar vind het ook niet erg dat 't er bijna op zit :)

Die ecto mong*len had ik toch mooi weg gejaagd, zeker met tren in mijn lijf..

Die jongens komen meestal toch maar wat 'hangen' ;)

• #1.431
Ze deden wel wat dus who am I dan he haha. Irriteer me er gewoon aan dat het er van half 10 's morgens tot 10 's avonds ****ing stampvol is omdat ie in het centrum zit :P Volgende week rustige week dus dan eens kijken bij andere gyms :)

Ze deden wel wat dus who am I dan he haha. Irriteer me er gewoon aan dat het er van half 10 's morgens tot 10 's avonds ****ing stampvol is omdat ie in het centrum zit :P Volgende week rustige week dus dan eens kijken bij andere gyms :)

Goed idee, ik woon lekker in een rustige omgeving(zeeland) dus weinig last van drukke dagen..behalve de maandag avond:p

• #1.433
Legs vandaag gedaan, viel niet tegen.

Squats : 1x15x100, 1x12x110, 1x10x130, 1x8x135 en 2x5x150
Deads : 3x5x155
Legpress : 3x10x250 trage negatieve en diep.
Goodmornings : 3x12x40
Beetje geprutst met frontsquats, begin het langzamerhand iets beter onder de knie te krijgen.

Nog wat side raises gedaan. Las iets over een pro, weet niet meer wie, die zei dat je bij side raises niet gewoon je arm omhoog moest krijgen, maar echt moet proberen om ergens naar toe te reiken zeg maar. Ben er eens op gaan letten en dat is t*ring veel zwaarder :') Leuk om af te wisselen dus.

Verder gister laatste keer Tren gezet. Wilde dus vandaag meteen doorknallen op de Galenika's enzo maar wacht er nog even mee, moet dinsdag naar 't ziekenhuis voor onderzoek en mag maandag geen ene fl**ker vreten ( staan dingen op dat formulier als : een lichte maaltijd, en dan bouillon. Sinds wanneer is ****ing bouillon een maaltijd? ). Vind het anyway zonde om zo al 2 dagen te verprutsen dus, plus dat ik pas volgende week m'n Slin heb, poor timing I know. Eventjes wachten nog dus :(

Legs vandaag gedaan, viel niet tegen.

Squats : 1x15x100, 1x12x110, 1x10x130, 1x8x135 en 2x5x150
Deads : 3x5x155
Legpress : 3x10x250 trage negatieve en diep.
Goodmornings : 3x12x40
Beetje geprutst met frontsquats, begin het langzamerhand iets beter onder de knie te krijgen.

Nog wat side raises gedaan. Las iets over een pro, weet niet meer wie, die zei dat je bij side raises niet gewoon je arm omhoog moest krijgen, maar echt moet proberen om ergens naar toe te reiken zeg maar. Ben er eens op gaan letten en dat is t*ring veel zwaarder :') Leuk om af te wisselen dus.

Verder gister laatste keer Tren gezet. Wilde dus vandaag meteen doorknallen op de Galenika's enzo maar wacht er nog even mee, moet dinsdag naar 't ziekenhuis voor onderzoek en mag maandag geen ene fl**ker vreten ( staan dingen op dat formulier als : een lichte maaltijd, en dan bouillon. Sinds wanneer is ****ing bouillon een maaltijd? ). Vind het anyway zonde om zo al 2 dagen te verprutsen dus, plus dat ik pas volgende week m'n Slin heb, poor timing I know. Eventjes wachten nog dus :(

misschien wel beter voor je lichaam om even te 'rusten' of hoe denk jij daarover?
neem aan dat je 's middags terug mag eten?:meal:

• #1.435
misschien wel beter voor je lichaam om even te 'rusten' of hoe denk jij daarover?
neem aan dat je 's middags terug mag eten?:meal:

Jep daarom zou ik normaal ook cruisen, maar had geen zin in een lange cruise na net pas 6 weken een blast te hebben gehad dus wilde in 1 keer doorblasten. Nu zit er idd een weekje tussen, zal geen kwaad kunnen maar of het nou ook echt helpt durf ik niet te zeggen, daarvoor zou ik dan 2 keer in die week bloed moeten laten trekken :p

's Middags idd weer eten maar goed, dan is het 3 uur ofzo en is mn dag al zowat voorbij :P

Hoe gaat het met je darmen?

Laatst bewerkt:
  • #1.438
Ziekenhuisbezoek dinsdag gaat niet door en gaat uitgesteld worden tot nader order, geen idee wanneer maar gaat wss een tijd duren dus vandaag de 1e 250 mg Galenika, 450 Bold en 125 MastE gezet. Breken van de Galenika ampul ging supereasy, hoop dat de rest ook zo gaat hehe.

Krijg deze week ook m'n Slin binnen plus wat Test Suspension ( kon me weer es niet gedragen ). De 1e 4 weken ga ik dus Slin + Test Susp pre workout zetten op 10 iu en 75 mg en de 4 weken erna 100 Oxy en 50 Dbol. 4 weken daarna weer Slin/Susp.

Overigens bloeddruk nog ff gecheckt vandaag en die kwam netjes op 125/75, niks mis mee volgens mij. Hartslag is ook rustig op iets van 70/75 bpm.

Heb je al een lijstje gemaakt met alle medicijnen die je naar binnen gaat gooien mikey?;p Misschien wel zo verstandig heheh.

Benieuwd wat het je gaat brengen bro!

• #1.440
Heb je al een lijstje gemaakt met alle medicijnen die je naar binnen gaat gooien mikey?;p Misschien wel zo verstandig heheh.

Benieuwd wat het je gaat brengen bro!

Geen slecht plan ouwe, ff een injectschema maken ofzo anders ben ik straks in de war :P Hehe hou je op de hoogte uiteraard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven